Toteutin mieheni toiveen

Anonyymi-ap

Olen 26-vuotias perheen-äiti. Miestäni kiihoittaisi kovasti, että antaisin vieraalle. Hän on puhunut siitä kiihtyvään tahtiin. Itse en ole ollut kauhean innostunut asiasta. Olin luullut miestäni mustasukkaiseksi ja tämä juttu tuli aika yllättäen. Sitten tuli sellainen tilanne, että vaihdoin työpaikkaa ja vanhassa paikassa halusivat järjestää minulle läksiäiset. Meillä on töissä neljä miestä ja vajaa kymmenen naista. Läksiäiset pidettiin yhden työkaverin mökillä. Suunnitelmissa ruokailua, juomaa, paljussa käyntiä ja saunomista. Päivä koitti ja mieheni vihjaili taas vieraalle antamisesta, mutta ehkä hieqman vakavoitui, kun kysyin, että mit😇 jos antaisin tänään jonkun panna minua? Lähdin työkaverin kyydissä mökille. Perillä ohjelma oli tyypillistä touhua, perjantai-ilta, juomisia jne. Me naiset menimme saunaan ja miehet istuivat paljussa. Saunassa ihailin ex-kollegoiden rintoja ja haaroja. Olin humalassa ja myös hie man kiihottunut. Peseydyimme ja menimme pyyhkeet yllämme ulos terassille. Ilmoitimme miehille, että sauna on vapaa. Miehet nousivat ja kävelivät ohitsemme uikkareissaan. Ihan mukiin meneviä miehiä, ajattelin. Huutelimme ja viheltelimme miehille ja he vastasivat samalla mitalla. Ilta hämärtyi ja prorukka kulki kuka missäkin. Istuin työpaikkamme huoltomiehen kanssa rannassa ja juttelimme pitkään. Hän oli hieman minua vanhempi, hyvässä kunnossa, ns. karski mies. Olimme aika lähekkäin ja reidet hieroivat toisiaan. Törmäilin hieman tarkoituksellakin hänen kylkeensä. Sitten valittelin, että alkaa olla viileä. Hän lupasi hakea viltin ja tuli pian sen kanssa takaisin. Hän nosti viltin meidän molempien hartioille ja olimme mukavassa pikku teltassa. Hän kehui minua ja harmitteli, että vaihdan työpaikkaa. Kiittelin kehuista ja poskiani punotti. Laitoin viltin alla kättäni hänen reitensä päälle ja hieroin hieman. Sitten käännyimme katsomaan toisiamme ja pienen hetken jälkeen hän suuteli minua. Olin yllättävän valmis ja vastasin suudelmaan. Hän oli vähintään yhtä valmis ja hieroi rintojani, minulla oli vain t-paita mutta ei rintaliivejä. Osa muusta porukasta kuului olevan mökin terassilla ja osa mökissä. Ajattelin mielessäni, että nyt voin tehdä sen mitä mieheni on pyytänyt. Vein kättäni hänen shortsien etumukselle ja tunsin seisovan kalun kädessäni. Kumarruin viltin alla ja raotin shortseja niin, että kalu pääsi pontevasti vatsaa vasten. Kalu oli iso ja ihanan tuntuinen. Otin kalua suuhuni ja imin sitä niin päästä päähän kuin pystyin. Mies huokaili ja hieroi hiuksiani. Nostin pääni ylös ja sanoin, että mennään vähän sivummalle. Siirryimme muutaman metrin nurmikolle, paikkaan josta ei ollut näköyhteyttä terassille. Istuin alas ja levitin jalkani. Otin miestä kädestä ja ohjasin sen pillulleni. Käsi oli housuissani ja sormet hieroivat klitoristani. Olin niin kiimassa, että en aikoihin. Laskeuduin selälleni, nostin vyötäröäni ylös ja pyysin miestä ottamaan housuni pois. Hän teki työtä käskettyä, mutta jäi vielä kontilleen viereeni ja suuteli minua. Vein suuni hänen korvalleen ja kuiskasin, että nussi minua. Olin jalat levälläni nurmikolla ja katsoin kun raavas mies tuli jalkojeni väliin ihana paksu kalu ojossa. Tartuin siihen ja ohjasin sitä pillulleni. Mies työnti ihanan hitaasti kalun pohjaan ja aloitti tasaisen panemisen. Ajattelin miestäni ja että tätä hän pyysi. Pian hän veti kalunsa ulos ja käski pyllistämään. Menin nelin kontin nurmikolle ja tarjosin itseäni hänelle. Hän tarttui lanteisiini ja työntyi taas sisääni. Valitettavan pian hänen tahti kiihtyi ja sitten pysähtyi. Tunsin, kuinka kalu sykki spermat sisääni. Hän nousi ja veti vaatteita päälleen. Puin myös housut jalkaani ja istuimme vielä hetken viltillä. Sitten lähdimme terassille ja mökille muiden seuraan. Toki saimme hieman vihjailuja muilta. Pikkuhiljaa porukka hyytyi ja joku taisi sammuakin. Minun nukkumapaikka oli saunamökin kamarissa. Kiittelin vielä hereillä olevia ja lähdin kohti mökkiä. Olin edelleen kiimassa ja ajattelin, että hieron itseäni kun pääsen peiton alle. Kun olin käynyt saunan pesutuvassa iltatoimilla ja tulin takaisin kamariin, huomasin, että työpaikkamme nuorin mies tuli mökkiäni kohti. Hän tuli ovelle ja oli hieman hermostuneen oloinen. Hän sanoi lopulta, että näin mitä teit Hannun kanssa. Säikähdin vähän ja kyselin mitä hän oli nähnyt. Hän sanoi katsoneensa saunan nurkalta kun Hannu pani minua takaa päin. Sitten muka uhkaili ja sanoi, että mitähän miehesi tuumaisi, jos tietäisi. Pyysin häntä sisään ja istumaan sängyn laidalle viereeni. Otin häntä kädestä kiinni ja kuiskasin hänen korvaan, että jos et puhu tuosta kellekkään, niin saat sinäkin. Hän oli hieman jumissa kommentistani. Tulin nuoren miehen eteen ja nostin t-paidan päältäni. Sitten avasin hänen vyönsä ja housun vetoketjun ja vedin housut alas. Puoliseisova nuori kalu oli kaunis ja odotti käsittelyäni. Otin kalun suuhuni ja työnsin käteni miehen paidan alle. Tunsin kuinka hän paisui suussani. Hieroin samalla itse märkää pilluani ja halusin todella saada tuota nuorta

