Miten juuri se minun mielestä todella hyvännäköinen kiltin energian omaava nainen, kykenisi telepaattisesti tietämään miten paljon meillä on yhteistä, ilman ,että teen aloitteen tai tutustun häneen.
Koska minulle se on niin selvää jo alusta asti, kenen kaa voi olla kipinää ja kuka taas ei ole yhtään henkistä tai fyysistä tyyppiäni, yleensä pystyn määrittelemään ihmisen persoonan jo nenän muodon , ja silmien perusteella.
Tutustuminen on turhauttava sosiaalinen pakote, joka on vain tehtävä, vaikka tietää toisen yhteensopivuuden jo alusta asti, yleensä jo puhetyylistä, pukeutumisesta ja miten kohtelee muita huomaa persoonan olennaisimmat piirteet.
Tutustuminen voi ainoastaan syventää, jo mielessäni muodostettua yhteyttä ja analyysia toisen persoonasta. Vähän turhauttavaa se tutustuminen vähän kieltämättä on, kun jo usean naisen kanssa olen vain joutunut todentamaan jo ennalta asettamiani ennakkoluuloja heidän persoonistaan..
Ja sitten he aina olettaa et minä oon heille enemmän yhteensopivampi kuin todellisuudessa olen, koska heidän meedikon kyvyt eivät ihan ole tasollani ja he eivät analysoi kasvonpiirteitä, mannerismia, puhetta, tyyliä ja muita ominaisuuksia tavoilla, joilla itse analysoin.
Ei liekki syty, jos siihen ei laita kipinää.
29
328
Vastaukset
- Anonyymi
Jup ja koko homma menee vituiksi heti alkuunsa kun et
Et tutustu ihmisiin.
Luot odotuksia. Ja oletuksi a
Ja sitte petyt kun sun kyvyt ei auta sua
Vaan pitäis ihan oikeasti vaikka tutustua ja puhua .
Vittu miten naurettavaa.
Ja hauskaa on et samoin
Vain mielikuvissa elöjiä on pöpilät täytä
Et tuoppas se ylimielinen kusipää
Hetkeksi takas maan pinnalle
Ja oo ihminen ihmiselle .
Mukana täs hetkes etkä jossakin vitun mielensyöverissä.
Sä aliarviotkin pahoin.. ja nolaat tuolla tavoin .
Mut sullon kasvamista
Kyllä sustakin vielä se vain ihminen voi tulla .- Anonyymi
Onko ikävä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ikävä?
On tietenkin 🥺
. Mut mä en lähesty koska mun pitää tiedostaa
vaarisuuteni.
Sä trikkeroit sitä liikaakin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tietenkin 🥺
. Mut mä en lähesty koska mun pitää tiedostaa
vaarisuuteni.
Sä trikkeroit sitä liikaakinTarkoittaako "vaarisuuteni" sitä, että olet ikämies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ikävä?
Niin. Hyvä kysymys pohdittavaksi. Ainakin tässä palstaäijän tsipeditsapodissa oli paljon tällaista emootioiden kirjoa🥱
- Anonyymi
Ei tulta ilman kipinää, eikä savua ilman tulta.
Mutta tulta voi olla ilman savua (savuton ruuti eli selluloosanitraatti).
Kipinöistä, tuli mieleen vinksahti ajatus näistä Zippo-sytyttimistä, Made in U.S.A, Bradford, PA, K 18 lukee niin.... voi tehdä itse sen sydänlangan ja täytteenkin vanhoista farkuista ottaa 100% puuvillakangasta, hyvin toimiipi.- Anonyymi
Entä palstasetä molotovin coctail- voiko siinä soveltaa samaa konseptia? Ehkä liityn reserviin ja kysyn sieltä vinkkejä
- Anonyymi
Mistä tunnistaa zippo-naisen?😂
Sen näpit käryää bensalle ja se pummii tulta 🧯🔥
🤭🤗❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tunnistaa zippo-naisen?😂
Sen näpit käryää bensalle ja se pummii tulta 🧯🔥
🤭🤗❤️Jaa silläkö ei sitten emojisetä ole sitä sytytintä huutomerkillä omasta takaa?
