Koulussa kiusasi ja härnäsi miesopettajia
Taisit nainen olla sellainen joka
22
246
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin varastin monitorin atk-tunnin päätteeksi, kannoin takin sisällä kainalossa ja kävelin opettajan ohi joka piti ovea auki (uusi PS3 ja omassa vain VGA ei DVI)
- Anonyymi
Mielenkiintoista. Varasteletko ihmisiltä paljon asioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista. Varasteletko ihmisiltä paljon asioita
Sun aikaa ainakin nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun aikaa ainakin nyt.
Tiedän ja se on jo rikos itsessään
- Anonyymi
Nuorena se pitää aloittaa. Hyvin menee aikuisenakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sen opit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat varastaa myös miehiä. Etkö pelkää et jäät kiinni ja saat rangaistuksen. Joissain maissa sellaista ei katsota hyvällä
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
En kiusannut enkä härnännyt opettajia. Olin mallioppilas. Enkä ole kiusannut enkä härnännyt muitakaan miehiä koskaan.
- Anonyymi
Hormoonit hyrrää. Miesopettajat tietää nää kikattelevat ja hysteeriset
- Anonyymi
Sinä taisit mies olla sellainen, joka koulussa kiusasi sitä tyttöä, johon olit ihastunut. Vedit letistä jne.
- Anonyymi
Ei olin nörtti. Luin sarjakuvia ja viihdyin omissa maailmoissa. En ollut hyvä urheilussa eikä se kiinnostanut pätkääkään. Kovikset ja pikkukriminaalit oli erikseen. Olin keskinkertainen opiskelija. Lukiossa opiskelu ei kiinnostanut. Lintsasin koulusta ja luin kirjastossa englantilaisia musiikkilehtiä
- Anonyymi
En ollu mut mun veli oli opettajien painajainen
Ja kotona meidän narsistin lellikki
Mä oon ollu koulu aikoina alistettu ja kiusattu.
Pahimmasta ei päässy kotonakaan eroon
Seku sattu oleen oma veli joka kiusas ja sai kiusata
Äiti teki heti pienenä mulle selväksi et olin ei toivottu
Tyttö . se muistutti vähän väliä miten mä olin pilannut sennomat suunnitelmat 3 pojasta.
Tytär ei käynyt
Mä olin täynnä vihaa ja katkeruutta kun muutin
Perhekotiin 2002 .. ja sillä on seuraksensensa.
Naiselta- Anonyymi
19-vuotiaana?
- Anonyymi
Minäkin olin tyttönä ei-toivottu. Perheessä oli jo kaksi tyttöä ja haluttiin poika, mutta tulikin taas kaksi tyttöä (minä ja kaksossiskoni). Viidettä lasta ei haluttu enää yrittää, kun oli jo niin paljon elätettäviä. Jos tulisikin taas tyttö. Vanhempien unelma jäi sitten toteutumatta. Eihän se tunnu kivalta olla ei-toivottu (varsinkaan kun se henkisen pahoinpitelyn lisäksi aiheutti myös fyysistä pahoinpitelyä), mutta ei auta rypeä loppuelämäänsä itsesäälissä ja syyttää muita omista epäonnistumisista. Huonoista lähtökohdista huolimatta Suomessa on hyvät mahdollisuudet menestyä taustasta riippumatta, kun mm. koulutus on ilmaista. Pitää kääntää vastukset voitoksi. Minäkin menestyin koulussa, kouluttauduin hyvää ammattiin ja tienaan nykyään todella mukavasti. Sisaruksiinkin on todella hyvät välit, ja minulla on muutama hyvä kaveri, joten tukiverkkojakin on. Menneisyys on opettanut kohtelemaan muita niin kuin itseäni haluaisin kohdeltavan - arvostavasti ja kaikki huomioiden.
Kaikkien ihmisten elämässä on vastoinkäymisiä, joita voi säälitellä. Itsesäälissä rypeminen ei yleensä herätäkään muissa ihmisissä sääliä, vaan lähinnä inhotuksen tunteita. Pitää nousta itsesäälin yläpuolelle ja ottaa vastuu omista tekemisistään ja tekemättä jättämisistään. Ihmiset arvostavat paljon enemmän sellaisia henkilöitä, jotka oppivat vastoinkäymisistään ja kääntävät ne vahvuuksiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olin tyttönä ei-toivottu. Perheessä oli jo kaksi tyttöä ja haluttiin poika, mutta tulikin taas kaksi tyttöä (minä ja kaksossiskoni). Viidettä lasta ei haluttu enää yrittää, kun oli jo niin paljon elätettäviä. Jos tulisikin taas tyttö. Vanhempien unelma jäi sitten toteutumatta. Eihän se tunnu kivalta olla ei-toivottu (varsinkaan kun se henkisen pahoinpitelyn lisäksi aiheutti myös fyysistä pahoinpitelyä), mutta ei auta rypeä loppuelämäänsä itsesäälissä ja syyttää muita omista epäonnistumisista. Huonoista lähtökohdista huolimatta Suomessa on hyvät mahdollisuudet menestyä taustasta riippumatta, kun mm. koulutus on ilmaista. Pitää kääntää vastukset voitoksi. Minäkin menestyin koulussa, kouluttauduin hyvää ammattiin ja tienaan nykyään todella mukavasti. Sisaruksiinkin on todella hyvät välit, ja minulla on muutama hyvä kaveri, joten tukiverkkojakin on. Menneisyys on opettanut kohtelemaan muita niin kuin itseäni haluaisin kohdeltavan - arvostavasti ja kaikki huomioiden.
Kaikkien ihmisten elämässä on vastoinkäymisiä, joita voi säälitellä. Itsesäälissä rypeminen ei yleensä herätäkään muissa ihmisissä sääliä, vaan lähinnä inhotuksen tunteita. Pitää nousta itsesäälin yläpuolelle ja ottaa vastuu omista tekemisistään ja tekemättä jättämisistään. Ihmiset arvostavat paljon enemmän sellaisia henkilöitä, jotka oppivat vastoinkäymisistään ja kääntävät ne vahvuuksiksi.Ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi
Tämä ei ollut tarkoitettu ap:lle vaan sille kommentoijalle, jolle vastasin. En tiedä oletko hän. Hänelle sanoisin, että kuulostat edelleen todella katkeralta, vaikka vuosiluvun perusteella olet jo lähempänä keski-ikää. Jos et omin avuin pysty pääsemään asiasta yli ja saamaan elämääsi hallintaan, niin kannattaa harkita terapiaa.
- Anonyymi
Joo ei. Olin syrjitty ja kiusattu emo.
- Anonyymi
Mahdollista
- Anonyymi
Ohi meni niinkuin kärpäsen ylilento😂
🤗🤭- Anonyymi
🪰💨💨
🧍🏼♀️🧍🏼♀️
- Anonyymi
Nii noitakin on taitanee olla kyseessä kotoa äidiltä saatu hieno malli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 632334
- 1742294
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331988- 171352
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 221201
- 111194