60

5812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

(Jatko edelliseen!)
      nuorta aisaa. Työnsin miehen selälleen sängylle ja nousin päälle. Ohjasin seisovan kalun pilluuni ja aloitin vatkaamisen. En päästänyt häntä liikkumaan, vaan painoin häpyäni edestakaisin kalua vasten. Se hieroi minua ihanasti ja tunsin, että nyt ⁶siamme. Pääsin kotiin, jossa mieheni odotti. Heti eteisessä hän katsoi minua kysyvästi. Vastasin vain että hyvin meni ja mukavaa oli. Illalla kun pääsimme sänkyyn, sanoin miehelleni, että tiedätkö mitä? Hän katsoi minua posket punaisena. Katsoin häntä silmiin ja sanoin, että annoin eilen kahdelle miehelle. Mieheni suuteli minua ja pyysi kertomaan kaiken. Minä kerroin, hän veti itseltään ja minulta housut pois ja työntyi suoraan sisääni. Hän kyseli minkälaiset kalut miehillä oli ja miltä tuntui. Kehuin isoja kaluja ja sanoin, että se oli ihanaa. Mieheni sanoi, että olen lutka. Myönsin sen ja annoin hänenkin laueta sisääni.

• Anonyymi00061
        UUSI

Tulitko raskaaksi , kun sait spermat pilluun?

