Mietin vaan, kun ei ole ollut hetkeen hänestä juttua.
Onko Väinö Paunu Oy:n selvitysmies jo kuollut?
12
289
Vastaukset
- Anonyymi
Selvitysmies ei päässyt yli Tuska-festareiden puhelinvarkaudesta...
- Anonyymi
Kalasatamassa tuo on edelleen. Ei ole vielä huomannut että Tuska on loppunut kun oma tuska on vain pahentunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalasatamassa tuo on edelleen. Ei ole vielä huomannut että Tuska on loppunut kun oma tuska on vain pahentunut.
Jaa, no toivottavasti suhmuroinnit kuitenkin tulee selvitettyä vielä joku päivä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, no toivottavasti suhmuroinnit kuitenkin tulee selvitettyä vielä joku päivä...
Ei hulluja kynnetä eikä kylvetä, niitä kasvaa ihan itsestään. Ja mitä typerämpiä ne on, sitä tyytyväisempiä ne itseensä on.
- Anonyymi
Selvitysmiehen puhelin vietiin niin ei ole kerennyt puhua siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvitysmiehen puhelin vietiin niin ei ole kerennyt puhua siitä
Puhuuko tällä palstalla itse Selvitysmies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuuko tällä palstalla itse Selvitysmies?
Johtaja ei ainakaan kirjoita täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä selvitysmies tekee Kalasatamassa, kun ne festarit järjestettiin Suvilahdessa? Ei taida kaikki olla kunnossa poloisella... :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä selvitysmies tekee Kalasatamassa, kun ne festarit järjestettiin Suvilahdessa? Ei taida kaikki olla kunnossa poloisella... :(
Eipä taida tämän palstan kirjoittajia olla enempää kuin yksi, Paunulta potkut saanut, mieleltään vinksahtanut entinen bussikuski.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvitysmies juhlii Kalasatamassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taida tämän palstan kirjoittajia olla enempää kuin yksi, Paunulta potkut saanut, mieleltään vinksahtanut entinen bussikuski.
Oletko siis sinäkin hän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko siis sinäkin hän?
Mieleltään vinksahtanut ainakin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741