Entä jos vedetään kurvat suoriksi ja tehtäisiin makaronista suora ja pitkä puikko, suunnilleen spaghetin mittainen, ei pidempää, että mahtuu vielä komeroon?
Luulisi hinnan laskevan, koska vähemmän on työvaiheita valmistuspäässä.
Makaronipuikko
5
133
Vastaukset
- Anonyymi
Makuronia voi tehdä itsekin yhden kpl vuokrayksiössä yksin.
Yksistään siihen männöö monasti:
vehenäjauhetta yks osa
yks munan osa
suolaa (kuolleesta merestä)
vettä 999 tippaa + 1
mönjä tuputellaan yhtenään puolen kilon jöötinä säästöporsaaseen.
säästö-emakko nakataan pakastimeen yhdeksi vuorokaudeksi + sunnuntai lisät.
säästö possukas turpoaa pakkasessa nousukkaaksi , herkku murenee vasaralla annospaloiksi.
satsi naatitaan yhden kynttilän valossa suikkiin kahden yhdeltä istumalta, SEISTEN.
Jos herkkua jää, niin se on siltä pois.
-savon yksiö resepti vuodelta 0001 ennen mahan laskua. - Anonyymi
Vanha juttu, näitä putki spagetteja on tehty jo vuosia sitten.
https://hellajaherkku.fi/p/putki-spagetti-20-alennus/rakettispagetilla lennettiin kuuhun joskus ysärin alussa muistaakseni. Miten se on mahdollista vai oliko sekin joku suuri valhe?
- Anonyymi
Minulla ei ole muuta putkea kuin ryyppy.
Miksi sen pitäisi juuri komeroon mahtua? jos on edes yksiö niin pidempää vaan leipoo. Minä en noista spageteista tai spagaateista välitä mutta jos tekee tagliatellee niin voi vetää sikkuralle suoran sijaan ja vähän leveempää mallia.
Sitten pitää kysyy millaista kaulinta tarvitaan? Isoa.. piäntä, kädensijallista vai sijatonta? Sijattomilla tarvitaan se tietty herkkä ranneoote ja näppärästi käy. Ja ohkasta pitää olla vähän kuin kreikkalaisten filotaikina paksuudeltaan. oli sitten minkälaiset makaryllit kyseessä.,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302229- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510