Vihreiden Trolliarmeija vauhdissa?

Anonyymi-ap

Ruotsidemokraatit kärähtivät salaisen troolitehtaan pyörittämisestä
Anonyymi-ap
2025-07-20 14:41:21

Yhteiskunta
Maahanmuutto

Onko Suomessa jo maahanmuuttovastainen trollitehdas?
Moktar.Gubta
2024-05-27 17:24:41

https://www.hs.fi/maailma/art-2000010431793.html
”Emme pyydä anteeksi työtapaamme”

Ruotsidemokraatit kärähtivät salaisen troolitehtaan pyörittämisestä. Trollaustilejä oli ainakin oli ainakin Tiktokista, Youtubesta, Facebookista ja Instagramista. Trollitilien kautta levitettiin ihan simona harhaanjohtavaa ja samalla ruotsidemokraatteja suosivaa tietoa. Tyypillistä trollausta oli vastustajien toiminnan mustamaalaus ja toisaalta maahanmuuttajien jatkuva syyllistäminen.

Jimmy Åkesson ei suinkaan pahoitellut puolueensa kiinnijäämistä. Näinhän me toimimme ja useimmat jutut olivat vain pelkkää läppää. Huumoripaja se vain oli. Näin selitteli Jimmy asiaan. Olipa kiitettävän rehellinen tunnustus se.

Mutta ajatteleva ihminen saattaisi pohtia, että mitä Jimmy edellä sitä Suomen persut perässä. Kas kun meilläkin niitä kommentteja ilmestyy lehdistön ja sometilien kommenttipalstoille kiitettävän nopeasti. Kun Suomen taloudessa menee huonosti ja pienen kaupungin saha pistää duunarit kävelemään, eikös uutisen ensimmäinen kommentoija selitä, että tämä on maahanmuuttajien syytä. Kun nuori tyttö löytyi Valkeakoskella tapettuna puskasta, niin eikö somessa ole heti vihjailua, että tekijä oli maahanmuuttaja.

Kun ilmiö toistuu Suomessakin yllättävän säännönmukaisesti ja taajaan, lienee syytä katsella ympärilleen. Meillä saattaa trollitehdas takoa pää märkänä jossakin Kirkkonummen perämetsässä.

Parhain terveisin, Moktar. ;)

PS. vihervassarit sanoo mitä?

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Hyrkkö ei tiedä maahanmuuton kuluja ollenkaan?
      Yle aamussa kävi ilmi

Onko kuullut msmujen tekemistä rikoksista? Mm raiskaukset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2121
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1399
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1366
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      370
      1233
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      927
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      161
      819
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      796
    8. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      716
    9. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      712
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      665
    Aihe