Olen aina tuntevani olevani nainen jollain tasolla

Anonyymi-ap

Olen todella miehekkään näköinen ulkoisesti mutta sisältä olen ajattelutavoiltani kuin nainen. Olen katsonut Sinkkuelämää-sarjaa ja nauran heidän toilailulleen. Puhun sarjasta naiskavereiden kanssa, siis uusinnoista kun on jo vanha sarja. En tiedä pidänkö miehistä siihen malliin, en ole ehkä puhdasverinen homo kuitenkaan. Ei nykyään ole mikään juttu tietenkään kun suvaitsevaisuus on eri tasolla kuin vuosikymmeniä sitten.

19

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Sinkkuelämää:,stä en välitä, mutta Kumman kaa on hyvä✌️
      Nainen

• Anonyymi
        UUSI

Kumman kaa;
        kaivattusi vs presidentti Stubb?

• Anonyymi
      UUSI

Onko horoskoopit myös kova sana?

• Anonyymi
        UUSI

No ainakin yhdessä huuhaaketjussaan palstasetä kirjoitteli niistäkin. Oletko muuten itse kauris vai nauris? Sivusta voimia

• Anonyymi
      UUSI

Taaperokin voi olla orpo isolla päällä.

• Anonyymi
      UUSI

No ei se minua haittaisi ja olen sitä hieman epäillytkin että taipumusta saattaisi sinulta löytyä. Toki jos tykkäisit vain miehistä niin kuvio oisi olla hieman kimurantti 😂

• Anonyymi
        UUSI

Ei tod. Ollut minulta. En ole h*ntti ja ja kiinnostaa vain p*mppi.

• UUSI

Joo mullakin on naisen aivot, mut miehen ruho. Tykästyn jopa piirteisiin naisissa, jossa naiset tykästyvät miehissä ja naisiin ,joita naiset pitävät viehättävinä. Sen kanssa pitää oppia elämään.

• Anonyymi
        UUSI

Minkälaisiin piirteisiin naisissa? Miehisiin?

• Anonyymi
        UUSI

Se on kyllä tullu selväksi. ❤️
        Mä vedän jotenkin herkkiä ja tunteeliasia. Ja tarkkoja ja yli siistejä miehiä puoleeni ihan oikeasti
        Semmoisia naisluonteisa...
        Oon aina vetänyt... Joku kohtalon Iva sekin...
        Vastakohtani todellakin
        Terveisin se "mies" naisen kehossa
        Mutta pituudelta ,voimalta ja korvievälistä selvästi enempi mies jostain lähelläsi mut silti kuitenkin kaukaa.
        Mua ei kiinnosta yhtää tommoiset naisten hömppäsarjat
        Oon kattoos donnkumenttei,kauhuleffoi tai vaikka rikossarjoi mieluummin ..
        Jokatapaukses palliliset neidit on selvästi mun kohtalo jotenkin ❤️😂

Terveisin se pitkä maskuliiniiseksi lähes joka suusta kuvailtu
        Yli 180cm nainen

• Anonyymi
      UUSI

Jaa jaa. En nyt kutsuisi tuota mitenkään "olen ajattelutavoiltani kuin nainen" -tilanteeksi, kun eivät läheskään kaikki naiset ole tuollaisia. Itse en esimerkiksi tunne ketään naista, joka olisi katsellut Sinkkuelämää. Erot sukupuolten välillä kun kuitenkin ovat pienemmät, kuin eri yksilöiden välillä. Homojakin on hyvin erilaisia. On niitä, jotka ovat "naisellisempia" kuin 99%:a naisista ja sitten ihan hypermaskuliinisia yksilöitä, jotka ovat "äijempiä" kuin 99 %:a heteromiehistä, sekä tietysti kaikkea tuolta väliltä.

• Anonyymi
        UUSI

Itselläni muuten homotutka hälyttää aina, kun näen sellaisen hyvin maskuliinisen ja mieheyttään korostavan miesyksilön. He ovat liki rajastaan homoja.

• Anonyymi
      UUSI

Joo, synnytyslaitoksella lääkäri heiluttaa vauvan edessä horoskooppeja, sex and the city -boksia ja kysyy, luottaako hän intuitioonsa kaiken rationaalisuuden yli. Jos vastaus kaikkiin kyllä, on kyseessä tyttö.

No ei. Tutustu itseesi rauhassa, ei tarvitse lokeroitua. Tykkää vaan niistä "naisten" tv-sarjoista, hyviä tyyppejä ei kiinnosta sen kummemmin, koska elävät omaa elämää.

