Venäjälle tulossa uusi hieno laki joka kieltää ajattelun ja tiedon haun.
Hieno maa ja hienot johtajat!
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011375285.html
Puuttin kieltää ajattelun Venäjällä
36
246
Vastaukset
- Anonyymi
Epätoivoista tiedon estämisyritystä. Prutler ottaa neuvoja paksu-Kimiltä.
- Anonyymi
Ajatteleeko joku vielä että venäjä selviäisi Ukrainasta jonkinnäköisenä voittajana?
- Anonyymi
Kaikki mediaväki ja toimittajat joutuu siis Venäjällä nyt vankilaan.
- Anonyymi
Laki tekee toimittajan työn mahdottomaksi. Jatkossa he vain välittävät Kremlin tuottamaa aineistoa, oma tiedonhaku kielletään.
- Anonyymi
Saadaan paljon uusia vankeja jotka voidaan sitten lähettää sotaan, nerokas systeemi.
- Anonyymi
Orpurtiniassa kaikki salataan vaan. Ei tarvitse mieltää mitään enää.
- Anonyymi
Puutiainen on aurinko.
- Anonyymi
Orwelilainen valtiohallinnon alkaa jo olla kovasti vapaa Putinin diktatuuriVenäjään verrattuna.
- Anonyymi
Vähitellen kaikki venäläiset alkavat ymmärtää, että Putinin hallinto johtaa maan kaaokseen. Viimeisenä se huomaavat maaseudulla tv:tä tuijottavat juopot.
- Anonyymi
Kyllä Neuvostoliiton aikana oli samantyyppinen järjestelmä, ei vaan ollut nettiä?
- Anonyymi
Nyt vauhtia siihen raja-aidan tekoon, Venäjältä voi kohta pyrkiä väkeä pois keinoja kaihtamatta.
Mikä tahansa vaihtoehto on parempi kuin vankila jonka nimi on Venäjä. - Anonyymi
Ne on jo nyt 1930 luvun tasolla ja matka jatkuu alaspäin.
- Anonyymi
Venäjän perustuslaki kieltää sensuurin. Nykyisen hallinnon iloksi se on painettu pehmopaperille.
- Anonyymi
Venäjällä estetään sentään kritiikkiä tyhmimpiä kriisi-ideoita kohtaan, toisin kuin Suomessa. Kaikki mitä korkeammalta taholta esitetään menee heittämällä kansasta läpi.
- Anonyymi
Mitä Suomessa nyt on heitelty?
Täällä uusia lakeja sorvataan ajan kanssa että ovat hyviä.
Suomessa ei missään asiassa tehdä tuollaista hutilointia.
Ja mikä on tämä "korkea taho" kaikki Suomen päättäjät on ihan jalat maassa ja tavallisia ihmisiä, ei mitään palvottuja pellejä niikuin itänaapurissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Suomessa nyt on heitelty?
Täällä uusia lakeja sorvataan ajan kanssa että ovat hyviä.
Suomessa ei missään asiassa tehdä tuollaista hutilointia.
Ja mikä on tämä "korkea taho" kaikki Suomen päättäjät on ihan jalat maassa ja tavallisia ihmisiä, ei mitään palvottuja pellejä niikuin itänaapurissa.Ai jaa. Tuon puolestako tämä Suomen räjähdysmäinen velkaantuminen todistaa?
- Anonyymi
Saatpa nähdä että tääkin laki menee läpi aika ankarana, vaikka jotain kosmetiikkaa tulisikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatpa nähdä että tääkin laki menee läpi aika ankarana, vaikka jotain kosmetiikkaa tulisikin.
Se ei mun napaa kutita, tosin kuin nämä Suomen omat tekemiset.
Anonyymi kirjoitti:
Se ei mun napaa kutita, tosin kuin nämä Suomen omat tekemiset.
Mutku tämä ketju käsittelee juuri sitä Venäjän lakia ja sen vaikutuksia. Suomen laeille on monia parempiakin keskustelualueita.
- Anonyymi
Suomessa ei tarvita lakeja, koska täällä palvotaan Natoa kuin messiasta.
- Anonyymi
Kirjoittaja tuskin on russo vaan ihan kotimainen suunpieksäjä.
- Anonyymi
Jotain hyvää tässäkin jutussa trolli toimittaja sai leipää syödäkseen ettei vain pääse laihtumaan.
- Anonyymi
ONKOHAN TUO ITSENÄINEN AJATTELU OLLUT IKINÄ SALLITTUA SILLÄ PUOLEN RAJAA , JA NYT VIELÄ VÄHEMMÄN KUN JOHTAJAN ÄO ON PIENEMPI KUIN KENGÄN NUMERO
- Anonyymi
Prutler ajattelee kaikkien puolesta
- Anonyymi
Pieni botoksinaama on Isoveli.
- Anonyymi
Vladimir on talosnero. Siksi hänellä on mittava omaisuus.
Asiaa auttaa myös KGB:n Gorillat ry.- Anonyymi
Hää on korvaamaton kaalinpääkompuutteri.
- Anonyymi
näin
- Anonyymi
Venäjän perustuslaki kieltää korruption.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3563756Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun232459Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152010Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141665Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4191574Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t471562Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2901510- 171334
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631136- 201091