Olet pohjimmiltasi hyvä tyyppi

Anonyymi-ap

Olet vain ajautunut haastavaan tilanteeseen. Ainakin niin haluan uskoa. Muistan sinut reiluna ja vakaana kollegana, ja arvostan sinua sen mukaisesti.

24

594

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mihin tilanteeseen? Minun tila on ollut vakaa kauan aikaa.

• Anonyymi

Että käyt täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että käyt täällä.

Eikös sinunkin tilanne ole sitten haastava, kun täällä käyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös sinunkin tilanne ole sitten haastava, kun täällä käyt?

Minun tilanteeni on eri tavalla haastava. Ei ole samanlaisia velvotteita, lähinnä ajankäytön haasteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun tilanteeni on eri tavalla haastava. Ei ole samanlaisia velvotteita, lähinnä ajankäytön haasteita.

Minun haasteet on yksinomaan sitä, että ei riitä vuorokaudessa tunnit. Mutta siitä en stressaa. Minkä toiset näkee velvoitteina voi edustaa toiselle vapautta.

• Anonyymi

Hah, hauska. Menikö vielä naiselle?🤭

• Anonyymi

Ei mennyt.

• Anonyymi

Hauska saa olla silti. Vaikka näköisenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauska saa olla silti. Vaikka näköisenä.

Haaska 😆

• Anonyymi

Kivasti kirjoitettu, kerrohan tämä hänelle myös irl. Arvostaisi varmasti kovasti. 👍
      -sivusta yks reipas ja epävakaa

• Anonyymi

Hyvin sanottu. Itsekin yritän muistaa, että palsta ei kerro IRL tuntemastani ihmisestä mitään, vaan se, millainen hän on oikeassa elämässä, esim.töissä. Samaa toivon, että muut, etenkin kaipaamani henkilö ajattelisi. Palstahan on pelkkää harhaa, etkä ikinä voi tietää kuka kirjoittaa ja minkä roolin takaa.

• Anonyymi

Älä nyt. Ihan on irl tultu sanomaan kuka täällä kirjoittelee. Ihan on kuules 'tietoo" ollut. Hämmästyttävää kuinka joku näkee anonyymiteetin taakse varmuudella. Ei koskaan pidä aliarvioida ihmisten yksinkertaisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt. Ihan on irl tultu sanomaan kuka täällä kirjoittelee. Ihan on kuules 'tietoo" ollut. Hämmästyttävää kuinka joku näkee anonyymiteetin taakse varmuudella. Ei koskaan pidä aliarvioida ihmisten yksinkertaisuutta.

Vaikka joku kertoisi sinulle kirjoittavansa tällä palstalla, et silti varmuudella voisi tietää, mitkä kaikki kirjoitukset ovat hänen kirjoittamiaan, ellet näe hänen naputtavan viestiä parhaillaan.
        Kun tietää jonkun kirjoittavan täällä, saattaa alkaa tulkita kaiken hänen kirjoittamakseen. Tai ainakin suuren osan. Se on yksi muoto "palstaharhasta".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka joku kertoisi sinulle kirjoittavansa tällä palstalla, et silti varmuudella voisi tietää, mitkä kaikki kirjoitukset ovat hänen kirjoittamiaan, ellet näe hänen naputtavan viestiä parhaillaan.
        Kun tietää jonkun kirjoittavan täällä, saattaa alkaa tulkita kaiken hänen kirjoittamakseen. Tai ainakin suuren osan. Se on yksi muoto "palstaharhasta".

Minä ymmärsin tämän edellisen kommentoijan kommentin niin, että hänelle on tultu selostamaan sekavia kertomuksia siitä kuka tai ketkä täällä kirjoittaa, mutta jatkahan samaan malliin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ymmärsin tämän edellisen kommentoijan kommentin niin, että hänelle on tultu selostamaan sekavia kertomuksia siitä kuka tai ketkä täällä kirjoittaa, mutta jatkahan samaan malliin

👍👍👍

• Anonyymi

niin se on että miehet menee elämässä eteenpäin ja muuvaa rakkauslomille ja kurppaset katalat ämmät jää rannalle ruikuttaa.🤷🏻‍♀️
      totuus ei satu kun tietää olevansa riittämätön vaikea pska ihan kaikessa ja ongelmainen.

• Anonyymi

Äläs nyt kesä kaunein hymyilee kauniisti tee sinä samoin 🐝🌼🌼🌻🌻☀️🫐😘

• Anonyymi

Täällä tällaisia muistopuheita kirjoitellaan ja kultaisia kädenpuristuksia tarjotaan hehe

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kiva että reiluja työkavereita arvostetaan, ainakin postyymisti. :D

Mä en tiedä onko mun ex-kollegani vajaa-, vapaa- vai vakaamielinen, mutta ei sillä tunnu olevan juuri merkitystäkään. Enkä tiedä onko elämänsä haastavaa, paitsi että jos hän täällä kävisi, niin sitten jotain olisi varmaan vähän vinksin vonksin tai ainakin heikun keikun.

• Anonyymi

Täällä siis kaikki hyvin nyt ihme kommentti

• Anonyymi

Jos muut ovat aiheuttaneet haastetta hänelle, ei hänessä sen puolenkaan ole mitään vikaa. Toki täydellinen ei ole kukaan.

• Anonyymi

Ihania viestejä nää on kaikki mulle.

• Anonyymi

Typerä aloitus. Usko ei ole tiedon väärti, kuten sanotaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3037
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      72
      2605
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2344
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2085
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1456
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1383
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1376
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1264
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13