Tänään yyteriin

Anonyymi-ap

Onko tänään tulossa päivällä yyteriin naista tai paria nakuilemaan dyyneille? T. M46

16

1183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vieläkö siellä vanhalla nakurannalla käy porukkaa kun ollaan vaimon kanssa mietitty että voiko siellä vielä nakuilla. Ollaan sen verran kauempana että ei viitsis huvikseen ajella katsomaan.

• Anonyymi

Kyllä siellä muutamia käy, koska olette menossa voitais rouvan kanssa myös tulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä siellä muutamia käy, koska olette menossa voitais rouvan kanssa myös tulla?

Pysykää kotonanne homeperseet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Torstaina ajateltiin mutta täytyy ensin siellä kävellä ja katsella näkyykö muita nakuna ennenkun uskaltaa alkaa paljastelemaan.

• Anonyymi

Eihän siellä virallista nakurantaa ole, mutta kyllä dyyneillä voi edelleen nakuna aurinkoa ottaa ja otetaan. Uimaan sitten onkin mentävä uikkarit päällä, mikä vähän hassua.

• Anonyymi

Hönöt hehkuttaa

• Anonyymi

Uimaan voi mennä nakkena kyllä kun fiksusti menee

• Anonyymi

Toivottavasti hauki tulee ja tekee hakkelusta palleista

• Anonyymi

Ihanaa oli. Ekat paineet sannalla ja toiset asuntoautossa. Nainen hieroo rannan tuntumassa. Hyvä palvelu. Reipas ote.

• Anonyymi

Kyllä Yyterissä käy viellä nakuporukoita..ensimmäisen "kieltokesän"aikana lomakylän tengit huuteli jotakin nakurannan lopettamisesta..mutta nyt ei ole enään muutamaan vuoteen ollut mitään sanomista..poika porukoita on metsässä ja heterot ottavat aurinkoa dyyneillä..

• Anonyymi

Tuli kirotusvirhe...lomakylän rengit..

• Anonyymi

Kyllähän täällä taas pitkästä aikaa porukkaa on. Pari vuotta oli hiljaisempaa mutta nyt taas mennyt aktiivisempaan suuntaan.

• Anonyymi

Juu saisivat virallistaa sen taas nudistirannaksi kaikin mokomin. Vuosikymmeniä kuitenkin taisi ehtiä olla

• Anonyymi

Siellä on nyt joku runkutellut dyynin päältä tytölle oli iltalehdessä.

• Anonyymi

Missä tämä paikka rannalla sijaitsee missä voisi alasti nauttia auringosta? Eilen vaimon kanssa käytiin kiertelemässä mutta ei yhtäkään nakua löytynyt niin ei itsekään uskaltanut riisuutua.

• Anonyymi

Olin vaimoni kanssa viime keskiviikkona Yyterissä ja vanhaan tapaan menimme dyyneille rauhalliseen paikkaan ja otimme aikamme rajatonta. Joitain miehiä käveli ohi, jotkut jäivät katselemaan pidemmäksi aikaa, toiset vain moikkasivat mennessään. Yksi, arviolta 15-16v poika tuli myös istuksimaan lähimmälle dyynille, ja aikansa kai rohkeutta kerättyään heitti hänkin vaatteensa pois. Vaimoni katseli kiinnostuneen nuorta poikaa, vinkkasi tämän luoksemme ja pyysi poikaa levittämään aurinkorasvaa selkäänsä. Katselin vierestä kun poika kävi vaimoni pakaroiden päälle hajareisin, penis vaimoni pyllyn päällä ja rasvasi hartioita. Hetken päästä vaimoni kääntyi ja pyysi poikaa jatkamaan voitelua. Poika vilkaisi minua, mutta kun nyökkäsin, hän alkoi rasvata vaimoni rintoja ja vatsaa. Kun poika oli päässyt alavatsalle asti, vaimoni levitti jalkansa ja pyysi rasvaamaan myös reidet. Poika teki työtä käskettyä. Katselin kuinka nuoren kaverin penis oli täydessä seisokissa, vaimoni nautti tämän kosketuksesta reisillään ja aina välillä pojan käsi eksyi vaimoni pimpille. "Kiitos, olisiko nyt palkkiosi aika?" kysyi vaimoni. Poika mutisi ettei täs ny mitään palkkiota ol tarvis... "Voisin koittaa tätä..." sanoi vaimoni ja otti pojan elimen käteensä. "Tule mun päälleni", poika kävi kultani jalkojen väliin, vaimo otti pojan peniksestä kiinni ja ohjasi sen suorilta sisäänsä. "Ihanan kova sulla, nussi mua" vaimoni kuiskasi pojalle. "Ime mun tissiä" vaimo sanoi ja painoi pojan pään rinnoilleen. Poika otti nännin suuhunsa, työnteli elintään vaimooni ja laukesi. "Tekikö se noin hyvää?" kysyi vaimoni hymyillen kun poika veti kalunsa hänen pimpistään. Poika puki päälleen ja poistui. Me jatkoimme loikoilua, sormeilin kultani märkää vakoa ja kun kuumuus alkoi käydä tukalaksi, poistuimme autolle.
        -Pasi-

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6594
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4472
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3158
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1566
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1564
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1349
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1273
    Aihe