Meni kiinni aikaisempi keskutelu 🤨
Oliko kukaan siellä Oriveden isoimmissa bileissä? Kuuulin baari oli jo klo 23 kiinni 😲
Säynäniemi voi.2
75
4194
Vastaukset
- Anonyymi
Antakaa jo yrittäjän olla…
- Anonyymi
Miksi pitäisi antaa olla?
- Anonyymi
En minä ainakaan ollut. Mitä säynäniemen face sivuilta katsoin niin ei näyttänyt kuin muutama olisi ollut paikan päällä.
- Anonyymi
Ei tuu menestyyn..
Tonttu mikä tonttu..- Anonyymi
Eihän se ole teidän asiakkaiden ongelma, selviääkö yrittäjä tai ei.Siitä selviää, että saa teidät ulos, koska kuvittelette että te asiakkaat voitte päättää yrittäjän asioista. Lähtekää pois sillä siitä selviätte.
Kyllä Sänäniemeen toimitaan on kiinnostusta kun luuserit on pois. Sinne hakeutuu ihmiset joilla on rahaa maksaa ja jotka haluaa maksaa. Eikä ruikuta kuka puut on tehnyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se ole teidän asiakkaiden ongelma, selviääkö yrittäjä tai ei.Siitä selviää, että saa teidät ulos, koska kuvittelette että te asiakkaat voitte päättää yrittäjän asioista. Lähtekää pois sillä siitä selviätte.
Kyllä Sänäniemeen toimitaan on kiinnostusta kun luuserit on pois. Sinne hakeutuu ihmiset joilla on rahaa maksaa ja jotka haluaa maksaa. Eikä ruikuta kuka puut on tehnyt.Herra ja Rouva yrittäjät ,te jäätte kaksin sinne uppoavaan leirintäalueelle.
Mistä sä kuvittelet sinne yhtäkkiä saapuu pelastavat rikkaat karavaanarit ?
Alue on mennyt kesän aikana huomattavasti alaspäin , luvattua alueen siistimistä ei ole tapahtunut rannat rehottaa ,WC /suihku on todella likaiset huomaa ettei ole löydy siivoussilmää ja minkäänlaista kokemusta miten kuuluisi siivota paikka pysyisi hyvänä.
Ravintopalvelut on ala-arvoiset .
Mutta ilmeisesti teille riittää keskinkertainen ja pidätte asiakkaita tyhminä kuvittelet että he maksaa mielellään huonosta palvelusta ja laadusta .
Tsemppiä ens kauteen toivottavasti mietitte talven aikana uusiksi että saisitte sinne edes kourallisen enemmän ihmisiä mitä tänä vuonna on ollut . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se ole teidän asiakkaiden ongelma, selviääkö yrittäjä tai ei.Siitä selviää, että saa teidät ulos, koska kuvittelette että te asiakkaat voitte päättää yrittäjän asioista. Lähtekää pois sillä siitä selviätte.
Kyllä Sänäniemeen toimitaan on kiinnostusta kun luuserit on pois. Sinne hakeutuu ihmiset joilla on rahaa maksaa ja jotka haluaa maksaa. Eikä ruikuta kuka puut on tehnyt.Tämä on tosi ala arvoista tekstiä. Jos yrittäjät luulee saavansa asikkaita niin on todella todella huonoa mainontaa haukkua kausareita LUUSEREIKSI!!! Haluaako kukaan paikkaan missä kausarit on luusereita ja halutaan keinolla millä hyvänsä pois alueelta. Minä kyllä kierrän paikan kaukaa ja niin tekee myös moni muukin karavaanari. Onneksi sana kulkee ja tavoittaa kaikki ketkä edes sinne suunnalle tulevat. Hävetkää yrittäjät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on tosi ala arvoista tekstiä. Jos yrittäjät luulee saavansa asikkaita niin on todella todella huonoa mainontaa haukkua kausareita LUUSEREIKSI!!! Haluaako kukaan paikkaan missä kausarit on luusereita ja halutaan keinolla millä hyvänsä pois alueelta. Minä kyllä kierrän paikan kaukaa ja niin tekee myös moni muukin karavaanari. Onneksi sana kulkee ja tavoittaa kaikki ketkä edes sinne suunnalle tulevat. Hävetkää yrittäjät.
