Urheilijaämmä kiukutteli ettei työtään tekevät kuvaajat saisi kuvata häntä seksistisesti, nyt sama tamma sitten itse kuvannut videon kisojen aikaan missä osoittaa miehiä joiden kanssa haluaisi harrastaa seksiä.
"Suomea alle 23-vuotiaiden EM-yleisurheilussa edustanut pikajuoksija Emma Tainio, 21, julkaisi kisoista Tiktokissa seksiin viittaavan videon.
Videolla Tainio kiersi Bergenin kentällä maajoukkueen asussa osoittelemassa ihmisiä sormella. Ääniraitana kuuluu toistuvasti sana ”smash”. Slangisanalla viitataan siihen, kenen kanssa voisi harrastaa seksiä."
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/f9d776c7-a991-438b-983d-d55427601bcf
Femakon kaksinaismoraali
6
156
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkihan sen tietää miksi nuo tammat paljastelee mahdollisimman paljon, turha syyttää työtään tekeviä kuvaajia. Laittakoot peittävämmät vaatteet päälle ja jättäkööt itse sen pervoilun kisojen ja kentän ulkopuolelle. Potkut tuolle kuuluisi antaa joukkueesta tai sakkoja ja varoitus vähintäänkin.
- Anonyymi
Paremmin tuo pärjää visuaalisella puolella kuin juoksemalla. Selvää "only fans-kamaa".
- Anonyymi
Turha nillittää esineellistämisestä jos se on itsellä tavoitteena?
Yle haastatteli kyseistä hahmoa juoksun jälkeen. Tyttö esiintyi haastattelussa kuin 12-kesäinen tik-tok-videota tehdessään. - Anonyymi
Onhan leuhka tapaus, laittoi kaverin syyksi viestin epäonnistumisen...mulla oli ainakin merkki kohdallaan ??
- Anonyymi
Huippu-urheilijan ura sillä taputeltu. No, "sometyöstä" saa helpommin julkisuut ja tykkäyksiii. "On glitterii, tekoripsii.." .
- Anonyymi
Eihän femakoilla ole moraalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233