• Anonyymi

Kiva tarina

• Anonyymi

Onkohan miten yleistä että miehet haluaa oman vaimon antavan seksiä vieraalle/tutulle miehelle?

• Anonyymi

Mikäs sen mukavempaa nussia ku kaverin spermaama pillu

• Anonyymi

Vaimoni kesäloma alkoi viikkoa ennen kuin minun.
        Olin Seinäjoella komennuksella ja olimme 4 miestä 2 samassa huoneessa.
        Pyysin vaimon mukaan Seinäjoelle ja iskin hänet ravintolasta.
        Ensin panin vaimoani ja kehoitin häntä antamaan huonetoverillekin.
        Kämppiksen pannessa vaimoani kävin sanomassa viereisessä huoneessa että on halukas nainen joka antaa kaikille.
        Vaimo oli neljän miehen panokaverina 6 vrk eikä kukaan tiedä että kyseessä oli minun vaimoni.
        Vaimolla oli seksin täyteinen 6 vuorokautta kun työkaveritkin olivat kovasti vaimon pillun lumoissa.

• Anonyymi00041
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimoni kesäloma alkoi viikkoa ennen kuin minun.
        Olin Seinäjoella komennuksella ja olimme 4 miestä 2 samassa huoneessa.
        Pyysin vaimon mukaan Seinäjoelle ja iskin hänet ravintolasta.
        Ensin panin vaimoani ja kehoitin häntä antamaan huonetoverillekin.
        Kämppiksen pannessa vaimoani kävin sanomassa viereisessä huoneessa että on halukas nainen joka antaa kaikille.
        Vaimo oli neljän miehen panokaverina 6 vrk eikä kukaan tiedä että kyseessä oli minun vaimoni.
        Vaimolla oli seksin täyteinen 6 vuorokautta kun työkaveritkin olivat kovasti vaimon pillun lumoissa.

Me mennään miehen kanssa risteilylle. Omat hytit. Mies etsii pari kolme kaveria. Päätyvät juttelemaan mulle.
        Olen katkera. Mies on pettänyt. Pyydän miehet hyttiin harrastamaan kostoseksiä.

• Anonyymi

Mun poikkis haluis että joku paljo vanhempi mies nussis mua..
      Oon kuustoista.

• Anonyymi

Missä päin olet?

• Anonyymi

Ei näköjään haluu kuitenkaan munaa vanhemmalta mieheltä 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei näköjään haluu kuitenkaan munaa vanhemmalta mieheltä 🤭

No musta vähä outoo ois olla toisen kaa ku seurustellaa vaikka jostai syystä hän haluis että joku nussis mua..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No musta vähä outoo ois olla toisen kaa ku seurustellaa vaikka jostai syystä hän haluis että joku nussis mua..

Pitää tehdä niin kuin poikkis pyytää.
        Missä päin olet ja millainen kooltasi ym.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää tehdä niin kuin poikkis pyytää.
        Missä päin olet ja millainen kooltasi ym.

017a ja 170/65/C

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

017a ja 170/65/C

Sittenhän ollaan samalla suunnalla.
        Voitais vaikka tavata jossakin ja päätät sitten!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sittenhän ollaan samalla suunnalla.
        Voitais vaikka tavata jossakin ja päätät sitten!

Kuitenkin sua kiihoittaa sellainen 🥰

• Anonyymi

Täällä ois nuorehko mies vailla. 017a jos kiinnostaa niin ilmoittele kikissä mazzaaa6

• Anonyymi

anna papan panna vaan

• Anonyymi00040

Jos mä nussin sua. Paneeko sun poikkis mua peppuun samalla?
        Pihvinä sämpylässä

• Anonyymi

Minunkin mieheni haluaa minun antavan myös muillekin miehille seksiä.
      Jos vhänen vaimo ei ole pannut vieraan kanssa tyttöjen illan aikana niin mieheni on pettynyt.
      Tikkurilassa yleensä joku mies saa 26v rva panna ennen kotiin menoani.

• Anonyymi

Harmi kun olet siellä asti. Olen itse Kuopion seudulla.

