Ulkoministerimme Elina Valtonen (kok) jyrähti että GAZAN SODAN ON LOPUTTAVA NYT..!!
Tämän hän kirjoitti ihan viestipalvelu X:ään jota Israelin sodanjohto aktiivisti seuraa.
Mullistavan lausunnon ehti ensimmäisenä julkistamaan tänään Uusi Suomi.
Nyt saa Israelin hallitus ajattelemisen aihetta..!
29
205
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäähän sitä nyt ulkoministerin jotain palkkansa eteen tehdä.
Muuten luullaan että ei se mitään tee.- Anonyymi
Paljonko on ulkoministerin palkka luontaisetujen päälle?
- Anonyymi
Suomi on kovana nyt,pitäisi vielä tunnustaa Palestiinan valtio heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko on ulkoministerin palkka luontaisetujen päälle?
12000e/kk
- Anonyymi
Valtonen voisi keskittyä Putinin hyökkäysodan arvostelemiseen, vaikka Bibillä onkin samanlaiset toimet kuin venäläisillä, on Israelilla kuitenkin täysi oikeutus muslimiterroristien kuriinpanemiseen.
- Anonyymi
Mininistereiden kk-palkat ovat n. 11 300 € + kulukorvaukset eli saa lennellä ympäri maailmaa eikä tartte läävissä asustella.
- Anonyymi
Valtonen on täysi idiootti. Kuka häntä kuuntelee? Israel nyt viimeiseksi. Heillä on ihan omat nimittelynsäkin meille ei-juutalaisille ihmisille ja kansoille. Elävät ihan omaa elämäänsä maa -pallolla / -pannukakulla.
Pari vuotta sitten, salassa suomalaisilta, um. E. Valtonen allekirjoituksillaan, yhdessä toisen maanpetturin, puol.m. A. Häkkäsen kanssa, lahjoitti Suomen jenkeille ja NATO:lle täydeksi sota-alustaksi, hyökkäyssotaan Venäjää vastaan ja vastaanottamaan mahd. ensimmäinen ydinpommi, tai ainakin toinen.
Suomi ei ole enää missään mielessä itsenäinen maa ja kansa, tämän sai aikaan taannoinen EU:hun liittyminen. Minä äänestin jo tuolloin EU:ta vastaan. Siksi onkin kyseenalaista esim, äänestänkö enää koskaan maamme lumevaaleissa.
Se miltä nuo pelkurit toimillaan yrittävät suojautua, sen he itse ovat tehneet ja aikaansaaneet, että Suomen ja kansamme kävisi mahdollisimman huonosti.
Ei Venäjä jenkkejä ja NATO:n kusihousuja pelkää, tarvittaessa rusit tekevät minkä itse parhaaksi katsovat. Ja kukin natomaa suojelee vain itse itseään.
Kiitän Kristusta ja Venäjää jokaisesta rauhanpäivästä välillämme. 🌹
Mutta: "Missä vietät iäisyytesi?"
Valmistautukaamme mahd. yhtäkkiseen lähtöön.- Anonyymi
Luuletko vieläkin että Suomi oli itsenäinen joskus Kekkosen kausillakaan?
Huutonaurua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko vieläkin että Suomi oli itsenäinen joskus Kekkosen kausillakaan?
Huutonaurua.Kyllä Kekkosen aikaan eläneet muistelevat sitä rauhan ja seesteisyyden aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Kekkosen aikaan eläneet muistelevat sitä rauhan ja seesteisyyden aikana.
Se oli onnellista aikaa, vaikka ruotsalaiset meillä tuolloinkin lietsoivat ja ylläpitivät ryssävihaa ja -pelkoa.
Ja vähintäänkin joka ikinen itsenäisyyspäivä, ainakin loppuvuosinaan, niin kauan kuin eli, Adolf E. ei muuta haastatteluissa tehnyt kuin ryssitteli ja lähes sylki pressanlinnan lattioille kuin paraskin sotasankari. Kekkonen taas oli rauhansankari.