• Anonyymi
      UUSI

Jos sinulla on xy-kromosomit, olet aito mies. Jos jotain tuntemuksia on, niin niihin ei kannata juuttua. Kyllä tosiasioihin kannattaa kiinniittää huomiota. Jos olet mieheksi syntynyt, olet mies silloin. Jos kieltää tosiasiat niin kuin niitä ei olisikiaan, se tuskin tuo pitemmän päälle sielun rauhaa tai onnellisuuttakaan.

Kaikkia toki täytyy arvostaa ja ketään ei saa halveksia. Kuitenkin homo-miehillä on seksuaalisessa kiinnostuksessaan selvä naisellinen ominaisuus, he ovat kiinnostuneita seksuaalisesti miehistä. Näin usein väitetään. Tosiasia kuitenkin on, että tämä toteutuu niin, että he ovat kiinnostuneita seksuaalisesti toisista homo-miehistä. Se on vähän eri asia. Molemmillahan silloin on tuo naisellinen ominaisuus seksuaalisen kiinnostuksen suhteen. Eli he joutuvat valitsemaan mahdollisen kumppanin hyvin pienestä populaatiosta loppujenlopuksi ja myös toinen heidän kiinnostukseensa kenties vastaavasta on myös tuolla samalla naisellisella ominaisuudella varustettu. Eli ihan täydellinen miehuus, jossa mies suhtautuu kumppaniinsa niin kuin rakastunut mies suhtautuu naiseen, ei ikinä homo-suhteessa toteudu. Voi olla, että aiheuttaa valtavia ristiriitoja tällaisissa suhteissa pitemmän päälle.

Niin kuin sanottu, kannattaa kunnioittaa itseään sellaisena kuin on. Ei kannata peljästyä joitakin erialisia tuntemuksia, eikä lähteä itseään ja omaa hyvää sekä turvallista käyttäytymistä muuttamaan joidenkin erikoisten tuntemusten tähden. Tuntemuksia tulee ja menee. Kaikilla joitakin erikoisia tuntemuksia silloin tällöin on. Terve ihminen kuitenkin aina hallitsee ne ja ei lähde sotkemaan elämäänsä millään tavalla niiden ajamana. Toki kaikkia ihmisiä ja heidän valintojaan täytyy kunnioittaa. Ketään ei saa halveksia. Myös vähemmistöjen täytyy kunnioittaa tottakai kaikissa tilanteissa perinteisesti ajattelevia. Homo-mies ei saa missään tilanteessa alkaa iskemään vaikka toista miestä tietämättä tämän ajatuksia tai ihan missä paikassa vaan. Jos on joku gay-baari, jonka kaikki tietävät sen sellaisen olevan, siellä toki he voivat käyttäytyä hieman eri tavalla kuin muualla.

Eli tämä oli vain filosofisesti ajateltu ja tekee asiasta loogisesti hyvin haastavan myös.

All the best!

• Anonyymi
      UUSI

Mä olen transnainen. Vaikkei sinkkuelämää olekaan koskaan ollut oma juttuni, niin aina olin persoonaltani kuitenkin enemmän nainen. Homoksi en ole koskaan konenut itseäni. Nykyään todella vetävän näköisenä miesten huomio kyllä tuntuu hyvältä, koska silloin tuntee olevansa nainen.

• Anonyymi
      UUSI

Sekö on ainut asia että tunnet itsesi naiseksi kun tykkäät Sinkkuelämää sarjasta 🙄 Olen nainen ja en pidä siitä katson mieluummin vaikka Latelaa.

• Anonyymi
      UUSI

🤦‍♀️

• Anonyymi
        UUSI

Äläpä ole palstatäti ahdasmielinen.

• Anonyymi
      UUSI

Se onkin tosi hauska sarja! Seksiä ja muotia, mitä sen parempaa edes on😝👌En itse oikein usko mihinkään aivojen sukupuolirooleihin, itse olen joskus sillä tavalla hyvinkin mukamas miehekäs, mutta myös päinvastoin. Aivot on sukupuolineutraalit. Paitsi varmaan jotkut hormonit vaikuttaa ajatteluun, mut whatever. Osta joku hieno käsilaukku, huivi, glitterpaita.. Nautit elämästäsi ja näitäkin löytyy unisextyylisinä, esim Pradan vanhemmat laukut usein hyvin unisex.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3037
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      74
      2676
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2354
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2115
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1456
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1393
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1386
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1264
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13