Demarit haluavat sementoida Ruotsin väestönmuutoksen: keskiluokan on viimein aika jakaa asuinalueensa maahanmuuttajien kanssa
PolitiikkaUlkomaat
19.07.2025 |11:09
Sosiaalidemokraatit nuijivat puoluekokouksessaan kesän alussa pöytään maahanmuuttopoliittisen kannanoton, joka sementoisi kerralla väestönmuutoksen ja hautaisi lopullisesti Ruotsin perinteisenä pohjoismaisena kansallisvaltiona. Vähävaraiset maahanmuuttajat olisi tästedes asutettava hyvinvoivan keskiluokan asuinalueille veronmaksajien tuella.
https://www.suomenuutiset.fi/demarit-haluavat-sementoida-ruotsin-vaestonmuutoksen-keskiluokan-on-viimein-aika-jakaa-asuinalueensa-maahanmuuttajien-kanssa/
keskiluokan on viimein aika jakaa asuinalueensa maahanmuuttajien kanssa
28
294
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti tällä haetaan parempaa integroitumista? Mutta jokainen älyllinen ihminen ymmärtää, ettei se auta pennin vertaa? Niin kauan integroituminen on vapaaehtoista, ei integroitumista tapahdu?
- Anonyymi
kiitos moktar gubta asiallisesta ei viha vastauksesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitos moktar gubta asiallisesta ei viha vastauksesta
mainosraha moktar gubta hahmo piste hih
- Anonyymi
Itäkeskus - lähi Itäkeskus
Malmi- Suomen malmö
Kontula - Kongo
Vuosaari - mogdishu
Oulunkylä- ogawango
Jne- Anonyymi
Vihertävät tykkää ihan sikana!
Shariaa kaikille, sano mamu.
- Anonyymi
Tuo haittamaahanmuutto onkin suurin syy, minkä takia en äänestä Demareita.
Toinen syy on, etteivät he kaikki ole suomalaimielisiä ja kolmas se, että Demareiden käsi on koko ajan taskussani.
Ja lopuksi vielä: He ovat pilanneet yhdessä muiden vasuripyolueiden, Vihreiden sekä Rkp:n kanssa hyvin monet Pk-seudun tavallisten duunareiden asuinalueet roudaamalla tänne kirjoitus- ja lukutaidotoonta kehitysmaaväkeä.- Anonyymi
Runkkaako se käsi sinua. Persun käsi piiskaa minua ilman syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole syytön. Tiedät sen itsekin.
Mitäs tilasit piiskatytyn Takku.netistä. Erehdyit vaan kurituksen antajasta.
Se oli Dimmu kikkelikuvapoju peruukissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit samalla ottaa musselta suihin ja piärrä
sompun korvaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole syytön. Tiedät sen itsekin.
Mitäs tilasit piiskatytyn Takku.netistä. Erehdyit vaan kurituksen antajasta.
Se oli Dimmu kikkelikuvapoju peruukissa.Oikein Moktar- rakille.
- Anonyymi
On siinäkin eräänlainen mielipide, aika yksinkertaistettu kommentti jolla ei ole mitään pohjaa siihen mitä demokratia on
Ensinmäki; maantiet ja rautatiet ovatko ne olleet pois sinun ahtaasta taskustasi, vai suostutko maksamaan joka kilometrin kun niitä käytät, yhteisesti maksettuja asioista . Ei uskoisi että tälläisiä vielä on olemassa, vaan näyttää,olevan . Et sitten tiedä edes miten yhteiskunta on rakennettu.
Demokratia on ollut käytönnössä ilman että ihmiset edes ovat tajunneeet ettö se on demokratiaa.
Pienet kylät satoja ennen typetyyskansan olemista. On aina hoidettu yhteisvoimin satoja vuosia . Joten laita sinne taskuusi lappu jossa lukee ” vastustan demokratiaa, vaan otan mielelläni vastaan mitä sen pohjalla minulle annetaan”
- Anonyymi
Niin pitääkin
Meillä ei slummeja tarvita.- Anonyymi
Nyt on suuntaus jo hyvin voimakkaasti kohti slummiutumista ja viimeistään 10 vuoden kuluttua meillä jo jo Ruotsin tilanne päällä.
Katso vaikka itse: https://yle.fi/a/74-20018233
- Anonyymi
Tämähän tarkoittaa vain ja ainopastaan sitä, että ongelmalähiöitä syntyy vain lisää ja lisää. Vähitellen kaikki "saastuu" rauhattomaksi ja köyhäksi.
Ihan kuin hölmöläisten peiton jatkaminen. - Anonyymi
siinä on se taktiikka , kun saavat lisättyä köyhien määrää niin voivat sitten viedä hieman vauraimmilta omaisuudet
- Anonyymi
Postipuisto
- Anonyymi
Odotellaan että Natsiman Lauttasaareen saadaan HEKA taloja, niin eiköhän sen äijän bättrefolk kaverit ymmärrä mihin islamisaatio SUOMESSA johtaa!
Kun kehitysmaamuslimi MAANMUUTTAJAT näyttävät missä todellisuudessa mennään!
Kengän nuolennastahan se alkaa…- Anonyymi
Nassima tietää kaiken!
Tää hyvältä näyttää, sä tiedät sen itsekin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nassima tietää kaiken!
Tää hyvältä näyttää, sä tiedät sen itsekin!Niin tietää…
- Anonyymi
uimaan kaikki
- Anonyymi
juu-ja ampumiset kaikki pitää tapahtua sisällä moskeijassa? sdp?
- Anonyymi
Moskeijaan demarit menee kokoustamaan.
- Anonyymi
Kai tässä maassa saa vielä valita asuinpaikkansa ilman mamuja? Kuuhunko sitä on seuraavaksi lähettävä?
- Anonyymi
Koska Eiranrantaa aletaan tyhjentämään holtittomasti lisääntyville kehitysmaamuslimeille?
- Anonyymi
Moktarin naapureina asuu miehet Gambiasta ja Ghanasta.
Näin kertoi omakotitalonsa ympäristöstä.
Myös afrikkalainen rouva käyskentelee lähistöllä.
Ja koko teatterin väki nousi taputtamaan.- Anonyymi
Suonenjoella???
- Anonyymi
tyty
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352186
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351205- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31711
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562