• Anonyymi

Mieheni kanssa oltiin kaupungilla ja hän lähti omien kavereiden kanssa juopottelemaan ja jäin rahattomana yksin kaupunkiin.
        Soitin apelleni ja hän tuli hakemaan minut.
        Olin todella helpottunut kun pääsin kotiin.
        Keitin apelleni kahvit ja lämmitin hänelle saunan.
        Annoin hänelle pyyhkeen ja hän tiedusteli eikö miniä tule itse saunaan selän pesijäksi.
        Toki lähdin mukaan olimme kuin isä ja tytär ikämme puolesta.
        Olin 22-vuotias ja appeni oli 48-vuotias.
        Suutelin appeni kiitokseksi ja ei muuta tarvittu pantiin saunassa ja nyt ollaan pantu useammin mieheni ollessa kaverien kanssa juopottelemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheni kanssa oltiin kaupungilla ja hän lähti omien kavereiden kanssa juopottelemaan ja jäin rahattomana yksin kaupunkiin.
        Soitin apelleni ja hän tuli hakemaan minut.
        Olin todella helpottunut kun pääsin kotiin.
        Keitin apelleni kahvit ja lämmitin hänelle saunan.
        Annoin hänelle pyyhkeen ja hän tiedusteli eikö miniä tule itse saunaan selän pesijäksi.
        Toki lähdin mukaan olimme kuin isä ja tytär ikämme puolesta.
        Olin 22-vuotias ja appeni oli 48-vuotias.
        Suutelin appeni kiitokseksi ja ei muuta tarvittu pantiin saunassa ja nyt ollaan pantu useammin mieheni ollessa kaverien kanssa juopottelemassa.

Onkohan paljon appiukkoja jotka on pannut miniää.
        Olen itse yllättänyt kaverini isäni panemassa omaa miniää.

• Anonyymi00042

Olis ihanaa olla sun vakkari... Mies +50v

• Anonyymi

Niin ei täällä oikeesti kukaan ole vaimoa vieraalle antamassa käyttöön.

• Anonyymi

Ei tuo kovin harvinaista ole että vaimon halutaan tarjoavan pillua muillekin miehille.
      Minäkin olen ehdottanut vaimolle että iskee miehen ja panee hänen kanssa.
      Tämä toimii kyllä meillä.

• Anonyymi

Sama homma meillä. Ensin vaimo pani yhden tuttumme kanssa kahdestaan. Sitten pääsin näkemään kun panivat.

• Anonyymi

Väitän iso osa parisuhteessa elävistä miehistä, ainaskin fantasio et vaimoa nussii vieras mies. M 56

• Anonyymi

Seurustelin yhden naisen kanssa joka antoi myös oman siskonsa miehen panna häntä ja minun siskon mies kävi panemassa häntä.

• Anonyymi

Yllättävän moni mies haluaa vaimoansa panemaan muitakin miehiä.
      Olen 36v rva ja mieheni kaikki kaverit ovat panneet minua mieheni järjestäessä miehiä minulle.

• Anonyymi

Onko musta mies pannut? Kysypä mieheltäsi olisiko liian kova pala, että musta nussii sinut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko musta mies pannut? Kysypä mieheltäsi olisiko liian kova pala, että musta nussii sinut?

Miehelläni on musta työkaveri ja olen saanut mustaa miestä melko usein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehelläni on musta työkaveri ja olen saanut mustaa miestä melko usein.

Onko miehesi katsonut kun annat hänelle pillua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko miehesi katsonut kun annat hänelle pillua?

Mieheni on ollut mukana kun minua on pannut tämä musta mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheni on ollut mukana kun minua on pannut tämä musta mies.

Kukaan mies kestä katsoa kun musta nussii valkoisen naisen. Oliko iso kyrpä mustalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan mies kestä katsoa kun musta nussii valkoisen naisen. Oliko iso kyrpä mustalla?

Sen ison kalun takia mieheni haluu että musta panee vaimoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen ison kalun takia mieheni haluu että musta panee vaimoa.

