Etsin narsistista huomionhakuista tyyppiä

Anonyymi-ap

...joka luulee olevansa aina ja joka asiassa oikeassa. Sinulla myös on suuret puheet ja pienet teot.
Tunnistatko itsesi? Jos et tunnista itsessäsi em..piirteitä, olet juuri se henkilö.

10

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etsi pois vaan.
      Minä olen kuitenkin se kaikkein paras.😝😝😝

• Anonyymi

Sanotko aina viimeisen sanan joka asiassa?

• Anonyymi

Sinähän tunnistat aloituksessa mainittuja piirteitä itsessäsi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanotko aina viimeisen sanan joka asiassa?

asioista voi neuvotella aina. Esim kun asun isäni kanssa niin ruokavalio on meillä erilainen mut pitää ottaa huomioon toinen ihminen että pitää ostaa sellaiset ostokset että molemmat tyytyväisiä. Itsekeskeinen ihminen toimii omapäisesti.

ei kaikki itsekkäät ja viimeisen sanat sanovat ole heti tietenkään 100% narsisteja vaan narsistin diaknoosiin vaaditaan paljon muutakin.

juha pohjola viestin lähettäjä

• Anonyymi

Sairaus se on sekin kun luulee olevansa kaikessa oikeassa, Hieman se kyl sivusta kuulijaa hymyilyttää. Mutta Hullut lisääntyy kun aika muuttuu taloudellisesti huonommaksi.

• Anonyymi

yksi asia jossa luulen olevani oikeassa tai en sittenkään ihan 100% päätäni pantiksi vaikka haluisin ja se on se että haluisin sannoo olevani 100% oikeassa siitä että henkimaailma on totta mutta en sittenkään sano että 100% oikeassa vaan sanoisin 99.9% oikeassa =)

viestin kirjoitti Juha pohjola

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yksi asia jossa luulen olevani oikeassa tai en sittenkään ihan 100% päätäni pantiksi vaikka haluisin ja se on se että haluisin sannoo olevani 100% oikeassa siitä että henkimaailma on totta mutta en sittenkään sano että 100% oikeassa vaan sanoisin 99.9% oikeassa =)

viestin kirjoitti Juha pohjola

Joo

• Anonyymi

Avaa simäsi ja katso ympärillesi. On varaa mistä valita. Ei tarvitse kaukaa hakea kun ympärillä käy kova kuhina.

• Anonyymi
      UUSI

Joka työpaikalla on ainakin yksi. Katso kuka käy jatkuvasti pomon kopilla se on juuri hän.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2466
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2096
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1759
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      45
      1577
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1507
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1075
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      124
      1059
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      985
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      959
    Aihe