Ehkä ei lattioille sylkenyt vielä Kekkosen aikana ihan, vaikka mistä tuon muistaa. Eivät hurrit ole koskaan suomalaisten mielipiteistä piitanneet.
Itse kannatan rauhaa ja hyviä suhteita venäläisten kanssa. Meillä on yhteiset, yli kymmentuhatvuotiset, kulttuuriset rinnakkaiselon juuret. Venäjällä suomalaisuutta arvostetaan monin verroin enemmän kuin Suomessa, jossa ruotsalaisten kieltämänä emme saa omasta etnisestä ja kulttuurisesta suomalaisuudestamme edes puhua! Venäjällä on suuria, ugrilaisia kulttuurikeskuksia.
Ruotsalaisista taas en itse vähää piittaa, ja jos piittaankin, niin ainoastaan negatiivisesti. Joka on heitä lapsesta asti tuntenut ja saanut kokea suomalaisiin kohdistetun ruotsalaisen rasismin ja väkivallan esim. suomalaisissa kouluissa, pihamailla ja työpaikoilla, muistaa ja tiedostaa kyllä sen jengin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli onnellista aikaa, vaikka ruotsalaiset meillä tuolloinkin lietsoivat ja ylläpitivät ryssävihaa ja -pelkoa.
Ja vähintäänkin joka ikinen itsenäisyyspäivä, ainakin loppuvuosinaan, niin kauan kuin eli, Adolf E. ei muuta haastatteluissa tehnyt kuin ryssitteli ja lähes sylki pressanlinnan lattioille kuin paraskin sotasankari. Kekkonen taas oli rauhansankari.
Ehkä ei lattioille sylkenyt vielä Kekkosen aikana ihan, vaikka mistä tuon muistaa. Eivät hurrit ole koskaan suomalaisten mielipiteistä piitanneet.
Itse kannatan rauhaa ja hyviä suhteita venäläisten kanssa. Meillä on yhteiset, yli kymmentuhatvuotiset, kulttuuriset rinnakkaiselon juuret. Venäjällä suomalaisuutta arvostetaan monin verroin enemmän kuin Suomessa, jossa ruotsalaisten kieltämänä emme saa omasta etnisestä ja kulttuurisesta suomalaisuudestamme edes puhua! Venäjällä on suuria, ugrilaisia kulttuurikeskuksia.
Ruotsalaisista taas en itse vähää piittaa, ja jos piittaankin, niin ainoastaan negatiivisesti. Joka on heitä lapsesta asti tuntenut ja saanut kokea suomalaisiin kohdistetun ruotsalaisen rasismin ja väkivallan esim. suomalaisissa kouluissa, pihamailla ja työpaikoilla, muistaa ja tiedostaa kyllä sen jengin.Niin oli "rauhan aikaa" kun suomi toimi Moskovan käskystä.
Mitään ei tehty mitä Moskovassa ei ensin hyväksytetty.
Tässä nimenomaan puhuin itsenäisyydestä, jota siis ei ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin oli "rauhan aikaa" kun suomi toimi Moskovan käskystä.
Tässä nimenomaan puhuin itsenäisyydestä, jota siis ei ollut.Ja miksi Moskova valvoi? Yk:n ja Liittoutuneiden käskystä.
Suomi oli sodassa Hitlerin liittolainen, Suomi oli miehittänyt Itä-Karjalan ja sakujen avulla aikoi miehittää koko Siperiankin, luoda muka Suur-Suomen. Seinähullu ajatus, seinähullujen päästä. Hitler ja Suomi hävisi sodan.
NL:lle annettiin Suomen valvontatehtävä, pitää maamme hullut johtajat aisoissa.
NL alkoi luottaa Suomeen, puhui Yk:lle meistä hyvää. Samoin sittemmin Venäjä.