Veneilijät kiertää paikan kanssa kaukaa. Palvelu ja ruuan laatu ainakin nollassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on tosi ala arvoista tekstiä. Jos yrittäjät luulee saavansa asikkaita niin on todella todella huonoa mainontaa haukkua kausareita LUUSEREIKSI!!! Haluaako kukaan paikkaan missä kausarit on luusereita ja halutaan keinolla millä hyvänsä pois alueelta. Minä kyllä kierrän paikan kaukaa ja niin tekee myös moni muukin karavaanari. Onneksi sana kulkee ja tavoittaa kaikki ketkä edes sinne suunnalle tulevat. Hävetkää yrittäjät.
Juuri näin. Kyllähän se on nähty että yrittäjien negatiiviset toimet ja tekemättömyys näkyy, alue vaan huutaa tyhjyyttään ja kaikki kiertää kaukaa koska eivät edes halua sinne karavaanareita tai kyttäävät kun vähänkin liikkuu..näisä piireissä sana todellaki on kulkenu pitkälle. Ne jotka sielä on tapahtumansa pitäny vuosi vuoden perään, ei ole tämän yrittäjän järjestämiä. Paikat on paskasia, myös kirjaimellisesti mitä kiertävänä kin kävin kemsan tyhjään!En olisi tänä vuonna tullut mutta kerhoni vuoksi tietenkin niinku tähänkin saakka vuosien aikana, annoimme mahdollisuuden yrittäjille kumota kaikki huono maine.. Tuloksetta. en minä eikä moni muukaan yrittäjää enempää kannata, alue on hieno ja surullista nähdä kuinka alas se on vajonnut..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veneilijät kiertää paikan kanssa kaukaa. Palvelu ja ruuan laatu ainakin nollassa.
Jopa kalakisailijat myy ja antaa voitettuja palkintojaan, silloin kun ne liittyy säynäniemeen!! Niitä ei edes kukaan halua
- Anonyymi
Yrittäjä ei välitä asiakkaiden viihtyvyydestä ollenkaan
En suosittele kellekään,”rantapaikat” ylihinnoiteltu - Anonyymi
Ehdotus :
Ei majoittujille pääsymaksu ja jos ei kitinä lopu ei pääse enää ollenkaan.
Loppuuko se loanheitto vai poistaako kaupunki Säynäniemen uimarantaoikeuden kokonaan ?- Anonyymi
Siis hä ?
- Anonyymi
Yrittäjä löytänyt tänne 😂 on sen verran sekavaa tekstiä taas
Sillä on jotain paikallisia vastaan ,nyt uhkaillaan että yleinen ranta ei oo kohta yleinen
- Anonyymi
Vain kaksi vaihtoehtoa toimii. Joko yrittäjä vetää paikkaa tai sitten kausipaikkalaiset vetää paikkaa talkootouhulla. Muut vaihtoehdot ei tule onnistumaan.
Toiseksi, vierailijoille kannattaa myydä paikkoja veden ääreltä ja kausipaikkalaiset pitää laittaa johonkin taaemmas.
Kolmanneksi, muualta tulevat turistit tuovat ja jättävät rahaa paikkakunnalle. Millainen kuva halutaan ulospäin antaa paikkakunnasta?
Neljänneksi, en usko että yöpyjät jaksaa kuunnella karaokea ja kännistä mölinää yömyöhään asti.
Viidenneksi, eikö olisi yritettävä positiivisella markkinoinnilla saada mahdollisimman moni ohikulkija yöpymään täällä, negatiivinen kirjoittelu antaa negatiivisen kuvan paikkakunnasta. Tarvitaanko sellaista?
Ja noin yleisesti sanoisin, että pääsääntöisesti kaikki paikalliset ja yrittäjien ns. oma väki pois turistien silmistä, toimii nimittäin varmana karkotteena, ettei kukaan tule enää uudestaan.- Anonyymi
Ja kaikki tämä vain yhden kuukauden, heinäkuun vuoksi. Eiköhän vähät panokset pidä sijoittaa ympärivuotiseen ulkokuvan luomiseen.
