Pääsisikö sinne Sydänmaalle johonkin kartanoon kesärengiksi? Saisi olla nuorekas kartanorouva ja sillä 18 v tytär ja naapurissa vähän huorahtavia piikoja. Minä mielelläni tulen.
Pääsisikö sinne Sydänmaalle johonkin kartanoon kesärengiksi? Saisi olla nuorekas kartanorouva ja sil
10
297
Vastaukset
- Anonyymi
Kuorasjärven rannalla on yksi kartano ja Saukkomäellä toinen mutta ei ole nuoria emäntiä. Tuskin on niitä piikojakaan naapurissa.
Jokainen MTK maalaisliittolainen Alavudella ottaa sinut heinätyöhön, elotyöhön ja kyntämään. - Anonyymi
Alavuden sivukylillä ei enää nuoria talollisten naistyttöjä ole Kaikki on jo yli 60 vuotiaita ja lipittävät kesät viiniä ja siideriä kun tukirahaa tuloo vielä pelloilta vaikka niitä ei viljelläkkään..
- Anonyymi
Entä pääsisikö sinne jonnekin kartanoon 30 vanha osaava D-kuppinen ja kurvikas neito? Ajamiososaamista traktorikalustolla, rakastelusta ja muusta ihmiselämästä löytyy. Tähtään pitkäaikaiseen suhteeseen.
- Anonyymi
Mulle olisit päässyt, jos olisin saanut jatkaa turvehommia. Tarktoriajoa olisi ollut 11 tuntia vuorokaudessa ja loput minun kanssani jyräämistä. minulla vielä kolme kesää sitten pyöri neljällä suolla (yhteensä 1 800 hehtaaria) hyvää turvetta rekkoihin. Ei siis pelata penneillä. Voisithan sinä muuten poiketa huvillallani Jääskänjärvellä viikonlopun?
- Anonyymi
Mulla on tässä järven rannalla heinänsiemenen viljelytila. On kokoa ja vartta ylä- ja alapäässäni. Opettaisin sinut setapuimaan ja ajamaan traktoria. Peruutat itseäsi minun varttani vastaan. Ruiskeeksi saisit ehtoollisenkin.
- Anonyymi
Älä mene Arskalle. Sieltä on jo moni kipeänä pylly lähtenyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä mene Arskalle. Sieltä on jo moni kipeänä pylly lähtenyt
Ajaako se kuivalla täysillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajaako se kuivalla täysillä?
Mitä ajaa? Autoako?
- Anonyymi
Siis on kunnon homopainia. Minkä järven, tarkemmin!
- Anonyymi
Mää oon viidenkymmenen ja mulla on kotona kaksi täysikäistä vanhapiikatytärtä. Tuu meille ja saat hoitaa kolmea maturea ja otat vähän osaa töihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1465327Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1024952Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka514298Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123791Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden543706Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle313625Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553383Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12383- 1912371
HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00
KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!261249