Tiedän, se on valtava tragedia eikä mulla ole tarvetta

Anonyymi-ap

ilkkua sulle. Koskaan ei pidä sellaisilla asioilla ilkkua, se osuu itseen muuten jollain muotoa. Uskon kuitenkin karman lakiin. Niin moni on saanut sen kokea muodossa jos toisessa jotka ovat tehneet vääryyttä. Ajattelin jo aiemmin kauan ennen tätä tragediaa, että miten uskallat riekkua ja olla ilkeä, kun vanhat sanonnat pitävät paikkansa lähes aina. Kuten ylpeys käy lankeemuksen edellä (esim. tän sai yksi kermaperhe kokea omakohtaisesti) ja ken toiselle kuoppaa kaivaa siihen itse lankeaa. Kuten myös erittäin hyvä ja osuva kiinalainen sanonta: Ennen kuin lähdet kostoretkelle, kaiva valmiiksi kaksi hautaa.

18

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laiton uhkaus varmaan tämäkin taas palstasedältä. Mikä on muuten tosiasiallinen Rikosseuraamus näissä keisseissä? Varmaan tukistusta vastaava, mutta se ollut punainen tai sininen lanka tässä ja finlexiä en jaksa nyt siteerata ja sen rajattomista mahdollisuuksia tuumailla

• Anonyymi

Eikä ole apuaivojakaan hollilla tässä, et

• Anonyymi

Miten sinä saat tästä laittoman uhkauksen? Aloitus käsittelee karmaa, kuinka karma kohtaa väärintekijät. Jossain muodossa aina. Siinä ei ihmisellä ole mitään jakoa. Karma hoitaa nämä itse. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinä saat tästä laittoman uhkauksen? Aloitus käsittelee karmaa, kuinka karma kohtaa väärintekijät. Jossain muodossa aina. Siinä ei ihmisellä ole mitään jakoa. Karma hoitaa nämä itse. Ap

No mutta, koitahan palstasetä pärjäillä sen karman kanssa, on varmasti sinun ystäväsi ”hän”

• Anonyymi

Eihän siinä laulussa noin sanottu.

• Anonyymi

Täällä kirjoitetaan karmanlaista. Karmanlaki tarkoittaa sitä, että maksat töppäyksistäsi seuraavassa elämässä. Eli jostain muusta on silloin kyse. Olisiko jonkinlainen elämänlaki kyseessä, että niin makaat kuin petaat. Kun toimit tietyllä tavalla, siitä ei voi pitkän päälle seurata hyvää. Mutta karmanlaista ei kuitenkaan ole kyse. Selvittäkää nämä ennen kuin olette tietävinänne asioista.

• Anonyymi

Ottaisit kanssa itse selvää asioista ennenkuin tulet toisia arvosyelemaan. Kyllä se karma vaikuttaa nykyhetkessäkin eikä vaan dielun kiertokulussa.
        "Joitakin karman lain keskeisiä piirteitä:
        Syyn ja seurauksen laki: Jokainen teko, ajatus ja aikomus synnyttää seurauksia, jotka vaikuttavat sekä tekijään että ympäristöön.

- Oppiläksy, ei rangaistus: Karma ei ole rangaistus, vaan mahdollisuus oppia ja kasvaa henkisesti.
        - Tietoisuus ja vastuu: Karman lain ymmärtäminen lisää tietoisuutta omista teoista ja niiden seurauksista, mikä edistää vastuullisempaa elämäntapaa.
        - Henkinen kehitys: Karma auttaa sielua kehittymään ja etenemään henkisellä polulla.
        - Yhteys menneeseen ja tulevaan: Teot ja ajatukset menneisyydessä vaikuttavat nykyhetkeen, ja nykyhetken teot vaikuttavat tulevaisuuteen. "

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaisit kanssa itse selvää asioista ennenkuin tulet toisia arvosyelemaan. Kyllä se karma vaikuttaa nykyhetkessäkin eikä vaan dielun kiertokulussa.
        "Joitakin karman lain keskeisiä piirteitä:
        Syyn ja seurauksen laki: Jokainen teko, ajatus ja aikomus synnyttää seurauksia, jotka vaikuttavat sekä tekijään että ympäristöön.

- Oppiläksy, ei rangaistus: Karma ei ole rangaistus, vaan mahdollisuus oppia ja kasvaa henkisesti.
        - Tietoisuus ja vastuu: Karman lain ymmärtäminen lisää tietoisuutta omista teoista ja niiden seurauksista, mikä edistää vastuullisempaa elämäntapaa.
        - Henkinen kehitys: Karma auttaa sielua kehittymään ja etenemään henkisellä polulla.
        - Yhteys menneeseen ja tulevaan: Teot ja ajatukset menneisyydessä vaikuttavat nykyhetkeen, ja nykyhetken teot vaikuttavat tulevaisuuteen. "

sen pahan karman maksaminen usein aloitetaan jo tässä elämässä ja se jatkuu seuraavan puolelle. tämä on yleisin tapa. joskus henkilö kuolee aikaisin ja kaikki karma siirtyy seuraavaan elämään

• Anonyymi

en ole ilkkunit en oo vaan suostunut enkä tykännyt miten on tänne vaikuttanut. niissä on vissi ero. enkä tykkää että täältä. viedään ja annetaan muille naisille tai miehille kun ette oo mitään mitä täällä on ja tänne kuuluu töitä tehnyt. edes lasten jutuissa. ei ne siirry vaan pysty täällä, koska lähtee minusta. ja, sama töissä ei eri työpaikat tuo samoja juttuja jos henkilö vaihtuu.

• Anonyymi

Vahingonilo se paras ilo on tosin en mä ilku vittuilen suoraan jos koen että sille on tarvetta nää joskus kun miehet tai pojat kumpia ny si millonkin kuvittelevat olevansa koittivat ilkkua kun olettivat että en tienny jos toinen mua petti tiedän senkin jo siinä vaiheessa kun toinen sitä vasta suunnittelee useimmat eivät edes tiedä kuinka monta vuotta heidän naisensa on heitä jo pettäny

• Anonyymi

Mitäs pahaa se kermaperhe teki? Omasi vääriä mielipiteitä?

• Anonyymi

Kannatti varmaan kokoomusta tai persuja.

• Anonyymi

Sellaiset hörhöilyt sieltä.

• Anonyymi

Et ole hyvä ihminen.

• Anonyymi

no millainen se valtava tragedia nyt on mikä siihen iski?

• Anonyymi

Golf oli suosituin kaikilla mittareilla.

• Anonyymi

Hmm, mä olin oppinut, että karma tarkoittaa toimintaa. Eli karmaoppi meinaa sitä, että tulee teoista seuraamuksia, mutta ei siinä sanota että tekijälle itselleen. Se on joku länsimaisten katkerien kostofantasioiden tuoma lisä.

Siellä itämaissa ne opettelee päästämään irti.
      Eivät siis suosittele tulemaan ilkkumaan ja lällättelemään nettiin.

• Anonyymi

Mun ri tarvi kostaa tämän vuoden tapahtumia .
      Mutta mä oon kyllä miettinyt että oliko tämä
      tämän vuoden kolhu ja tapahtumat
      Kosto karmalta mulle mun aijemista oikeasti
      pahoista teoista.
      Mä jotenkin ansaitsin tämän .
      Henkisesti olen kulkemassa kohti tasapainoa ja
      mielenrauhaa.
      Kaikesta huolimatta mies sä johdatti mut
      Paremmalle tielle .
      Samoin tiedän et nyt vasta olen löytämässä
      sen todellisen voimani .
      Siihen tämän vuoden tapahtumia kyllä tarvittiin
      Todellakin.
      En saanut sitä rakkaustarinaa mistä niin kauan unelmoin mut löysin silti itseni.
      Varmasti löydän myös sisäisen voimani pian...
      Toivottavasti säkin löydät voimasi🤍🩷 !
      Naiselta miehelle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      100
      1566
    2. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      203
      1268
    3. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1266
    4. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      1023
    5. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      1020
    6. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1019
    7. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      1009
    8. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      862
    9. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      74
      849
    10. Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!

Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka
      Kalajoki
      58
      696
    Aihe