Täältä sivusta asiaa seurannut. - Anonyymi
Negatiivinen kirjoittelu..ulospäin annettu kuva...Pitäisiköhän yrittäjän kysyä peilin edessä mistä mahtaa johtua?
Olisiko omilla valinnoilla asian kanssa mitään tekemistä...muunneltu totuus..
kuulostaako tutulta?
- Anonyymi
Säynäniemi on just nyt sellainen kun pitääkin olla. Eli leirintäalue! Arvostan suuresti uutta yrittäjää. Jatkakakaa samoilla linjoilla niin sekin paikka saa arvostusta caravan ryhmissä vihdoista viimein.
- Anonyymi
😂😂😂 olen kyllä erimieltä. Jos tykkää yksin olla niin sitten. Koko paikka on aivan kuollut.
- Anonyymi
Kävin ja hinta huima alueen tasoon nähden. Ehkä on turha odottaa arvostusta caravan ryhmissä. Voi jatkaa samoilla linjoilla niin sekin vähäinen väki karttaa paikkaa. Ennen paikka oli mukava ja viihtyisä.
- Anonyymi
Samoin.Arvostan tätä linjausta, että yrittäjä pitää langat omissa käsissä.Yritys on hänen ja jos jollekkin ei sovi tämä linjaus.Portista pääsee pois.
Karaoken huutaminen koko yöt on myös lähitienoolle kärsimystä.Leirintäalueen tulisi olla lomanviettopaikka kaiken ikäisille, eikä vain juopoille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin ja hinta huima alueen tasoon nähden. Ehkä on turha odottaa arvostusta caravan ryhmissä. Voi jatkaa samoilla linjoilla niin sekin vähäinen väki karttaa paikkaa. Ennen paikka oli mukava ja viihtyisä.
Kyllä uutta väkeä tulee kun tää, porukka poistuu joka luulen voivansa päättää millaisen yrityksen ja leirintäalueen he vaativat.Leirintäalue on yritys, ei leikkikenttä. Tsemppiä uudelle yrittäjälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin.Arvostan tätä linjausta, että yrittäjä pitää langat omissa käsissä.Yritys on hänen ja jos jollekkin ei sovi tämä linjaus.Portista pääsee pois.
Karaoken huutaminen koko yöt on myös lähitienoolle kärsimystä.Leirintäalueen tulisi olla lomanviettopaikka kaiken ikäisille, eikä vain juopoille.Kyllä ne yrittäjän langat on jo katkennu , tästä matka jatkuu edelleenkin alas päin. Nousua ei tule näkemään tämä paikka näillä langoilla. Luojan kiitos alueella on tosiaan portti mistä pääsee pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä uutta väkeä tulee kun tää, porukka poistuu joka luulen voivansa päättää millaisen yrityksen ja leirintäalueen he vaativat.Leirintäalue on yritys, ei leikkikenttä. Tsemppiä uudelle yrittäjälle.
Mitä tää porukka on tehnyt vaikuttaisi alueen toimintaan ?
- Anonyymi
Tehnyt vääriä valintoja alusta alkaen....
Maksavat rahaa alueelle tuovat asiakkaat poistuvat alueelta.
Parissaviikossa selvisi, mikä on homman nimi.
Ei kyllä suositella kenellekkään.- Anonyymi
Ihme rutputusta.
- Anonyymi
Eli pariviikkoa porukka yritti päättää asioita, jotka kuuluu yrittäjälle.Ei asiakas voi päättää miten yrittäjä omassa yrityksessään tekee..Urpoa jengiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli pariviikkoa porukka yritti päättää asioita, jotka kuuluu yrittäjälle.Ei asiakas voi päättää miten yrittäjä omassa yrityksessään tekee..Urpoa jengiä.
Mitä yritti päättää?
Olet varmaan itse yrittäjä kun näin kirjoitat ,sulla on jotain tietoa mitä muilla ei ole… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli pariviikkoa porukka yritti päättää asioita, jotka kuuluu yrittäjälle.Ei asiakas voi päättää miten yrittäjä omassa yrityksessään tekee..Urpoa jengiä.