Annoitko mustan pukata lastin sisään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annoitko mustan pukata lastin sisään?

Ei meillä kukaan kysellyt kortsun perään eli sain sisään molemmilta miehiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei meillä kukaan kysellyt kortsun perään eli sain sisään molemmilta miehiltä.

Oi jumalauta miten kiihottavaa! Mällit sisään mustalta

• Anonyymi

Oletko päässyt nyt jälkeenpäin miehesi iloksi antamaan miehille pillua?
      Minulla vaimo suostui antamaan pillua kaverilleni ja sanoi jälkeenpäin haluavansa oman ehdokkaan kanssa myös mukaan sänkyyn.

• Anonyymi

Tuo on reilu diili.
        Vaimoni suostuu minun ja kaverien kanssa kimppaan mutta sanoo myös kenen kanssa haluaa panna kimpassa seuraavaksi.

• Anonyymi00038

Mun mies haluuaa kaverinsa panemaan omaa vaimoaan.
      Tyttökaverien kanssa ollaan puhuttu ja kolmella on ollut avioliiton ulkoåuolista seksiä.
      Olemme 24v-29v ikäisiä osa aviossa osa avoliitossa ja 2 sinkkua.

• Anonyymi00039

On melkoinen näky kun 192cm 105kg musta mies panee 157cm 45kg vaimoani.
      Mustalla miehellä on melko iso aisa.
      Hän käskee mun panna ensin vaimoani että pillussa on spermaa niin hänen kalunsa menee paremmin mun pienen vaimoni pilluun.
      Vaimoa ei paljon näy miehen alta kun panevat.

• Anonyymi00043

Me ollaan vaimoni kanssa otettu meidän pitkä aikainen kaveri vakkariksi mukaan vaimolle rakastajaksi ja kimppa mieheksi.
      Kaveri on ollut mukana jo 8 vuotta säännöllisesti.
      Kaverille on annettu pysyvä lupa panna vaimon kanssa kaksistaankin kun itse en ole paikalla jota hän myös hyödyntää.
      Vakkarin vaimon ollessa yövuorossa kaveri tulee yöksi meille ja joko panee vaimoani tai pannaan kimpassa samassa sängyssä kuitenkin.
      Asumme 400m päässä toisistamme ja ei taida mennä viikkoakaan ettei kaveri saa vaimolta ainakin kerran pillua.

• Anonyymi00044

Minäkin haluan kimppaseksiä mutta en halua pettää vaimoani niin kimppanaisen täytyy olla oma vaimo.
      Onnekseni vaimoni on halukas antamaan myös muillekkin miehille pillua.

• Anonyymi00045

Onkohan aviomiehet ennen olleet yhtä innokkaita antamaan omien kaverien panna vaimojaan.
      Meillä alkoi pienillä vilautuksilla ja minun alastonkuvien näyttämisillä josta siirryttiin kimppa saunomiseen.
      Sen jälkeen tuli isoin yllätys kun mieheni kaveri oli meillä yötä ja mieheni pyysi minua menemään vierashuoneeseen ja antamaan seksiä hänelle.
      Suostuin lopulta kun kiinnosti se minuakin ja mieheni tosi innokkaasti suostutteli minua kokeilemaan ja piti tulla spermat sisällä takaisin.
      Kaverimme otti minut tosi kiimaisesti ja kun meinasin lähteä pois hän pyysi jäämään vielä vähäksi aikaa.
      Mies kiinnitti huomiota mun rintoihin ja vähän ajan päästä nousi päälleni ja pani minua uudelleen jolloin sain tosi voimakkaan orgasmin.
      Kun menin takaisin mieheni luokse hän kysyi miten viivyin niin pitkään?
      Kerroin kaverin halunneen panna vaimoasi toisenkin kerran enkä halunnut olla epäkohtelias kun olin mennyt itse tyrkylle.
      Mieheni kyseli mun fiiliksiä ja kerroin sen olleen ihan mukava kokemus.
      En kertonut miehelleni mun orgasmistani mitään mutta mieleeni se jäi.