V. 2022 Suomi = Niinistö, Marin, Haavisto, rikkoi kaikki allekirjoittamansa sopimukset ja ryhtyi tukemaan, nyt Ukrainan natseja.
Muistan iäti Putinin ja Lavrovin epäuskoisen ilmeen. Heitä oli kusetettu rankasti.
Nyt he ovat vihollisiamme ja ovat sitä aina.
Eihän Suomeen enää luota kaikki suomalaisetkaan. Minä mukaanlukien. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin oli "rauhan aikaa" kun suomi toimi Moskovan käskystä.
Tässä nimenomaan puhuin itsenäisyydestä, jota siis ei ollut.Yksinkertaiset suomilaisetkaan eivät vieläkään ymmärrä, että Zionistit ovat hallinneet suvereenisti sekä Länttä, että Itää jo yli 100 vuotta.
Myös Saksan Nazit (Ashke-Nazit) olivat Zionisteja, kuten myös Venäjällä vallankumouksen tehneet Bolsevikkikommarit.
Ukrainassa on 400.000 päinen Zionistieliitti, jota Zelensky johtaa.
Bill Gates and Anthony Faucis C-19 mRNA population and mindcontrol shots are working. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinkertaiset suomilaisetkaan eivät vieläkään ymmärrä, että Zionistit ovat hallinneet suvereenisti sekä Länttä, että Itää jo yli 100 vuotta.
Myös Saksan Nazit (Ashke-Nazit) olivat Zionisteja, kuten myös Venäjällä vallankumouksen tehneet Bolsevikkikommarit.
Bill Gates and Anthony Faucis C-19 mRNA population and mindcontrol shots are working.Kerros vielä kuka oli Amerikan Presidentti kun tuo mRNA rokote tuli saataville?
Tämä presidentti on itse sanonut että nimenomaan HÄNEN toimet ja hallintonsa rahoitus mahdollisti nopean rokotteen saatavuuden.
Gatesilla ja Faucilla ei ole mitään ansiota asiaan.
HUUDA SEN NIMEÄ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinkertaiset suomilaisetkaan eivät vieläkään ymmärrä, että Zionistit ovat hallinneet suvereenisti sekä Länttä, että Itää jo yli 100 vuotta.
Bill Gates and Anthony Faucis C-19 mRNA population and mindcontrol shots are working.Joka maassa on sen oma alkuperäiskansa, jonka kuuluisi yksin johtaa ja päättää oman maansa asioista. Tätä muualta tulleet kutsuvat sitten "natsismiksi" ja aivan kuin se olisi kovinkin paha asia, jos HE ITSE eivät pääsisi kyseistä maata johtamaan.
Juutalaiset ovat Israelista v. 70 itse pois, "parempiin oloihin" lähtenyttä kansaa. He kuitenkin pitävät oikeutenaan sitten hallita niitä "gojimien" maita, joihin itse ulkopuolisina ovat tulleet kiistoja levittämään.
Zelenskyi itse ei ole ukrainalainen vaan kuuluu samaan juutalaisjoukkoon, joka aikoinaan tappoi Venäjän keisarikunnan venäläisen tsaarin peräti perheineen. Isoäidin he heittivät palvelijansa Varvaran kanssa elävältä tyhjään kaivoon, josta pelokkaat kyläläiset useiden päivien ajan kuulivat "ylimaallista laulua", kunnes se vaikeni.
Zelenskyi itse, jolla on ökyhuvilansa ainakin Israelissa, on täysin huoletta käynyt sotaansa ukrainalaisen kansan maaperällä, tuhoten sen, ainoana syynään henkilökohtaisesti tienata tällä sodankäynnillä. Hän onkin, "Ukrainan tuilla ja avustuksilla" valtavasti rikastanut. Ukrainan gojimien (haukkumasana, "ei-juutalaiset, pakanat, viholliset") oma maa sen sijaan on täysin paskana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka maassa on sen oma alkuperäiskansa, jonka kuuluisi yksin johtaa ja päättää oman maansa asioista. Tätä muualta tulleet kutsuvat sitten "natsismiksi" ja aivan kuin se olisi kovinkin paha asia, jos HE ITSE eivät pääsisi kyseistä maata johtamaan.