Mistä asioista ne yritti kaks viikkoo päättää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli pariviikkoa porukka yritti päättää asioita, jotka kuuluu yrittäjälle.Ei asiakas voi päättää miten yrittäjä omassa yrityksessään tekee..Urpoa jengiä.
Miten siellä käräjillä kävi?
Ei oo ollu vielä tietoo Oriveden Sanomissa.
Tietääkö joku - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten siellä käräjillä kävi?
Ei oo ollu vielä tietoo Oriveden Sanomissa.
Tietääkö jokuKuulin kylillä. Ei tule käräjiä. Yrittäjän oma fantasia. Tutkintaa ei edes aloitettu vaan poliisi on todennut että mitään laitonta tai rikollista ei ole tapahtunut. Eli, summa summarum, yrittäjä yritti pelotella kausipaikkalaisia pois ja koitti häätää kausipaikkalaisia tekaistuin perustein. Ainoa joka on toiminut siis laittomasti on yrittäjä. Täytyykin sanoo kavereille että tekee lehteen uuden jutun tästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin kylillä. Ei tule käräjiä. Yrittäjän oma fantasia. Tutkintaa ei edes aloitettu vaan poliisi on todennut että mitään laitonta tai rikollista ei ole tapahtunut. Eli, summa summarum, yrittäjä yritti pelotella kausipaikkalaisia pois ja koitti häätää kausipaikkalaisia tekaistuin perustein. Ainoa joka on toiminut siis laittomasti on yrittäjä. Täytyykin sanoo kavereille että tekee lehteen uuden jutun tästä
Eiköhän se ollut kuitenkin niin, että kausipaikkalaiset uhkasivat käräjillä laittoman häädön perusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se ollut kuitenkin niin, että kausipaikkalaiset uhkasivat käräjillä laittoman häädön perusteella.
Yrittäjä teki rikosilmoituksen muutamasta kausipaikkalaisesta,yritti laittaa laittomia lisämaksuja ja uhkasi käräjillä.
Poliisi päätti tutkinnan ei perusteita yrittäjän syytöksille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se ollut kuitenkin niin, että kausipaikkalaiset uhkasivat käräjillä laittoman häädön perusteella.
😅😅 et oo kyllä kärryillä asiasta. Kyllä se oli yrittäjä joka uhkasi käräjillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se ollut kuitenkin niin, että kausipaikkalaiset uhkasivat käräjillä laittoman häädön perusteella.
Olet nyt kääntänyt asiat päälaelleen. 🤣
Yrittäjähän se syytti kausipaikkalaisia ja oli viemässä käräjille.
Poliisi tutki asian, eivätkä kausipaikkalaiset ole syyllistyneet mihinkään rikokseen.
Poliisi lopetti tutkinnan aiheettomana. 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se ollut kuitenkin niin, että kausipaikkalaiset uhkasivat käräjillä laittoman häädön perusteella.
Tuohan oliskin loistava idea! 🤩 Kiitos!
- Anonyymi
Yrittäjä saa valita asiakkaansa, joten mitä siellä valitatte? Jos yrittäjä haluaa asiakkaat vaihtoon on se yrittäjän asia ja riski.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittäjä saa valita asiakkaansa, joten mitä siellä valitatte? Jos yrittäjä haluaa asiakkaat vaihtoon on se yrittäjän asia ja riski.
Tuli tuollainen juttu sitten mieleen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten siellä käräjillä kävi?
Ei oo ollu vielä tietoo Oriveden Sanomissa.
Tietääkö jokuTietää monikin, mutta Oriveden Sanomissa ei ole jostain syystä🤔 oikaistu juttua.
- Anonyymi
No miten siellä sitten kävi?
- Anonyymi
Ei ollut mitään käräjiä, mistä olisi ollut? Uhkailua, pelottelua vaan sellaisella. Lehti jätti vaan korjaamatta kirjoittelun.
- Anonyymi00044
Tilinpäätöstiedot kertoo hyvin suunnan....alaspäin...
No valintakysymyksiä...- Anonyymi00045
Menikö ihan pakkasen puolelle?