• Anonyymi00048

Miksi et kertonut orgasmista? Minusta on parasta kun vaimo laukeaa vieraan käsittelyssä nopeasti ja monesti useamman kerran.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Miksi et kertonut orgasmista? Minusta on parasta kun vaimo laukeaa vieraan käsittelyssä nopeasti ja monesti useamman kerran.

Oli elämäni kovin orgasmi enkä voinut sanoa sitä heti tunne syystä.
        Olen jälkeenpäin sanonut saaneeni orgasmin miehen kanssa mutta jätin mainitsematta kuinka kovan orgasmin sain.

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Oli elämäni kovin orgasmi enkä voinut sanoa sitä heti tunne syystä.
        Olen jälkeenpäin sanonut saaneeni orgasmin miehen kanssa mutta jätin mainitsematta kuinka kovan orgasmin sain.

Hei, nyt olet miehellesi epäreilu! Miehesi pyysi sinua rakastelemaan ystävänsä kanssa ja tietenkin miehesi haluaa että sinä saat kokea jotain järisyttävää ja parasta ikinä. Nyt menet heti kertomaan miehellesi että haluat tunnustaa jotain ja sanot että hänen ystävänsä antoi sinulle parhaimman kokemasi orgasmin koskaan ja sanot että haluaisit kokea sen uudelleen. Se on miehellesi ylpeyden aihe kun hän saa kuulla sinulta kuinka hänen ystävänsä sai antaa sinulle järisyttävän upean seksikokemuksen! Ellei miehesi sitä olisi halunnut, hän ei olisi sitä sinulle ehdottanut.

• Anonyymi00046

Minun mieheni haluaisi minun alkavan hänen ja jonkun toisen miehen kanssa kimppa juttuun mukaan.
      Saisin kuulemma iskeä vieraatkin miehen ja tutustua seksuaalisesti mieheen ennen kuin aletaan kimpussa panemaan.
      Saisin kyllä valita jonkun meidän kaverin ja olla yön hänen kanssa kaksistaan ennen kuin mieheni tulee mukaan.
      Mieheni lukee minulle näitä toisten parien kokemuksia ja minua kiinnosti tämän 26-vuotiaaan perheen äidin kertomus ja johonkin vastaavaan voisin suostuakin.

• Anonyymi00047

Mun mies on halunnut mun panevan muiden miesten kanssa.
        Nyt lupasin olla miesten yhteinen nainen.
        Olen saanut miehistä ehdotuksia kenelle voisin antaa.
        Ikävä kyllä useimmat ehdotetut ovat aviossa ja jopa ystäviäni
        Mieheni ehti jo kysyä hyvää ystäväänsä ja minun ystävättereni miestä mukaan.
        Miehet kysyivät olisinko minä halukas olemaan kummankin kanssa?
        Suostuisin mielelläni olemaan molempien kanssa jos hän ei olisi kyse ystävättereni miehestä.

• Anonyymi00049

Meillä oli seksielämä aika kuollutta. Ehdotin vaimolle puoliksi vitsinä vierasta. Vaimo innostui pitkän harkinta-ajan jälkeen.

Jos haluaa saada vaimon haluamaan seksiä, pitää hänen saada säännöllisesti vierasta. Muutaman kuukauden välien riittää. Heti vieraissa käytyään vaimo on aivan villinä.

Se tunne, kun upottaa kalun vaimon pilluun ja tietää, että vähän aiemmin siellä oli jonkun muun kalu.

• Anonyymi00053

Tämä kyllä totta

• Anonyymi00050

Meillä oli perjantaina vieras mies panemassa vaimoa.
      Hän lähti jo lauantaita vasten yöllä kotiinsa.
      Vaimo pyysi minua kutsumaan tutun kaverin meille ja kaveri tulikin lauantaina iltapäivällä ja vaimo piristyi huomattavasti.
      Ei mennyt pitkään kun vaimo pyysi meidät sänkyyn ja panemaan häntä ja halusi että pannaan rajusti.
      Me pantiin rajusti ja vaihdettiin miestä usein vaimokin sai ainakin pari pienempää orgasmia ja yhden mahtavan jonka jälkeen oli tyytyväinen.
      Vaimo oli perjantain mieheen pettynyt.
      Mies oli tyydyttänyt vain itsensä ja lähtenyt sitten jättäen vaimon ilman tyydytystä.

