Elätkö niinkuin Jeesus?

Anonyymi-ap

Johannes sanoo, että joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan niin kuin hän.

Ei taida löytyä hellareista valittuja.

30

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinähän sen tiedät

• Anonyymi

Kyllä. Jeesus kertoi.

• Anonyymi

1Joh.2:6 Joka sanoo itsensä hänessä pysyvän, hänen pitää niin vaeltaman kuin hänkin vaelsi. Biblia (1776) Joh.15:5. Fil.2:5. 1Piet.2:21

• Anonyymi

Jeesus oli innokas Israelin fanittaja ja siunaaja, eikä sanonut koskaan mitään pahaa palvomastaan kansastaan. Tosin ei kyllä ollut mitään aihettakaan, sillä juutalaiset on ainoa kansa maan päällä, jonka on mahdotonta syyllistyä minkäänlaiseen syntiin tai rikokseen. Synnittömyys on heillä jo geeneissään, toisin kuin muilla.

Jeesus myös kannusti Israelia rasismiin, mikä ei tietenkään heidän kohdallaan ole mitään rasismia sekä oikeutettuun kansanmurhaan, kun on vääräuskoisista kyse, mikäli he asettuvat Israelin tielle luvatun maan valtauksessa. Jeesus olisi ollut...tai siis on yhä todella innoissaan myös Gazan Rivierasta, jonka rakentamista Jumalan mies Trumppi suunnittelee, kunhan maa ensin on puhdistettu vääräuskoisista.

Kuten huomaamme, niin helluntaikansa elää kuten heidän Herransa Jeesuskin eli ollessaan täällä maan päällä.

• Anonyymi

Hebr.10:28 Jos joku Moseksen lain rikkoo, hänen pitää ilman armoa kuoleman, kahden taikka kolmen todistajan kautta. Biblia (1776)

• Anonyymi

En itse puolustaisi päihteiden käyttöä, skitsofreniaa ja itsetuhoisuutta elämäntapana. Homoseksuaalisuuten en sinänsä ota kantaa.

• Anonyymi

Gal.2:21 En minä hylkää Jumalan armoa; sillä jos vanhurskas tulee laista, niin on Kristus hukkaan kuollut. Biblia (1776)

• Anonyymi

1Joh.3:9 Jokainen, joka Jumalasta syntynyt on, ei se syntiä tee; sillä hänen siemenensä pysyy hänessä, ja ei hän taida syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Biblia (1776) 1Joh.5:18

• Anonyymi

Israel on syntynyt Jumalasta, eikä taida tehdä syntiä.

• Anonyymi

1Joh.5:18 Me tiedämme, että jokainen, joka Jumalasta syntynyt on, ei hän syntiä tee; vaan joka Jumalasta syntynyt on, se varjelee itsensä, ja paha ei rupee häneen. Biblia (1776)

• Anonyymi

Netanjahu on syntynyt Jumalasta ja varjellut itsensä, joten paha ei rupee häneen. Hallelujaa!!!

Ja siunaamalla Netanjahua ja muita israelilaisia Trumppikin pelastaa itsensä ja perheensä. Tytär tosin on jo itse pelastanut itsensä ryhtymällä ortodoksijuutalaiseksi, joka on juutalaisuuden sitä jalointa ja kaikkein oikeaoppisinta eliittiuskovaisten joukkoa.

Nämä kaikki Jumalasta syntyneet eivät siis tarvitse Jeesusta, sillä heillä ei ole mitään anteeksipyydettävää eikä armahdettavaa, sillä he eivät taida tehdä syntiä.

Hallelujaa!!!
        Kiitos ja ylistys Jahvelle hienoista luomistöistään!

Siunatkaamme kaikki yhdessä Jumalan silmäterää Israelia sekä nuhteetonta Jumalan miestä Trumppia, joka pelastaa maailman turmelukselta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Netanjahu on syntynyt Jumalasta ja varjellut itsensä, joten paha ei rupee häneen. Hallelujaa!!!

Ja siunaamalla Netanjahua ja muita israelilaisia Trumppikin pelastaa itsensä ja perheensä. Tytär tosin on jo itse pelastanut itsensä ryhtymällä ortodoksijuutalaiseksi, joka on juutalaisuuden sitä jalointa ja kaikkein oikeaoppisinta eliittiuskovaisten joukkoa.

Nämä kaikki Jumalasta syntyneet eivät siis tarvitse Jeesusta, sillä heillä ei ole mitään anteeksipyydettävää eikä armahdettavaa, sillä he eivät taida tehdä syntiä.

Hallelujaa!!!
        Kiitos ja ylistys Jahvelle hienoista luomistöistään!

Siunatkaamme kaikki yhdessä Jumalan silmäterää Israelia sekä nuhteetonta Jumalan miestä Trumppia, joka pelastaa maailman turmelukselta!