Juutalaiset ovat Israelista v. 70 itse pois, "parempiin oloihin" lähtenyttä kansaa. He kuitenkin pitävät oikeutenaan sitten hallita niitä "gojimien" maita, joihin itse ulkopuolisina ovat tulleet kiistoja levittämään.
Zelenskyi itse ei ole ukrainalainen vaan kuuluu samaan juutalaisjoukkoon, joka aikoinaan tappoi Venäjän keisarikunnan venäläisen tsaarin peräti perheineen. Isoäidin he heittivät palvelijansa Varvaran kanssa elävältä tyhjään kaivoon, josta pelokkaat kyläläiset useiden päivien ajan kuulivat "ylimaallista laulua", kunnes se vaikeni.
Zelenskyi itse, jolla on ökyhuvilansa ainakin Israelissa, on täysin huoletta käynyt sotaansa ukrainalaisen kansan maaperällä, tuhoten sen, ainoana syynään henkilökohtaisesti tienata tällä sodankäynnillä. Hän onkin, "Ukrainan tuilla ja avustuksilla" valtavasti rikastanut. Ukrainan gojimien (haukkumasana, "ei-juutalaiset, pakanat, viholliset") oma maa sen sijaan on täysin paskana.Sanoo mies jonka esi-isät ajoi hänen asuinmailtaan Saamelaiset pois.
Koska poistut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo mies jonka esi-isät ajoi hänen asuinmailtaan Saamelaiset pois.
Koska poistut?En ole ruotsalainen, en mies, enkä aio poistua omasta maastani.
Ruotsalaiset suorittivat nuo saamelaisten häätötoimet niin Pirkanmaalta pohjoiseen kuin nyky Ruotsin ja Norjan alueellakin. Hurrithan eivät kuulu koko Pohjolaamme. Ovat v. 900 jaa jälkeen Saksasta ja Jyllannista maillemme hyökänneitä gootteja. Alkujaan Iranin vuorilta 70 eaa häädettyjä.
Suomalaiset ja saamelaiset tulivat tälle niemelle, kuten nyky "Ruotsin ja Norjan" alueillekin suunnilleen samaan aikaan. Joten, perättömistä puheistaan huolimatta, myöskään saamelaiset eivät ole tämän alueen 10 000 vuotta sitten ollutta alkuperäiskansaa.
Itsessäni kaiketi / mahd. jossain määrin virtaa myös muinais-Hämeen saamelaista verta. Olemme kaikki suomalaisheimot Atlantilta yli Uralin, yhtä ja samaa ugrilaista joukkoa.
Sinä itse et hurri-puheestasi päätellen kuulu heimoihimme. Painu sinä takaisin Iraniin. Teistä gooteista ei ole koskaan ollut kuin vahinkoa Euroopalle. Hitlerin Kolmas Valtakunta = Ankkalampi-natsiaatekin oli teistä lähtöisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ruotsalainen, en mies, enkä aio poistua omasta maastani.
Ruotsalaiset suorittivat nuo saamelaisten häätötoimet niin Pirkanmaalta pohjoiseen kuin nyky Ruotsin ja Norjan alueellakin. Hurrithan eivät kuulu koko Pohjolaamme. Ovat v. 900 jaa jälkeen Saksasta ja Jyllannista maillemme hyökänneitä gootteja. Alkujaan Iranin vuorilta 70 eaa häädettyjä.
Suomalaiset ja saamelaiset tulivat tälle niemelle, kuten nyky "Ruotsin ja Norjan" alueillekin suunnilleen samaan aikaan. Joten, perättömistä puheistaan huolimatta, myöskään saamelaiset eivät ole tämän alueen 10 000 vuotta sitten ollutta alkuperäiskansaa.