• Anonyymi00052

Mun vaimo sanoi luulleensa avioliiton lopettavan muut miehet mutta hänellä on enempi miehiä nyt kun mitä oli sinkkuna ollessa.

• Anonyymi00054

Olisi mielenkiintoista saada porukka kasaan jossa olisi aviopareja joitakin miehiä.
      Miehiä pitäisi olla 2-3 miestä yhtä naista kohden.
      Mielellään sitten että olisi täysin villiä ja vapaata seksiä.

• Anonyymi00056

Todellakin, tuo kuulostaisi tosi hauskalle.

• Anonyymi00055

Meillä meinasi mennä viikonloppu pieleen kun vaimon vanhemmat tulivat Rovaniemeltä meille viikonlopuksi lomalle kanarialle mennessään.
      Oltiin sovittu kaverin kanssa vaimon panemisesta kimpassa.
      Jouduin perumaan kaverin tulon meille sovittiin kuitenkin että vaimo poikkeaa hänen luona kaupassa käydessään.
      Vaimo lähti kauppaan, kaveri asuu kaupan vieressä.
      Minä jäin juttelemaan appivanhempien kanssa vaimon lähtiessä panemaan vakkarin kanssa ja käymään kaupassa.
      Vaimo tuli parin tunnin päästä suihkun raikkaana, kertoi heidän panneen kahdesti.
      Virallinen selitys oli että hän oli tavannut tyttökaverin kaupassa ja käyneensä hänen luona kahvilla.
      Kaveri on pannut vaimoani useita vuosia kanssani kimpassa ja myös kaksistaan vaimoni kanssa.

• Anonyymi00057
      UUSI

Minun mieheni halusi minun alkavan hänen ja kaverinsa kimppanaiseksi.
      Mietin asiaa ja sanoin suostuvani jos saan olla myös muiden miesten kanssa jotka olen itse valinnut.
      Mieheni suostui tähän ja ja samana iltana olivat meillä hänen kaveri ja halusivat minua panna kimpassa ja annoin ensimmäistä kertaa vieraallekin.
      Eikä se mitenkään vastenmieliseltä tuntunut.

• Anonyymi00058
      UUSI

Onko tämä miten yleistä nykyään, että naiset harrastavat parisuhteen ulkopuolista seksiä ja miten sen saavat pidettyä salassa, niin ettei oma mies saa tietää.
      Ja miten yleistä mahtaa olla, että naisilla on useampia vakio seksikumppaneita joita sitten tapailee salaa.
      Ja eikö naisen oma mies ala yhtään epäilemään mitään, kun vaimo tulee aina kotiin pillu aika märkänä, kun ne miehet panee paljaalta.
      Voi toki olla, että naisen puoliso on tietoinen asiasta, että naisella on seksikumppaneita joita tapailee, niin ehkä naisen puoliso kiihottuu siitä, kun muut miehet haluu panna hänen muijaansa.
      https://www.erome.com/a/917y4EtO
      https://www.erome.com/a/XkyLuws8
      https://www.erome.com/a/zCZzSsC3
      https://www.erome.com/a/UopDb26s

• Anonyymi00060
      UUSI

Mun miestä kiihoittais kans jos antaisin jollekkin toiselle miehelle.
      Kysyin mitä hän tykkäisi jos antaisin miesporukan panna minua?
      Miehestäni olisi kiihoittavaa jos olisin miesten panema kun tulen kotiin.
      Tyomaallani kaksi miehistä flirttailee minulle ja taidan antaa houkutukselle periksi ja lähteä miesten mukaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      156
      2548
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe