Tiedän, se on valtava tragedia eikä mulla ole tarvetta

Anonyymi-ap

ilkkua sulle. Koskaan ei pidä sellaisilla asioilla ilkkua, se osuu itseen muuten jollain muotoa. Uskon kuitenkin karman lakiin. Niin moni on saanut sen kokea muodossa jos toisessa jotka ovat tehneet vääryyttä. Ajattelin jo aiemmin kauan ennen tätä tragediaa, että miten uskallat riekkua ja olla ilkeä, kun vanhat sanonnat pitävät paikkansa lähes aina. Kuten ylpeys käy lankeemuksen edellä (esim. tän sai yksi kermaperhe kokea omakohtaisesti) ja ken toiselle kuoppaa kaivaa siihen itse lankeaa. Kuten myös erittäin hyvä ja osuva kiinalainen sanonta: Ennen kuin lähdet kostoretkelle, kaiva valmiiksi kaksi hautaa.

18

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laiton uhkaus varmaan tämäkin taas palstasedältä. Mikä on muuten tosiasiallinen Rikosseuraamus näissä keisseissä? Varmaan tukistusta vastaava, mutta se ollut punainen tai sininen lanka tässä ja finlexiä en jaksa nyt siteerata ja sen rajattomista mahdollisuuksia tuumailla

• Anonyymi

Eikä ole apuaivojakaan hollilla tässä, et

• Anonyymi

Miten sinä saat tästä laittoman uhkauksen? Aloitus käsittelee karmaa, kuinka karma kohtaa väärintekijät. Jossain muodossa aina. Siinä ei ihmisellä ole mitään jakoa. Karma hoitaa nämä itse. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinä saat tästä laittoman uhkauksen? Aloitus käsittelee karmaa, kuinka karma kohtaa väärintekijät. Jossain muodossa aina. Siinä ei ihmisellä ole mitään jakoa. Karma hoitaa nämä itse. Ap

No mutta, koitahan palstasetä pärjäillä sen karman kanssa, on varmasti sinun ystäväsi ”hän”

• Anonyymi

Eihän siinä laulussa noin sanottu.

• Anonyymi
      UUSI

Täällä kirjoitetaan karmanlaista. Karmanlaki tarkoittaa sitä, että maksat töppäyksistäsi seuraavassa elämässä. Eli jostain muusta on silloin kyse. Olisiko jonkinlainen elämänlaki kyseessä, että niin makaat kuin petaat. Kun toimit tietyllä tavalla, siitä ei voi pitkän päälle seurata hyvää. Mutta karmanlaista ei kuitenkaan ole kyse. Selvittäkää nämä ennen kuin olette tietävinänne asioista.

• Anonyymi
        UUSI

Ottaisit kanssa itse selvää asioista ennenkuin tulet toisia arvosyelemaan. Kyllä se karma vaikuttaa nykyhetkessäkin eikä vaan dielun kiertokulussa.
        "Joitakin karman lain keskeisiä piirteitä:
        Syyn ja seurauksen laki: Jokainen teko, ajatus ja aikomus synnyttää seurauksia, jotka vaikuttavat sekä tekijään että ympäristöön.

- Oppiläksy, ei rangaistus: Karma ei ole rangaistus, vaan mahdollisuus oppia ja kasvaa henkisesti.
        - Tietoisuus ja vastuu: Karman lain ymmärtäminen lisää tietoisuutta omista teoista ja niiden seurauksista, mikä edistää vastuullisempaa elämäntapaa.
        - Henkinen kehitys: Karma auttaa sielua kehittymään ja etenemään henkisellä polulla.
        - Yhteys menneeseen ja tulevaan: Teot ja ajatukset menneisyydessä vaikuttavat nykyhetkeen, ja nykyhetken teot vaikuttavat tulevaisuuteen. "

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaisit kanssa itse selvää asioista ennenkuin tulet toisia arvosyelemaan. Kyllä se karma vaikuttaa nykyhetkessäkin eikä vaan dielun kiertokulussa.
        "Joitakin karman lain keskeisiä piirteitä:
        Syyn ja seurauksen laki: Jokainen teko, ajatus ja aikomus synnyttää seurauksia, jotka vaikuttavat sekä tekijään että ympäristöön.

