Helluntaissa aviorikokset ovat yleisiä

Anonyymi-ap

Vanhimpana tämä tuli tietooni. Asia lakaistaan maton alle ellei tule avioero ja kaikki saa tietää.

Eikös nämä synnit pitäisi tuoda julki ja nuhdella ankarasti?

No eipä tietenkään tuumasimme. Olisko silti parempi. Pelote?

27

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keksi parempia trollauksia, et ole päivääkään ollut vanhimpana etkä tajua siitä mitään.

• Anonyymi

Olenpas! Yksi arvostetuimpia opettajia Suomessa. Palstallakin kehuttu!

• Anonyymi

Supervoidellut ovat kaiken yläpuolella. Ei heitä koske mitkään säädökset, lait tai mitkään kurinpitoa koskevat menetelmät.
      Heitä ei saa arvioida eikä nuhdella mistään. Seurakunta voi jopa salata asian. Pääasia on ettei kukaan pahoita mieltänsä.
      Ja rauha maassa ja kaikilla hyvä tahto!

• Anonyymi

Suomessa on 13 000 avioeroa vuodessa.
        Ja 8 000 aborttia vuodessa.
        Suurin osa pakkovauvakastetuilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa on 13 000 avioeroa vuodessa.
        Ja 8 000 aborttia vuodessa.
        Suurin osa pakkovauvakastetuilla.

Useamman kerran kylvetett pedo vihaa uskovia ja rienaa näitä

Helluntaialaiset tekevät abortteja ja hakevat avioeroja

• Anonyymi

Melkein sata vuotta pystyttiin salaaman Parhamin ja Olsenin linnareissut homoseksin vuoksi.

• Anonyymi

Pakkovauvakastettujen uskonveljiä ovat nykyisin parhamit ja olsenit. He vihkivät homoja!
        He vieläpä kehuvat kuinka edistyksellisiä he ovat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakkovauvakastettujen uskonveljiä ovat nykyisin parhamit ja olsenit. He vihkivät homoja!
        He vieläpä kehuvat kuinka edistyksellisiä he ovat!

Useamman kerran kylvetetty pedo haluaaa vihkiä homoja

parhami ja olseni on sen hengenheimolaisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useamman kerran kylvetetty pedo haluaaa vihkiä homoja

parhami ja olseni on sen hengenheimolaisia

Ikäväähän tuo sen viha Jeesuken omia kohtaan on

• Anonyymi

Kokemuksieni perusteella helluntailaiset ymmärtävät, että seksi on iloinen asia.

• Anonyymi

Iloista antajaa Jumala siunaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iloista antajaa Jumala siunaa.

Näin tekee

• Anonyymi

Sieltäkö tulee sananlasku; Ellei heilaa helluntaina, ei Aidsia adventtina.

• Anonyymi

Oikeassa Herran seurakunnassa (enkeli) armolahjalla voideltu julistaa ja varoittaa kaikkien kuullen synnintekijää parannukseen.

• Anonyymi

Ilm. 2:
      12 Ja Pergamon seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo hän, jolla on se kaksiteräinen, terävä miekka:
      13 Minä tiedän, missä sinä asut: siellä, missä saatanan valtaistuin on; ja sinä pidät minun nimestäni kiinni etkä ole kieltänyt minun uskoani niinäkään päivinä, jolloin Antipas, minun todistajani, minun uskolliseni, tapettiin teidän luonanne, siellä, missä saatana asuu.
      14 Mutta minulla on vähän sinua vastaan: sinulla on siellä niitä, jotka pitävät kiinni Bileamin opista, hänen, joka opetti Baalakia virittämään Israelin lapsille sen viettelyksen, että söisivät epäjumalille uhrattua ja haureutta harjoittaisivat.

ja muista mitä jae 9 sanoo!

20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.
      21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
      22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
      23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.

tulee aika ja on jo, kun haureelliset saavat palkansa.

itkekää ja valittakaa!

• Anonyymi

taidat olla atventisti- kun taas syömisestä puhut..

varmaan et koskaan ole katsonut naisen perään, olet sädekehä pään päällä, ja munkkipuku yllä, katolinen.