Itsessäni kaiketi / mahd. jossain määrin virtaa myös muinais-Hämeen saamelaista verta. Olemme kaikki suomalaisheimot Atlantilta yli Uralin, yhtä ja samaa ugrilaista joukkoa.
Sinä itse et hurri-puheestasi päätellen kuulu heimoihimme. Painu sinä takaisin Iraniin. Teistä gooteista ei ole koskaan ollut kuin vahinkoa Euroopalle. Hitlerin Kolmas Valtakunta = Ankkalampi-natsiaatekin oli teistä lähtöisin.Ellet sitten ole juutalainen, juuresi jossain Puolassa tai Liettuassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ruotsalainen, en mies, enkä aio poistua omasta maastani.
Sinä itse et hurri-puheestasi päätellen kuulu heimoihimme. Painu sinä takaisin Iraniin. Teistä gooteista ei ole koskaan ollut kuin vahinkoa Euroopalle. Hitlerin Kolmas Valtakunta = Ankkalampi-natsiaatekin oli teistä lähtöisin.Ootpa sää sekaisin.
Minä olen jo Suomesta poistunut pari vuosikymmentä sitten; miksi vitussa maksaisin veroja tuollaisten hyväksi?
Ja kyllä ne Saamelaiset tuli ekana, Suomalaiset ajoi ne sinne Lappiin ajan kanssa.
Tämän kertoisi sinulle myös AI jos haluat varmistaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootpa sää sekaisin.
Minä olen jo Suomesta poistunut pari vuosikymmentä sitten; miksi vitussa maksaisin veroja tuollaisten hyväksi?
Ja kyllä ne Saamelaiset tuli ekana, Suomalaiset ajoi ne sinne Lappiin ajan kanssa.
Tämän kertoisi sinulle myös AI jos haluat varmistaa.Ahaa, mutta jokin suomea puhuva NATO:n agentti olet.
Mitä sinä Suomesta piittaat kun olet tämän maan ja kansan itse halunnut hylätä? Et enää kuulu meihin. Minäkin osaan muutamia kieliä, mutten silti esiinny heikäläisinä.
Suomalaiset tulivat tälle niemelle n. 10 000 vuotta sitten, ja todella pieni joukko, nk. saamelaiset, ehkä sata vuotta aiemmin. Samaa ugrilaista kansaa olemme kaikki ja yhdessä tällä niemellä asuneet. Pirkanmaalla asui saamelaisia vielä 1800-luvulla. Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, mutta jokin suomea puhuva NATO:n agentti olet.
Mitä sinä Suomesta piittaat kun olet tämän maan ja kansan itse halunnut hylätä? Et enää kuulu meihin. Minäkin osaan muutamia kieliä, mutten silti esiinny heikäläisinä.
Suomalaiset tulivat tälle niemelle n. 10 000 vuotta sitten, ja todella pieni joukko, nk. saamelaiset, ehkä sata vuotta aiemmin. Samaa ugrilaista kansaa olemme kaikki ja yhdessä tällä niemellä asuneet. Pirkanmaalla asui saamelaisia vielä 1800-luvulla.Saamelaiset, intiaanit, eskimot ja aborginaalit ovat olemassa enää vain historian kirjoissa sadan vuoden kuluttua.
RIP.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Saamelaiset, intiaanit, eskimot ja aborginaalit ovat olemassa enää vain historian kirjoissa sadan vuoden kuluttua.
RIP.Samaten suomalaiset, n. 150 vuoden kuluttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, mutta jokin suomea puhuva NATO:n agentti olet.
Suomalaiset tulivat tälle niemelle n. 10 000 vuotta sitten, ja todella pieni joukko, nk. saamelaiset, ehkä sata vuotta aiemmin. Samaa ugrilaista kansaa olemme kaikki ja yhdessä tällä niemellä asuneet. Pirkanmaalla asui saamelaisia vielä 1800-luvulla.Vai että samaa kansaa?