- Oppiläksy, ei rangaistus: Karma ei ole rangaistus, vaan mahdollisuus oppia ja kasvaa henkisesti.
        - Tietoisuus ja vastuu: Karman lain ymmärtäminen lisää tietoisuutta omista teoista ja niiden seurauksista, mikä edistää vastuullisempaa elämäntapaa.
        - Henkinen kehitys: Karma auttaa sielua kehittymään ja etenemään henkisellä polulla.
        - Yhteys menneeseen ja tulevaan: Teot ja ajatukset menneisyydessä vaikuttavat nykyhetkeen, ja nykyhetken teot vaikuttavat tulevaisuuteen. "

sen pahan karman maksaminen usein aloitetaan jo tässä elämässä ja se jatkuu seuraavan puolelle. tämä on yleisin tapa. joskus henkilö kuolee aikaisin ja kaikki karma siirtyy seuraavaan elämään

• Anonyymi
      UUSI

en ole ilkkunit en oo vaan suostunut enkä tykännyt miten on tänne vaikuttanut. niissä on vissi ero. enkä tykkää että täältä. viedään ja annetaan muille naisille tai miehille kun ette oo mitään mitä täällä on ja tänne kuuluu töitä tehnyt. edes lasten jutuissa. ei ne siirry vaan pysty täällä, koska lähtee minusta. ja, sama töissä ei eri työpaikat tuo samoja juttuja jos henkilö vaihtuu.

• Anonyymi
      UUSI

Vahingonilo se paras ilo on tosin en mä ilku vittuilen suoraan jos koen että sille on tarvetta nää joskus kun miehet tai pojat kumpia ny si millonkin kuvittelevat olevansa koittivat ilkkua kun olettivat että en tienny jos toinen mua petti tiedän senkin jo siinä vaiheessa kun toinen sitä vasta suunnittelee useimmat eivät edes tiedä kuinka monta vuotta heidän naisensa on heitä jo pettäny

• Anonyymi
      UUSI

Mitäs pahaa se kermaperhe teki? Omasi vääriä mielipiteitä?

• Anonyymi
        UUSI

Kannatti varmaan kokoomusta tai persuja.

• Anonyymi
      UUSI

Sellaiset hörhöilyt sieltä.

• Anonyymi
      UUSI

Et ole hyvä ihminen.

• Anonyymi
      UUSI

no millainen se valtava tragedia nyt on mikä siihen iski?

• Anonyymi
      UUSI

Golf oli suosituin kaikilla mittareilla.

• Anonyymi
      UUSI

Hmm, mä olin oppinut, että karma tarkoittaa toimintaa. Eli karmaoppi meinaa sitä, että tulee teoista seuraamuksia, mutta ei siinä sanota että tekijälle itselleen. Se on joku länsimaisten katkerien kostofantasioiden tuoma lisä.

Siellä itämaissa ne opettelee päästämään irti.
      Eivät siis suosittele tulemaan ilkkumaan ja lällättelemään nettiin.

• Anonyymi
      UUSI

Mun ri tarvi kostaa tämän vuoden tapahtumia .
      Mutta mä oon kyllä miettinyt että oliko tämä
      tämän vuoden kolhu ja tapahtumat
      Kosto karmalta mulle mun aijemista oikeasti
      pahoista teoista.
      Mä jotenkin ansaitsin tämän .
      Henkisesti olen kulkemassa kohti tasapainoa ja
      mielenrauhaa.
      Kaikesta huolimatta mies sä johdatti mut
      Paremmalle tielle .
      Samoin tiedän et nyt vasta olen löytämässä
      sen todellisen voimani .
      Siihen tämän vuoden tapahtumia kyllä tarvittiin
      Todellakin.
      En saanut sitä rakkaustarinaa mistä niin kauan unelmoin mut löysin silti itseni.
      Varmasti löydän myös sisäisen voimani pian...
      Toivottavasti säkin löydät voimasi🤍🩷 !
      Naiselta miehelle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      100
      3637
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3173
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      223
      2765
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      38
      2339
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      35
      1656
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1476
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1466
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1351
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      14