Lähes kaikkia alueet joissa olen asunut, niin kuuluu autoista "jump jump jump". Valitettavasti tuota kuuluu myös omakotitalo alueilla, kun siitäkin kokemusta. Ei jaksa enää tässä iässä teinimeininkiä ja pörräämistä. Mitkä alueet Raahessa on rauhallisia, vai onko niitä ollenkaan?
Missäpäin Raahessa on rauhallista asua?
10
348
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä Vihannissa jollain alueella on rauhallista.
- Anonyymi
Kopsassa kolisee ja Ruukissa rämisee..
- Anonyymi
Voi olla vaikeaa löytää aluetta jossa olis täysin rauhallista muuta kuin maalta. Ite asun täälä Kummatisa ja oon huomannu että ku välillä tulee kausia että on täysin rauhallista ja jopa hiljasta nii että ketään ei näy eikä kuulu missääm ja oon jo aatellu että oonko ainut elävänä oleva ihminen nii josaki vaiheesa tulee AINA näitä jotka luulee selvästikki että ku on rauhallista ja hiljaista nii juuri heidän täytyy olla paikan äänekkäimmät tyypit. Tämä on AINA tullu vastaan josaki vaiheesa ja pistää joskus pannuun nii pahasti tuo lapsellisuus että tekis mieli käydä töräyttään turpiin ja siihempä se loppuiski kyllä. Pitäkää turpanne kiini!!
- Anonyymi
Rauhanyhdistys on rauhan paikka sinne muuttakaa te kaikki.
- Anonyymi
Sen teen kun sinä syöt muiden paskaa ja voin syöttää omani sinulle.
- Anonyymi
Ollinsaari=paratiisisaari
- Anonyymi
Ollinsaari on paikka jonka kierrän aina. Olen asunut siellä noin 16 vuotta sitten. Huumeitten käyttäjiä ja alkoholisteja suurin osa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollinsaari on paikka jonka kierrän aina. Olen asunut siellä noin 16 vuotta sitten. Huumeitten käyttäjiä ja alkoholisteja suurin osa.
Tuolla kiertelyllä hankaloittaa vaan omaa elämää. Ite oon asunu aina näillä paska alueilla ja aina nuo huumeitten käyttäjät ja alkoholistit on ennemminki tullu mun kans toimeen antamalla olla minun rauhasa. Muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta jotka on sitte kyllä aika pian ite muuttanu pois naapurista ja lähettyviltä. ;)
- Anonyymi
Päivällä ja aamupäivällä on hiiren hiljaista. Iltaa kohden porukka heräilee ja ovien paiskominen, sekä vittu-saatana puheenparsi alkaa ja voimistuu iltaa kohden jatkuen läpi yön. Väliin kuuluu jotain vierasta kieltä.
Rytmi se on tuokin, mutta tekee töissä käynnin varsin hankalaksi. - Anonyymi
Hammarintiellä ei voi asua! Seppo piipaa kuin palohälytin ja kimittää viiltävällä äänellä! VAROKAA mopopojat!!!!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3593945Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun252567Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152050Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5011716Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei151692Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t511644Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist3011586- 171364
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631166- 211144