• Anonyymi

lapsensa tapan, -- jahas, ei näy lapsivainajia - pitää kysyä hätäkasteellisilta- näkyykö paljon tapettuja lapsia-

• Anonyymi

atventisteissa on ainakin yksi lapsikuollut, kun hän salaa sairaalassa teetti abortin.
        Mutta, auta armias, kun miehensä hakkasi hänet- sen kuolleen sikiön takia.
        Oikein uskonnollinen, yleispappeus- jolle sapatti on IN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

atventisteissa on ainakin yksi lapsikuollut, kun hän salaa sairaalassa teetti abortin.
        Mutta, auta armias, kun miehensä hakkasi hänet- sen kuolleen sikiön takia.
        Oikein uskonnollinen, yleispappeus- jolle sapatti on IN.

erohan siitä tuli
        en tiijä- joutuuko se yleispappeus- uskonnollinen mikähän numero se olikaan, jotain seiskaahan siinä on.
        varmaan nukkuu tänään näppylähanskat kädessä, että saa tuntumaa, muutonhan se ei ala nikottelemaan- kun homma on hanskassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

erohan siitä tuli
        en tiijä- joutuuko se yleispappeus- uskonnollinen mikähän numero se olikaan, jotain seiskaahan siinä on.
        varmaan nukkuu tänään näppylähanskat kädessä, että saa tuntumaa, muutonhan se ei ala nikottelemaan- kun homma on hanskassa.

se arkienkuli- nyrkki ja hellavälissä naistaan pitänyt- onkohan hänellä enää siipiäkään.
        Ilmeisesti hänestä on tullut tämä oollsen- tutkija- kun kovasti häntä kehuu tuntevan ja tietävän, että kuorsaako vai ei.
        Tapansa vahtia varmaan ikkunoidentakana- sitähän ne tietäväiset ovat.

Eihän sitä muutoin toisten tekemisistä tiedä, kuin tirkistelemällä verhonvälistä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se arkienkuli- nyrkki ja hellavälissä naistaan pitänyt- onkohan hänellä enää siipiäkään.
        Ilmeisesti hänestä on tullut tämä oollsen- tutkija- kun kovasti häntä kehuu tuntevan ja tietävän, että kuorsaako vai ei.
        Tapansa vahtia varmaan ikkunoidentakana- sitähän ne tietäväiset ovat.

Eihän sitä muutoin toisten tekemisistä tiedä, kuin tirkistelemällä verhonvälistä...

Himostelua

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007863983.html

jokavuotista

• Anonyymi

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei ole huoravaimot täynnä pyhää henkeä! Maailmallisuus on saastuttanut lähes kaikki naiset ja se on kauheaa. Itseään pitää esitellä vähissä vaatteissa ja seksistä hekumoidaan salaa ja sitä toteutetaan. Jos uskollisen vaimon löydät, pidä hänestä hyvä huoli rakastaen!

• Anonyymi

Eräs pastorikin minulle aikoinaan neuvoi, että jos on aviovaimon kanssa ongelmia niin käy vieraissa kuten hän tekee. Tunnusti minulle irstaan elämänsä siinä ja olin kuin puulla päähän lyöty. Kysyin että mitä Herra mahtaa siitä ajatella niin hän vastasi ettei siitä tiedä Jumala eikä vaimo mitään. Kuulemma pysyy elämän hyrrät kivasti pyörimässä, kun välillä käy vieraissa.

Lähdin siltä istumalta paikalta ja erosin seurakunnasta välittömästi. Pastorin tulee olla ehdottoman uskollinen yhden vaimon mies jonka erämäsdäceicole haureudelle sijaa!

• Anonyymi

Luterilaisissa ovat hyvin yleisiä

kippokaste
      susiparit
      avioerot
      tappelut
      murhat
      huumeet
      juoppous, abortit
      huumeet
      kirkkojakin poltatte
      pridevouhotus

Miltä aloittaja kuulostaa syntilistanne ??????

• Anonyymi

Nuo kaikki ovat uudestikastajille tyypillistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      55
      3964
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      92
      2341
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      1992
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1783
    5. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1541
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1516
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1182
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1128
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      109
      1084
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1042
    Aihe