Pitää perustaa ilmoituskanava, jossa voi nimettömänä ilmiantaa ay-demareiden painostus- ja kiristystoimet työpaikoilla. Kysymyssä on työsuojeluasia ja rikos.
Työsopimuslaki sanoo, että saa kuulua liittoon ja saa olla kuulumatta. Liiton toimenpiteisiin ei saa pakottaa. Töihin menon estäminen on rikos. Liivijengin uhkailu porteilla on henkistä väkivaltaa ja osoitus yhteiskuntaterrorista.
SAK:lla ei ole valtaa. Pelkästään kyky järjestää joukkovoimaa, jossa egoistit pakottavat ihmisiä lakkoilemaan. Minkä takia? Narsismia. Viime vuosien lakoissa ei ole ollut aikomustakaan korottaa palkkoja. Satamalakot ja IAU:n lakot olivat SAK-laisten pomojen halu näyttää keskisormea hallitukselle. Ne olivat demareiden oppositiopolitiikkaa. Ne olivat hyökkäys demokratiaa ja kansanvaltaa vastaan, jossa työntekijöitä käytetään pelinappuloina. Lakkolaiset ovat uhreja. Lakon järjestäjät syyllisiä.
Kuinka moni IAU:n hallituksen jäsenistä on syyllistynyt työsuojelurikokseen työpaikallaan pakottamalla ihmisiä lakkoon ja estämällä ihmisiä tulemaan töihin?
IAU:n hallituksen jäsenet ovat syyllisiä Finnairin 70 miljoonan euron lakoista aiheutuneeseen tappioon. Miten on maksun laita?
IAU:n lakkoilu ja neljän viikon "poliittinen" satamalakko maksettiin verottomilla osingoilla. Ammattiliittojen osingot verolle, kuten muillakin. Veronmaksajia ei saa pakottaa tukemaan yhteikuntaa vahingoittavia lakkoja.
IAU:n lakoista tuli valtava mainehaitta Finnairille. Se on kuitenkin pieni verrattuna siihen mainehaittaan, minkä SAK on aiheuttanut ammattiyhdistysliikkeelle.
Kuinka moni IAU:n hallituksen jäsenestä on syyllistynyt työsuojelurikokseen työpaikallaan?
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Katsos Persu 🦧 on laitettu kotikoneen laulamaan, oliko jo neljäs aloitus.
Millaisen mitallin olet saanut, tuosta EK:koon herrojen perseennuolemisesta.
EK:la ja monella muullakin on samat vero %:ti kyseisten verokantojen perusteella.
Onneksi eivät Persut pysty päättämään ketä sa ketä ei, mennään yleisen linjan mukaisesti.
Pikku vinkki, työpaikoilla ei arvosteta pomojen perseitä nuolevia.- AnonyymiUUSI
Kommarit 💩Pohjois-Koreaan määkimään!
- AnonyymiUUSI
"Ay-liike riisui naamiot ja toi totuuden esiin. Tavoite oli tuottaa mahdollisimman paljon tappiota Finnairille ja sitä kautta saada muita parempi sopimus. Kyllä on käsittämätöntä, ettei meillä voida rankaista tahallisesta vahingonteosta toiselle. Urskin lausuma vain korostuu: lakko on vanhentunut ase, varsinkin näin väärin käytettynä. Nyt lakkokassan rahat loppuivat kesken ja kärsijöiksi joutuivat ay-pomojen ohjaamat työntekijät."
Työsopimuslaki - ammattiliittoon liittyminen vapaaehtoista, lakkoon ei saa pakottaa
Vahingonkorvauslaki - vahingonkorvaukset aiheitetusta vahingosta, myös taannehtien, esim. satamalakot viime vuonna, lakot mainittava erikseen.
Työsuojelulaki - ammattiliittojen harjoittama painostaminen ja uhkailu työpaikoilla on henkistä väkivaltaa, mikä pitää kriminalisoida erikseen.- AnonyymiUUSI
Finnair kun ei itse ole tehnyt mainehaittaa itselleen, kuin monena vuonna peräkkäin ja ilman lakkojakin. Onneksi on muitakin lentoyhtiöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833546
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803226Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683062On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442222- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261761- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658