...joka luulee olevansa aina ja joka asiassa oikeassa. Sinulla myös on suuret puheet ja pienet teot.
Tunnistatko itsesi? Jos et tunnista itsessäsi em..piirteitä, olet juuri se henkilö.
Etsin narsistista huomionhakuista tyyppiä
10
335
Vastaukset
- Anonyymi
Etsi pois vaan.
Minä olen kuitenkin se kaikkein paras.😝😝😝- Anonyymi
Sanotko aina viimeisen sanan joka asiassa?
- Anonyymi
Sinähän tunnistat aloituksessa mainittuja piirteitä itsessäsi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotko aina viimeisen sanan joka asiassa?
asioista voi neuvotella aina. Esim kun asun isäni kanssa niin ruokavalio on meillä erilainen mut pitää ottaa huomioon toinen ihminen että pitää ostaa sellaiset ostokset että molemmat tyytyväisiä. Itsekeskeinen ihminen toimii omapäisesti.
ei kaikki itsekkäät ja viimeisen sanat sanovat ole heti tietenkään 100% narsisteja vaan narsistin diaknoosiin vaaditaan paljon muutakin.
juha pohjola viestin lähettäjä
- Anonyymi
Sairaus se on sekin kun luulee olevansa kaikessa oikeassa, Hieman se kyl sivusta kuulijaa hymyilyttää. Mutta Hullut lisääntyy kun aika muuttuu taloudellisesti huonommaksi.
- Anonyymi
yksi asia jossa luulen olevani oikeassa tai en sittenkään ihan 100% päätäni pantiksi vaikka haluisin ja se on se että haluisin sannoo olevani 100% oikeassa siitä että henkimaailma on totta mutta en sittenkään sano että 100% oikeassa vaan sanoisin 99.9% oikeassa =)
viestin kirjoitti Juha pohjola - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yksi asia jossa luulen olevani oikeassa tai en sittenkään ihan 100% päätäni pantiksi vaikka haluisin ja se on se että haluisin sannoo olevani 100% oikeassa siitä että henkimaailma on totta mutta en sittenkään sano että 100% oikeassa vaan sanoisin 99.9% oikeassa =)
viestin kirjoitti Juha pohjolaJoo
- Anonyymi
Avaa simäsi ja katso ympärillesi. On varaa mistä valita. Ei tarvitse kaukaa hakea kun ympärillä käy kova kuhina.
- AnonyymiUUSI
Joka työpaikalla on ainakin yksi. Katso kuka käy jatkuvasti pomon kopilla se on juuri hän.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262466- 1142096
- 1221759
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451577Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91507Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87985Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959