Tämän kesän huumekauppa on ilmeisesti siirtynyt Koskipuistosta Ratinanrantaan. Kauppa näyttää käyvän tosi hyvin, kun joka päivä ovat paikalla. Puitteetkin on hyvin lavastettu.
KESÄN HUUMEKAUPPA
18
417
Vastaukset
- Anonyymi
Seurattu ollaan monta päivää. Auto seisoo 2 tunnin parkissa. Kiekkoa käydään siirtämässä 2 tunnin välein.
- Anonyymi
Ugauga ugabuga
- Anonyymi
Peukkua
- Anonyymi
Juuri niin ugauga ugauga on myyjänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin ugauga ugauga on myyjänä.
Yksi jonne oli eilen hesarissa kertomassa kuinka käytti ba teki myyntityötä.
- Anonyymi
Taide vaatii...
- Anonyymi
kaikki käyttää jo huumeita vauvasta vaariin kertoo iltalehdet tänään
maahanmuuttajat ei onneksi niitä tarvi?- Anonyymi
Kantikset pitää reviirinsä visusti ominaan. Ehkä kenttämyyjiksi värväävät eri ketjujen kautta ketä hyvänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kantikset pitää reviirinsä visusti ominaan. Ehkä kenttämyyjiksi värväävät eri ketjujen kautta ketä hyvänsä.
Tuossa tummaa poikaa makaa nurmikolla Ratinassa. Kännykkä kädessä ja välillä poistutaan kaupoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa tummaa poikaa makaa nurmikolla Ratinassa. Kännykkä kädessä ja välillä poistutaan kaupoille.
Ahaa sellaista nykyään
- Anonyymi
ne myy ja saa rahaa kelarahojen päälle
- Anonyymi
Keskusta jo täynnä kaiken maailman arvaamattomia pilleri-huume hörhöjä ja låhiöt.
Kuka normaali noissa enää viihtyy..?
Nyrkit heti pystyssä ja puukot ym aseet.- Anonyymi
Onkohan poliisi lopettanut Tampereella kokonaan toimintansa. En muista koska olisin viimeksi nähnyt poliisiauton tai poliisin. Kannattaisko poliisin ( jos on vielä toiminnassa) iltaisin vähän rantaraitteja kierrellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan poliisi lopettanut Tampereella kokonaan toimintansa. En muista koska olisin viimeksi nähnyt poliisiauton tai poliisin. Kannattaisko poliisin ( jos on vielä toiminnassa) iltaisin vähän rantaraitteja kierrellä.
Poliisilaitos siirretään keskustasta pois etteivät rikolliset aiheuta poliiseille häiriöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon asunut yli 10 vuotta Treella ja sinä aikana oon nähnyt ehkä kourallisen verran poliiseja yhteensä. Toista oli Hgissä, joka pvä näki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon asunut yli 10 vuotta Treella ja sinä aikana oon nähnyt ehkä kourallisen verran poliiseja yhteensä. Toista oli Hgissä, joka pvä näki.
minä näin jopa poliisi mönkijän maijan ohessa
- Anonyymi
Tampereella on yleistynyt niin hirveitä harhoja aiheuttava huume, että käyttäjät kannattaa kiertää
"Erittäin voimakasta riippuvuutta ja rajuja harhoja aiheuttava alfa-pvp raaistaa huumemaailmaa ja tekee ihmisistä yhä häikäilemättömämpiä. Huume on aiheuttanut myös päihdepalveluiden yksiköissä vaaratilanteita ja pelkoa Tampereella."
https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000011366938.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=al_tf&utm_source=vauva.fi&utm_content=
Missä ja mihin aikaan näitä käyttäjiä liikkuu? Tehdäänkö kartta nettiin? Pitääkö naisten kantaa käsilaukussa tai taskussa jotain turvavälinettä, mitä? Kiertää tietysti kannattaa muut suosiolla. Kokkelilla ihmissudeksi joku mies muuttuu? Entä hormonien käyttäjät ja alkoholit? - Anonyymi
Tuli lähtö kauppiaalle kun vähän vettä tuli. Olis viltti kastunu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6352798Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H252237Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4302179- 892006
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201819Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671590- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231300Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271231- 661164