Varsin ovat Saamelaiset erinäköisiä Suomalaisiin verrattuna. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vai että samaa kansaa?
Varsin ovat Saamelaiset erinäköisiä Suomalaisiin verrattuna.Kuulumme kaikki suomalaisugrilaisten heimoon.
Nenetsi-laulu "Sengakoca" / "Pieni kello". Jokainen suomalaisella sielulla varustettu ymmärtää mitä laulu koskee:
https://www.youtube.com/watch?v=G_nmRwpLAB8
Uralilaiset kielet:
https://www.youtube.com/watch?v=4AAYBkuIkdo
Vaaleus suomalaisalueilla (myös luoteis-Venäjällä) johtuu v. 900 jaa jälkeen maillemme tunkeutuneista gooteista, "vaaleasta herrakansasta", ruotsalaisista ja näiden rikoksista suomalaista (ja slaavilaistakin) etnisyyttämme ja kulttuuriamme vastaan. Suomalaiset luontaisesti ovat pyöreäkasvosia ja ruskeahiuksisia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulumme kaikki suomalaisugrilaisten heimoon.
Nenetsi-laulu "Sengakoca" / "Pieni kello". Jokainen suomalaisella sielulla varustettu ymmärtää mitä laulu koskee:
https://www.youtube.com/watch?v=G_nmRwpLAB8
Uralilaiset kielet:
https://www.youtube.com/watch?v=4AAYBkuIkdo
Vaaleus suomalaisalueilla (myös luoteis-Venäjällä) johtuu v. 900 jaa jälkeen maillemme tunkeutuneista gooteista, "vaaleasta herrakansasta", ruotsalaisista ja näiden rikoksista suomalaista (ja slaavilaistakin) etnisyyttämme ja kulttuuriamme vastaan. Suomalaiset luontaisesti ovat pyöreäkasvosia ja ruskeahiuksisia.Koitat siis sanoa että oikeat Suomalaiset on niitä mongoloidin näköisiä?
Valkoiselle Suomalaiselle "herrarodun" edustajalle tuo sitten taitaisi olla paha paikka. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joka maassa on sen oma alkuperäiskansa, jonka kuuluisi yksin johtaa ja päättää oman maansa asioista. Tätä muualta tulleet kutsuvat sitten "natsismiksi" ja aivan kuin se olisi kovinkin paha asia, jos HE ITSE eivät pääsisi kyseistä maata johtamaan.
Zelenskyi itse, jolla on ökyhuvilansa ainakin Israelissa, on täysin huoletta käynyt sotaansa ukrainalaisen kansan maaperällä, tuhoten sen, ainoana syynään henkilökohtaisesti tienata tällä sodankäynnillä. Hän onkin, "Ukrainan tuilla ja avustuksilla" valtavasti rikastanut. Ukrainan gojimien (haukkumasana, "ei-juutalaiset, pakanat, viholliset") oma maa sen sijaan on täysin paskana.Sota Ukrainassa taitaa olla loppumassa ja hyvä niin. Zelensky-dokumentissa hän näytti jo Sillanpäältä.
- AnonyymiUUSI
Miksi ihmeessä ei ehdoteta Gazan alueelle itsehallintoa. Näitä itsehallintoalueita on Suomessa ja Espanjassa ainakin. Miksi oletetaan Israelin luovuttavan osan maistaan, mihin Ranska omalla alueellaan antaisi perustaa oman valtion? Muiden alueitan on sivusta hyvä hallinnoida
- AnonyymiUUSI
Gazallahan on itsehallinto, mutta Hamasin joukot ryöstäneet kaikki varat itselleen. Ovat rikasta väkeä. Eivät halua rauhaa, ettei rahantulo estyisi.
Samoinhan toimii Zelenskyi ja Israel Ukrainassa.
- AnonyymiUUSI
Valtosella on liian iso suu, sieltä mahtuu ulos sammakoita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513605Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142520Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5942288Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar771754Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1401564- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941437