- Anonyymi00046
Maata rakennetaan siellä nyt ahkerasti. Ettei kovin huonosti mene.
- Anonyymi00047
Taitaa olla maatyöt kaupungin kustantamia, ei yrittäjän.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Taitaa olla maatyöt kaupungin kustantamia, ei yrittäjän.
Siinä kilpailunvääristäminen taas kukoistaa
- Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
Taitaa olla maatyöt kaupungin kustantamia, ei yrittäjän.
Siis kuntalaisten verorahoillako sitä touhua siellä tehdää paikan pitäjää varten
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Siis kuntalaisten verorahoillako sitä touhua siellä tehdää paikan pitäjää varten
Ilmeisesti niin päässyt tapahtumaan
- Anonyymi00051
Ei halua oriveteläiset matkailijoita eikä sen puoleen uusia yrittäjiäkään saati rahaa paikkakunnalle.
- Anonyymi00052
Luin Bonus works on tehnyt sopimuksen Ruoveden leirintäalueesta,miten käy Säynäniemen ei taida aika riittää molempiin
- Anonyymi00053
Aika tai valuutta
- Anonyymi00055
Onneksi kaikki on tiedossa jo karavaanareilla että tämä samainen yrittäjä ajaa seuraavankin alueen alas...... Osaamme välttää kaikki tämänkin alueen
- Anonyymi00056
Leirintäalueet tarkoitettu varmaan ohikulkevien matkailijoiden käyttöön eikä paikallisten karaokessa mölisevien känniääliöiden viihdytyspaikoiksi. Olenkohan väärässä?
- Anonyymi00057
Eipä niitä paikallisia möliseviä varmaan kovinkaan ole ollut vaikka mainoksissaan on ilmoitus karaokesta. Kovin oli kuulemma muutenkin vähän niitä ohikulkevia matkailijoita siellä alueella🙄 tai no niin, ne kulki ohi😅
- Anonyymi00058
Paikallisten rahat ei kelpaa alueelle?
Tosiaan matkailijat ajaa ohi ja lujaa niinkuin viime kesänäkin
- Anonyymi00060
Mitenkäs nyt menee? Onko jengiä alueella vai onko rantapaikkoja vapaana?
- Anonyymi00065
Ei ole jengiä ja tuli käytyä (ei tod yöpymäs) ja todettua että Jutut yrittäjästä pitänee kutinsa kun alue on tyhjentynyt melkein kokonaan eikä ole tehnyt lupaamiaan asioita vieläkää
- Anonyymi00061
Uutta laituria ja pihaa tehty.
- Anonyymi00062
Ei taida olla yrittäjän toimesta ne. Hänelle ehkä kuuluisi toteuttaa asiat mitkä on luvannut 🙄
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ei taida olla yrittäjän toimesta ne. Hänelle ehkä kuuluisi toteuttaa asiat mitkä on luvannut 🙄
Aijaa. Luulin että hän on kunnostanut siellä.
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Aijaa. Luulin että hän on kunnostanut siellä.
Ei ole yrittäjä kunnostanut mitään. Kyllä ne on Längelmä veden veneilijöiden laiturit ja muut. Tuo yrittäjä on pelkkä vitsi. Käykääs katsoon aluetta. Tyhjää tyhjän perään ja paikat rempallaan
- Anonyymi00066
Bonus Works ei oo kylä tehnyt mittään alueella
- Anonyymi00077
Anonyymi00066 kirjoitti:
Bonus Works ei oo kylä tehnyt mittään alueella
Miksi olisi pitänyt edes tehdä?
- Anonyymi00067
Miten voi olla että yrittäjä ei muka ole näitä tehnyt?
- Anonyymi00068
Siten että pitäisi olla rahaa tehdä. Kaupunki se sinne yrittäjälle investoi varmaan kymmeniä tuhansia…..
- Anonyymi00070
Anonyymi00068 kirjoitti:
Siten että pitäisi olla rahaa tehdä. Kaupunki se sinne yrittäjälle investoi varmaan kymmeniä tuhansia…..
Ei voi kuin ihmetellä kuinka yksinkertaista porukkaa on taas liikkeellä?