- Anonyymi
Sytytyslankani on aina liian lyhyt sun kanssa.
Saat mut räjähtämään sillai hyvällä tavalla. 🔥
Ikävä sua ja anteeksi etten oo ehtiny palstalle.
Joka päivä silti oot sydämessä eikä sinne muita mahdu
Muista tää aina ja tiedät kyllä kuka oon.
🤭🤗❤️- Anonyymi
EgoKuolema kirjoitti:
Tiedänpä hyvinkin ja tykkään susta myös jos sitä oot joskus epäillyt. :) <3
Itken usein sun perään. Oot niin ihana
🤭🤗❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭🤗❤️Ihanista ihanin 👩🍒🥰🥰🥰🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭🤗❤️Ehkäpä saat palstasetä myös äitisi kyyneliin ns..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä saat palstasetä myös äitisi kyyneliin ns..
Nainen oon ja varmaan saan äitille silmät märäksi kun kastelen just Hietsun hautiksel😔❤️
🪦🥀
🕯️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä saat palstasetä myös äitisi kyyneliin ns..
Ja vielä vanhan exänsä parturinkin......
- Anonyymi
Mun maailma pysähtyy palstalla kun huomaan yhen ihanan kirjoituksia. Siinä hetkessä on vaan sä ja mä ja meidän ajatukset. Oot vieny mun sydämen 💋
🤭🤗❤️- Anonyymi
Onpa palstasetä eli emojien erikoismies nääs rikkeröivää tekstiä. Joku riivattu räyhähenki meinaan heräsi ”kauneusunilta”
- Anonyymi
Palstasedän ja tekoälyn tuottama höpötysketju.
- Anonyymi
Juu, mitä nyt me pari kiintiöurputtajaa lisäksi mitä täällä pyörii tätä palstasetää tunnistelemassa päin mäntyä ja kirjoittelemassa sille, mutta omassa päässään jollekin muulle happamia
- Anonyymi
Eli toisinsanoen kuvittelet tietäväsi ja oletat, etkä koskaan opettele ensiksi tuntemaan ihmistä, ennenkun päätät jo omassa mielessäsi kuka ja mitä hän on.
- Anonyymi
Toi oli hyvin sanottu! 🌺
- Anonyymi
Tiiäkkö, sen tuntee sydämessä ❤️🤭🤗
- Anonyymi
EgoKuolema kirjoitti:
Juuri niin sit.
Niinhän se menee. Odotat muilta jotakin sellaista, mitä et itse tee. Miten se toinen voisi telepaattisesti tietää, sen pitäisi ensiksi tutustua, mutta sinä sen sijaan tiedät kaiken jo nenän asennosta. Joopati joo.
- Anonyymi
Kirjoittaa joku joka näkee punaista näistä palstaäijän emohikekeilyistä ja päättää itse mielivaltaisesti kuka hän on ja miten hän ajattelee. Morjens
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaa joku joka näkee punaista näistä palstaäijän emohikekeilyistä ja päättää itse mielivaltaisesti kuka hän on ja miten hän ajattelee. Morjens
Kirjoittaa joku, jolla on pakkomille selittää omia kuvitelmiaan palstalla.
- Anonyymi
Tämä on tullut huomattua monesta miehestä. Sitten kun todellisuus ei vastaakaan kuvitelmia, alkaa kiukuttelu. Tai jos naista ei kiinnosta alkuunkaan niin mies aloittaa loputtomat hissipuheet ja maanittelun aivan kuin ihminen ei olisi eläissään kuullut sanaa "ei".
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403027- 722585
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?352081- 181446
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411376Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221373- 131259
- 101254
- 221231