Onko Pahkalassa nykyisin rauhallista? Missä on levottominta Parkanossa asua?Parikymmentä vuotta sitte elokangas oli aikatapahtumarikas paikka.Vieläkö se vesivahinko talo on pahkalassa.Tais tulla rauhallista kun se jäi tyhjäksi.Kuulin kyllä että nyt ei ole asuntoihin satsattu kuten ennen ja ne on huonossa kunnossa.
Pahkalat ja muut sensellaiset
Anonyymi-ap
8
676
Vastaukset
- Anonyymi
Koko Parkano on nykyisin ihan hirveen hektinen ja täynnä säpinää.
- Anonyymi
No niinpä pelästyyhän sitä jos joku tulee vastaan, sillä osa kattookin perään että on toikin viälä elos.
- Anonyymi
Kamalan huonoissa asunnoissa asuvat kaikki jotka vuokralla.Taitaa olla pahkalassa uusimmat talot ja rauhallisinta.
- Anonyymi
Ennen muinoin tuli käytyä Elokankaalla häntimässä.
Oli monen moista mimmiä astumassa. - Anonyymi
Heille ei makseta tukiaisia yhtä paljon kuin muille.
- Anonyymi
Jaa ketä muka on varastellut?
- Anonyymi
Poliisit kyllä selvittää nämä kirjoitukset. Terveisin Parkanon Kaaleet
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833348
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742326- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212013- 621944
- 1001841