Tämä maanpäällinen elämämme on toukan elämää - todellinen elämä alkaa sitten tämän jälkeen...
>>...mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mitä ihminen ei ole voinut sydämessään aavistaa, minkä Jumala on valmistanut niille, jotka häntä rakastavat...
>>...mikä kylvetään katoavana, nousee katoamattomana. Mikä kylvetään vähäpätöisenä, nousee kirkkaana. Mikä kylvetään heikkona, nousee täynnä voimaa. Kylvetään ajallinen ruumis, nousee hengellinen ruumis. Jos kerran on olemassa ajallinen ruumis, on myös hengellinen...
Mutta minä olen maan mato
7
54
Vastaukset
- Anonyymi
Minä vaivainen, vain mato, matkamies maan,monet vaellan vaikeat retket.Isänmaatani outona etsiä saan,pian ehtivät ehtooni hetket.Surutonta, ah, matkalla en majaa saa,sinne kiirehdin, missä on toivoni maa,lepo iäinen missä mun kätkee.
Kuka lie kodin, kaupungin löytänytkään,joka säilyä voisi maan päällä!Ilo häipyy vain hetkisen kestettyään,kuten kuihtuvi kukkanen täällä.Elo täällä kuin unta ja varjoa on,kuten kuohuva koski se on levoton,veden lailla se hiekkahan haihtuu.
Tämä ruumis kun kylmäksi jäähtyvä onja kun kuolema silmäni sulkee,ilo taivaassa lahjoita loppumaton,pyhät minne sun tielläsi kulkee.Isä, Poika ja Henki, sun kunniatasjoka paikka on täynnä ja kirkkauttas.Sinun kiitos ja kunnia. Aamen.
- Virsi 622 -- Anonyymi
Niin, 1.Korinttolaiskirje, luku 3:13, siellä palaa tuli. Ei koko kristinuskossa ole mitäön taivasta - kuin tuo.
- Anonyymi
Kyllä Paavalin tunnistaa jo heti alusta, vaikka jätät viitteet pois, koska Jeesus opetti meidän olevan jo eläessämme taivasten valtakunnassa, joka on meissä ja meidän ympärillämme.
Maan matoset Paavalin opilla löytävät tuolta toiselta puolelta vain hänen lupaamana tulenliekit, mihin pappi vainajan siunaakin fyysisellä ylösnousemuksella maailman viimmeisenä päivänä, kun kaikki fyysinen palaa.- Anonyymi
Ettekö - lisäystä - ole edes kuulleet, kun pappi siunaa vainajan?! Ei siinä mihinkään taivasmatkalle lähdetä, vaan maan alle odottamaan viimeisen päivän maailman tuhoa.
Uskovaiset myyvät kristinuskolla sielunsa Paholaiselle palvomalla Jeesusta tosi Jumalana kirottuna uhrina itsensä puolesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettekö - lisäystä - ole edes kuulleet, kun pappi siunaa vainajan?! Ei siinä mihinkään taivasmatkalle lähdetä, vaan maan alle odottamaan viimeisen päivän maailman tuhoa.
Uskovaiset myyvät kristinuskolla sielunsa Paholaiselle palvomalla Jeesusta tosi Jumalana kirottuna uhrina itsensä puolesta.Ja Raamatussa - edelleenkin on kirkolle alibi - kyseessä on vihollisen yöllä kylvämä rikkavilja, Paavalin syntioppi, sen palvojat poltetaan tulessa. Jeesus sittenkin sanoo sen viimeisen sanan ja ensimäisiksi itseään luulleet tulevatkin viimeisiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Raamatussa - edelleenkin on kirkolle alibi - kyseessä on vihollisen yöllä kylvämä rikkavilja, Paavalin syntioppi, sen palvojat poltetaan tulessa. Jeesus sittenkin sanoo sen viimeisen sanan ja ensimäisiksi itseään luulleet tulevatkin viimeisiksi.
Kyseessä on Jeesuksen kylväjävertaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä on Jeesuksen kylväjävertaus.
Raamattu on kirjoittanut huijauksen ja paljastaa sitten itse kirjoittaneensa huijauksen. Ei kuulunut uskoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403097- 812984
- 1912504
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362205- 271529
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411416Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251