Että mamut jättävät lapsensa yksin uimaan ja odottavat suomalaisten huolehtivan heidän kuninkaallisista jälkeläisistään.
Rasismi on sitä että mamu-lapset toikkaroivat ulkona keskenään ja mamu-vanhemmat odottavat suomalaisten huolehtivan heistä.
Rasismi on sitä että kun Suomi-lapsi tekee taloyhtiössä etikettivirheen niin siitä kyllä kuulutetaan turuilla ja toreilla.
Rasismi on sitä että kun mamu lapsi polttaa roskapöntön, potkii palloa ikkunaan, nukkuu rappukäytävässä ymym. Niin silloin todetaan että "lapset ovat lapsia". Syyllisiä ei etsitä.
Rasismi on sitä että kun mamuperhe hajottaa vuokra-asunnon katosta lattiaan niin se on vain voivoi ja hyshys. Uutta asuntoa kehiin ja entinen remonttiin. Suomipoika remontoi ja suomipoika maksaa.
Ja lehdet eivät kirjoita eivätkä kerro mitään.
Ja ennenkaikkea: sossut eivät reagoi.
Aivan kuin näillä olisi diplomaattinen koskemattomuus.
Rasismi on sitä,
6
191
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten on suomalaisia Karfeja joita kyllä etsintäkuulutetaan halki Euroopan.
Hajottivatko he vuokra-asuntonsa kuten mamujen tyyli on?
Jättivätkö lapsensa heitteille muiden huoleksi kuten mamujen tyyli on.
Epäilen.
Mutta suomalaiset ovat vapaata riistaa.
Sossuilla on ylin valta Suomessa. - Anonyymi
Suomi on nykyään kansojen kaatopaikka. Ihmiskunnan roskaväki tulee tänne.Mutta on kyllä poikkeuksijakin.
- Anonyymi
Tuossa ei ole mitään rasismia.
- Anonyymi
Rasismi on syrjintää, mutta kaikki syrjintä ei todellakaan ole rasismia.
- Anonyymi
rasismi on sitä että joku huomaa haisulin olevan ulkoisesti erilainen 🤣
- Anonyymi
ja olihan se sisäisestikin 🤣🤣🤣 eli mentaalisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070