Säynäniemi voi.2

Anonyymi-ap

Meni kiinni aikaisempi keskutelu 🤨
Oliko kukaan siellä Oriveden isoimmissa bileissä? Kuuulin baari oli jo klo 23 kiinni 😲

16

854

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Antakaa jo yrittäjän olla…

• Anonyymi

Miksi pitäisi antaa olla?

• Anonyymi

En minä ainakaan ollut. Mitä säynäniemen face sivuilta katsoin niin ei näyttänyt kuin muutama olisi ollut paikan päällä.

• Anonyymi

Ei tuu menestyyn..
      Tonttu mikä tonttu..

• Anonyymi

Yrittäjä ei välitä asiakkaiden viihtyvyydestä ollenkaan
      En suosittele kellekään,”rantapaikat” ylihinnoiteltu

• Anonyymi

Ehdotus :
      Ei majoittujille pääsymaksu ja jos ei kitinä lopu ei pääse enää ollenkaan.
      Loppuuko se loanheitto vai poistaako kaupunki Säynäniemen uimarantaoikeuden kokonaan ?

• Anonyymi

Siis hä ?

• Anonyymi

Yrittäjä löytänyt tänne 😂 on sen verran sekavaa tekstiä taas
        Sillä on jotain paikallisia vastaan ,nyt uhkaillaan että yleinen ranta ei oo kohta yleinen

• Anonyymi

Vain kaksi vaihtoehtoa toimii. Joko yrittäjä vetää paikkaa tai sitten kausipaikkalaiset vetää paikkaa talkootouhulla. Muut vaihtoehdot ei tule onnistumaan.
      Toiseksi, vierailijoille kannattaa myydä paikkoja veden ääreltä ja kausipaikkalaiset pitää laittaa johonkin taaemmas.
      Kolmanneksi, muualta tulevat turistit tuovat ja jättävät rahaa paikkakunnalle. Millainen kuva halutaan ulospäin antaa paikkakunnasta?
      Neljänneksi, en usko että yöpyjät jaksaa kuunnella karaokea ja kännistä mölinää yömyöhään asti.
      Viidenneksi, eikö olisi yritettävä positiivisella markkinoinnilla saada mahdollisimman moni ohikulkija yöpymään täällä, negatiivinen kirjoittelu antaa negatiivisen kuvan paikkakunnasta. Tarvitaanko sellaista?
      Ja noin yleisesti sanoisin, että pääsääntöisesti kaikki paikalliset ja yrittäjien ns. oma väki pois turistien silmistä, toimii nimittäin varmana karkotteena, ettei kukaan tule enää uudestaan.

• Anonyymi

Ja kaikki tämä vain yhden kuukauden, heinäkuun vuoksi. Eiköhän vähät panokset pidä sijoittaa ympärivuotiseen ulkokuvan luomiseen.
        Täältä sivusta asiaa seurannut.

• Anonyymi

Negatiivinen kirjoittelu..ulospäin annettu kuva...Pitäisiköhän yrittäjän kysyä peilin edessä mistä mahtaa johtua?
        Olisiko omilla valinnoilla asian kanssa mitään tekemistä...muunneltu totuus..
        kuulostaako tutulta?

• Anonyymi

Säynäniemi on just nyt sellainen kun pitääkin olla. Eli leirintäalue! Arvostan suuresti uutta yrittäjää. Jatkakakaa samoilla linjoilla niin sekin paikka saa arvostusta caravan ryhmissä vihdoista viimein.

• Anonyymi

😂😂😂 olen kyllä erimieltä. Jos tykkää yksin olla niin sitten. Koko paikka on aivan kuollut.

• Anonyymi

Kävin ja hinta huima alueen tasoon nähden. Ehkä on turha odottaa arvostusta caravan ryhmissä. Voi jatkaa samoilla linjoilla niin sekin vähäinen väki karttaa paikkaa. Ennen paikka oli mukava ja viihtyisä.

• Anonyymi

Tehnyt vääriä valintoja alusta alkaen....
      Maksavat rahaa alueelle tuovat asiakkaat poistuvat alueelta.
      Parissaviikossa selvisi, mikä on homman nimi.
      Ei kyllä suositella kenellekkään.

• Anonyymi
        UUSI

Ihme rutputusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      89
      5095
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      51
      4012
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      23
      2073
    4. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1775
    5. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1717
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1414
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      26
      1185
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1006
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      971
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      960
    Aihe