Tässä ollaan taas niin lähellä parodiahorisonttia, että enkelitkin kysyvät toisiltaan: "Onko tää ironiaa vai ilmestyskirjaa?"

https://urbaanisanakirja.com/word/parodiahorisontti

Terveisin,
        Enkeli Mäntä, Parodia-analyytikko

• Anonyymi

Room.14:23 Mutta joka siitä epäilee ja kuitenkin syö, se on kadotettu; sillä ei hän syönyt uskossa, mutta kaikki, mikä ei uskosta ole, se on synti. Biblia (1776)

• Anonyymi

Jaak.1:18 Hän on meidät synnyttänyt tahtonsa jälkeen totuuden sanalla, että me uutiset hänen luotokappaleistansa olisimme. Ilm.14:4. Joh.1:13. im

• Anonyymi

Hyvä kysymys sinällään aoittajalta:

>> Elätkö niinkuin Jeesus? >>

Tämä kysymys koskee jokaista, yhtälailla myös aloittajaa itseään.

Ilmeisesti hän tuossa vastaakin omasta puolestaan, kun kirjoittaa Jeesuksen hänelle epämääräisesti sanoneen ..

>> Ettei taida hellareista löytyä valittuja >>

No, me tiedämme sen, ettei Jeesus puhu mitään noin epämääräistä, vaan Hänellä on kaikki tieto.

Joten >>ei taida>> ei kuulu Jeesuksen ilmoitukseen, vaan sellainen "ei taida" on ihmisestä, joka ei tiedä.

Mutta kysymys, >> Elätkö niinkuin Jeesus? >>, on hyvä itsekunkin henkilökohtaisesti tutkia omalle kohdalleen, ei toisten osalta.

Ei se ihmistä auta, jos perustelee toimintaansa jonkin toisen ikään kuin itseään syntisemmän kautta.

Jokaisen tulee koetella itseään, onko uskossa Jeesukseen.

5 Koetelkaa itseänne, oletteko uskossa; tutkikaa itseänne. Vai ettekö tunne itseänne, että Jeesus Kristus on teissä? Ellei, niin ette kestä koetusta. (2Kor 13)

Ei toisten yläpuolelle asettuminen ketään auta.
      Opit eivät auta, kun tulee se koettelemisen hetki, kun kaikki joutuvat elävän Jumalan käsiin.

30 Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa".
      31 Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin. ( Hep 10)

Jokainen tutkikoon sen, mitä itse on:

3 Sillä jos joku luulee jotakin olevansa, vaikka ei ole mitään, niin hän pettää itsensä.
      4 Mutta tutkikoon kukin omat tekonsa, ja silloin hänen kerskaamisensa on vain siinä, mitä hän itse on, ei siinä, mitä toinen on;
      5 sillä kunkin on kannettava oma taakkansa. ( Gal 5)

Eli, elätkö niin kuin Jeesus, joka ei syntiä tehnyt.
      Oletko Jeesuksen veroinen, oletko omavanhurskas, kuten Jeesus oli,
      Jeesus piti ja täytti lain sen kaikilta osilta, epäonnistumatta yhdessäkään kohdassa.

Elätkö, niin kuin Jeesus?

Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

Usko Toivonen

• Anonyymi

"Elätkö niinkuin Jeesus?"

En elä. Matelen Jeesuksen perässä kuin mato. Hänhän oon tehnyt kaiken puolestani?

• Anonyymi

Jeesus sanoi fariseuksia ja heidän isiään murhaajiksi.

Pätee yhä Israeliin.

• Anonyymi

Tiedoksesi, Israelissa ei ole enää yhtään fariseusta.

• Anonyymi

Elän kyllä samalla tavalla. Mutta tuota veden päällä kävelemistä joudun vielä harjoittelemaan.

• Anonyymi

Ei ole kiva mennä ristille kun ei vietä sapattia.

• Anonyymi

• Anonyymi

Onneksi sapattina parantaminenkaan tuosta vain onnistu, joten välttää siltä osin kuoleman.

• Anonyymi

"Elätkö niinkuin Jeesus?"

En elä. Matelen Jeesuksen perässä kuin mato. Hänhän on tehnyt kaiken puolestani?

• Anonyymi

Syntiset helvettiin, vanhurskaat taivaaseen. Yes!

• Anonyymi

Miksi hellarit kerskaa synneistään ja syntisyydestään? Ettekö ole pyhiä?

• Anonyymi

Kuule, luterilaisethan kerskaavat synneillään, esimerkikisi aikoinaan nikki s-seutulainen kiivaili kiivailemalla syntisyyttäään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule, luterilaisethan kerskaavat synneillään, esimerkikisi aikoinaan nikki s-seutulainen kiivaili kiivailemalla syntisyyttäään.

Vanhurskas ei kerskaa synneillään ja syntisyydellään. Hän on uusi luomus. Luojansa kuva. Kristuksen kaltainen. Vaeltaa kuin hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vinoutunut minä-kuva tuntee syntisyyttä vanhurskaana.

• Anonyymi

Jumala armahda meitä, anna meille ymmärrystä.
      Jeesus on Tie Totuus ja Elämä. Vain Hänen kauttaan uudestisynnymme Jumalan antamasta Hengestä.

• Anonyymi

Olis parempi elää jottei joudu helvettiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4428
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3291
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      55
      2560
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2554
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2285
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1681
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1540
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1275
    Aihe