keskiluokan on viimein aika jakaa asuinalueensa maahanmuuttajien kanssa

Anonyymi-ap

Demarit haluavat sementoida Ruotsin väestönmuutoksen: keskiluokan on viimein aika jakaa asuinalueensa maahanmuuttajien kanssa
PolitiikkaUlkomaat
19.07.2025 |11:09

Sosiaalidemokraatit nuijivat puoluekokouksessaan kesän alussa pöytään maahanmuuttopoliittisen kannanoton, joka sementoisi kerralla väestönmuutoksen ja hautaisi lopullisesti Ruotsin perinteisenä pohjoismaisena kansallisvaltiona. Vähävaraiset maahanmuuttajat olisi tästedes asutettava hyvinvoivan keskiluokan asuinalueille veronmaksajien tuella.

https://www.suomenuutiset.fi/demarit-haluavat-sementoida-ruotsin-vaestonmuutoksen-keskiluokan-on-viimein-aika-jakaa-asuinalueensa-maahanmuuttajien-kanssa/

28

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilmeisesti tällä haetaan parempaa integroitumista? Mutta jokainen älyllinen ihminen ymmärtää, ettei se auta pennin vertaa? Niin kauan integroituminen on vapaaehtoista, ei integroitumista tapahdu?

• Anonyymi

kiitos moktar gubta asiallisesta ei viha vastauksesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiitos moktar gubta asiallisesta ei viha vastauksesta

mainosraha moktar gubta hahmo piste hih

• Anonyymi

Itäkeskus - lähi Itäkeskus
      Malmi- Suomen malmö
      Kontula - Kongo
      Vuosaari - mogdishu
      Oulunkylä- ogawango
      Jne

• Anonyymi

Vihertävät tykkää ihan sikana!
        Shariaa kaikille, sano mamu.

• Anonyymi

Tuo haittamaahanmuutto onkin suurin syy, minkä takia en äänestä Demareita.

Toinen syy on, etteivät he kaikki ole suomalaimielisiä ja kolmas se, että Demareiden käsi on koko ajan taskussani.

Ja lopuksi vielä: He ovat pilanneet yhdessä muiden vasuripyolueiden, Vihreiden sekä Rkp:n kanssa hyvin monet Pk-seudun tavallisten duunareiden asuinalueet roudaamalla tänne kirjoitus- ja lukutaidotoonta kehitysmaaväkeä.

• Anonyymi

Runkkaako se käsi sinua. Persun käsi piiskaa minua ilman syytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole syytön. Tiedät sen itsekin.
        Mitäs tilasit piiskatytyn Takku.netistä. Erehdyit vaan kurituksen antajasta.
        Se oli Dimmu kikkelikuvapoju peruukissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit samalla ottaa musselta suihin ja piärrä
        sompun korvaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole syytön. Tiedät sen itsekin.
        Mitäs tilasit piiskatytyn Takku.netistä. Erehdyit vaan kurituksen antajasta.
        Se oli Dimmu kikkelikuvapoju peruukissa.

Oikein Moktar- rakille.

• Anonyymi

On siinäkin eräänlainen mielipide, aika yksinkertaistettu kommentti jolla ei ole mitään pohjaa siihen mitä demokratia on
        Ensinmäki; maantiet ja rautatiet ovatko ne olleet pois sinun ahtaasta taskustasi, vai suostutko maksamaan joka kilometrin kun niitä käytät, yhteisesti maksettuja asioista . Ei uskoisi että tälläisiä vielä on olemassa, vaan näyttää,olevan . Et sitten tiedä edes miten yhteiskunta on rakennettu.
        Demokratia on ollut käytönnössä ilman että ihmiset edes ovat tajunneeet ettö se on demokratiaa.
        Pienet kylät satoja ennen typetyyskansan olemista. On aina hoidettu yhteisvoimin satoja vuosia . Joten laita sinne taskuusi lappu jossa lukee ” vastustan demokratiaa, vaan otan mielelläni vastaan mitä sen pohjalla minulle annetaan”

• Anonyymi

Niin pitääkin
      Meillä ei slummeja tarvita.

• Anonyymi

Nyt on suuntaus jo hyvin voimakkaasti kohti slummiutumista ja viimeistään 10 vuoden kuluttua meillä jo jo Ruotsin tilanne päällä.

Katso vaikka itse: https://yle.fi/a/74-20018233

• Anonyymi

Tämähän tarkoittaa vain ja ainopastaan sitä, että ongelmalähiöitä syntyy vain lisää ja lisää. Vähitellen kaikki "saastuu" rauhattomaksi ja köyhäksi.

Ihan kuin hölmöläisten peiton jatkaminen.

• Anonyymi

siinä on se taktiikka , kun saavat lisättyä köyhien määrää niin voivat sitten viedä hieman vauraimmilta omaisuudet

• Anonyymi

Postipuisto

• Anonyymi

Odotellaan että Natsiman Lauttasaareen saadaan HEKA taloja, niin eiköhän sen äijän bättrefolk kaverit ymmärrä mihin islamisaatio SUOMESSA johtaa!
      Kun kehitysmaamuslimi MAANMUUTTAJAT näyttävät missä todellisuudessa mennään!
      Kengän nuolennastahan se alkaa…

• Anonyymi

Nassima tietää kaiken!
        Tää hyvältä näyttää, sä tiedät sen itsekin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nassima tietää kaiken!
        Tää hyvältä näyttää, sä tiedät sen itsekin!

Niin tietää…

• Anonyymi

uimaan kaikki

• Anonyymi

juu-ja ampumiset kaikki pitää tapahtua sisällä moskeijassa? sdp?

• Anonyymi

Moskeijaan demarit menee kokoustamaan.

• Anonyymi

Kai tässä maassa saa vielä valita asuinpaikkansa ilman mamuja? Kuuhunko sitä on seuraavaksi lähettävä?

• Anonyymi

Koska Eiranrantaa aletaan tyhjentämään holtittomasti lisääntyville kehitysmaamuslimeille?

• Anonyymi

Moktarin naapureina asuu miehet Gambiasta ja Ghanasta.
      Näin kertoi omakotitalonsa ympäristöstä.
      Myös afrikkalainen rouva käyskentelee lähistöllä.
      Ja koko teatterin väki nousi taputtamaan.

• Anonyymi

Suonenjoella???

• Anonyymi

tyty

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2186
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1293
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1278
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      35
      1205
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1161
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      874
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      759
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      711
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    10. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      562
    Aihe