Vuokranantaja tekee yleensä remontit omalla kustannuksellaan omistamiinsa kiinteistöihin ja maa-alueisiin ja samalla nostaa omistamiensa alueiden ja kiinteistöjen arvoa. Remontti yleensä nostaa vuokraa ja tuo ajan oloon siihen sijoitetun rahan takaisin.
Vai miten itse tekisitte vastaavassa tilanteessa? Kertokaa nyt oikeita ideoita! Ei taida kyllä tähänkään vastaukseksi tulla kuin tyhjää huutelua...
Toinen vaihtoehto on tietysti , että vuokralainen tekee remontit ja se hyvitetään vastaavasti vuokrissa.
Yleensä on kuitenkin parempi ettei vuokralainen itse tee mitään, kun sössii ja säästää kuitenkin, niin korjaukset tulee vielä kalliimmaksi. - Anonyymi00072
Anonyymi00070 kirjoitti:
Ei voi kuin ihmetellä kuinka yksinkertaista porukkaa on taas liikkeellä?
Vuokranantaja tekee yleensä remontit omalla kustannuksellaan omistamiinsa kiinteistöihin ja maa-alueisiin ja samalla nostaa omistamiensa alueiden ja kiinteistöjen arvoa. Remontti yleensä nostaa vuokraa ja tuo ajan oloon siihen sijoitetun rahan takaisin.
Vai miten itse tekisitte vastaavassa tilanteessa? Kertokaa nyt oikeita ideoita! Ei taida kyllä tähänkään vastaukseksi tulla kuin tyhjää huutelua...
Toinen vaihtoehto on tietysti , että vuokralainen tekee remontit ja se hyvitetään vastaavasti vuokrissa.
Yleensä on kuitenkin parempi ettei vuokralainen itse tee mitään, kun sössii ja säästää kuitenkin, niin korjaukset tulee vielä kalliimmaksi.Oriveden kaupunki tekee remontit, yrittäjällä ei mene penniäkään remontteihin…
- Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Oriveden kaupunki tekee remontit, yrittäjällä ei mene penniäkään remontteihin…
Ei mene yrittäjällä mitään, katsos, kun on vuokralla siellä! Ymmärrätkös. Ei siis omista itse kiinteistöä eikä maapohjaa.
Ei toisen omistamaan mitään remontteja tehdä.
Vai tekeekö joku esim. vuokra-asuntoonsa remontteja itse omin päin?
Kuinka jauhoista porukkaa täällä oikein on? - Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
Ei mene yrittäjällä mitään, katsos, kun on vuokralla siellä! Ymmärrätkös. Ei siis omista itse kiinteistöä eikä maapohjaa.
Ei toisen omistamaan mitään remontteja tehdä.
Vai tekeekö joku esim. vuokra-asuntoonsa remontteja itse omin päin?
Kuinka jauhoista porukkaa täällä oikein on?Voi kuule sinä jauhopeukalo. Kyllä sen yrittäjän ne kuuluu maksaa vuokranantajalle. Kaikkihan on sopimusteknillisiä asioita.
- Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Voi kuule sinä jauhopeukalo. Kyllä sen yrittäjän ne kuuluu maksaa vuokranantajalle. Kaikkihan on sopimusteknillisiä asioita.
Ei muuten maksa yrittäjä vuokranantajalle ( kaupungille) yhtään mitään alueen parannuksista.
- Anonyymi00076
Anonyymi00074 kirjoitti:
Voi kuule sinä jauhopeukalo. Kyllä sen yrittäjän ne kuuluu maksaa vuokranantajalle. Kaikkihan on sopimusteknillisiä asioita.
Eihän asunnon remontistakaan vuokralainen maksa vuokranantajalle mitään muuta kuin korkeintaan korotetun vuokran.
- Anonyymi00069
kylillä kuulin että autioo on
- Anonyymi00071
juu, näytti olevan. ei ollut ketään kun kävin kääntymässä.
- Anonyymi00078
En päässyt perinteiseen juhannuksen viettoon tänne kun auto hajosi. :(
- Anonyymi00079
Et menettänyt mitään!!!!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634