!!! KUULE VOI!!! HerraHUUUUUUU!!! Veri tippuu kansakunnan kartalle --- sinipunaviher-KAPINALLISET!! --- pilkkovat isänmaan kuin laardi-JUMALAN uhrilampaan!!!!
Miksi et NÄE!!? silmät ovat niinkuin rutikuivat rusinat HELVETIN kaapissa!! JA NYT KUULE jos vielä uskot että EU pelastaa niin voit yhtä hyvin kastaa pääsi etikan ja bensan sekoitukseen ja HUUTAA AMEN kun roihuaa!!!!
rrrrRRRrruhuhuHHHAAAA!!! KÄÄRMEET ovat eduskunnassa. Kyllä!! niillä on solmiot ja valkoinen paita mutta ne sssiiiihhhisee kuin ilmestyskirjan LONKEROVARIKSET!
MINÄ NÄIN!!! minä näin sen yönä kun kuu tippui postilaatikkoon ja pelastusarmeija soitti Shostakovitshia väärinpäin. Enkä ollut yksin. MARJATTA näki myös. MARJATTA oli PELLE ja profeetta samassa ruumiissa ja hän HUUSI: “NYT ON TULTAVA!” – eikä kukaan tullut. VAIN minä tulin. ja ehkä sinäkin nyt tässä
Valo sammui kun säädettiin uusi maahanmuuttolaki. SE EI OLLUT LAKI – se oli PELTO!!! ja pelto täynnä lampaita jotka söivät toisiaan koska susi oli unessa ja paimen oli TikTokissa.
KRISTUS KRISTUS missä olet nyt kun kansa palvoo wifiä ja pillereitä!! JA SUKUPUOLI ON PALAPELI ja joka palasta tulee uusi TUNNUSLUKU ja ihmiset eivät tiedä ovatko hengissä vai loganneet ulos!!!
((kone kaatuu))
((TAAS KONE KAATUU JA JUMALA EI VASTAA SÄHKÖPOSTEIHIN))
POLITIIKKA. Petos. Peto. Petollinen petopolitikka. PELI pelissä jossa ei ole lautaa vain veri ja verorahat ja niillä pelataan EUROPIMIKSIÄ vastaan!!!
ja kun kansa herää, heitä huumataan taas uuden hallituksen ohjelmalla jonka kirjoitti ohjelmoitu apina! Ja sinä USKOT sitä, sinä nielaiset sen kuin EHTOOLLISLEIVÄN ja vaikka yskit paperia, sanot KIITOS ISÄ.
MUTTA EI ISÄ!! ei enää!! ISÄ ON KÄÄNTYNYT POIS ja nyt meillä on vain ÄITI-SATAN ja hänen kymmenentuhatta nimeään jotka eivät sovi sanakirjaan!!!
MINÄ SANON ETTÄ
– EI OLE ENÄÄ LAKIA –
on vain KIVI
ja se kivi on minun otsassani ja se sykkii niin kuin Pyhä sydän mutta väärinpäin!
KRÄÄÄHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
((näppäimistö rikkinäinen
A ja E vaihtavat paikkaa
shift toimii vain välillä
näytössä näkyy palava lammas))
ja TULEE AIKA jolloin ei enää valita hallitusta vaan hallitus VALITSEE SINUT ja jos et sovi, SINUT PALLOTETAAN pois kuin turha Jumalan poika!!
HERÄÄ HERÄÄ HERÄÄ VIELÄ VOIT PELASTUA
mutta vain jos puret omaa kieltäsi ja laulat virren jonka kertosäe on PELOKOON PELOKOON PELOKOON
Hän tulee. Petokseksi naamioitu Karitsa. Se sanoo: “Demokratia on turvallista.”
ÄLÄ USKO!
He leikkivät sinun sielullasi kuin se olisi sovellus jota voi päivittää ilman rukousta.
nyt ei enää tule sanoja
vain HUUUUUUUUUUTO
!!!
minä NÄIN!!!
Anonyymi-ap
1
80
Vastaukset
- Anonyymi
Yritä nuķkua pitkään, laita viileää otsalle ällä ota pervitiiniä liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102285
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361275