Meni kiinni aikaisempi keskutelu 🤨
Oliko kukaan siellä Oriveden isoimmissa bileissä? Kuuulin baari oli jo klo 23 kiinni 😲
Säynäniemi voi.2
16
854
Vastaukset
- Anonyymi
Antakaa jo yrittäjän olla…
- Anonyymi
Miksi pitäisi antaa olla?
- Anonyymi
En minä ainakaan ollut. Mitä säynäniemen face sivuilta katsoin niin ei näyttänyt kuin muutama olisi ollut paikan päällä.
- Anonyymi
Ei tuu menestyyn..
Tonttu mikä tonttu.. - Anonyymi
Yrittäjä ei välitä asiakkaiden viihtyvyydestä ollenkaan
En suosittele kellekään,”rantapaikat” ylihinnoiteltu - Anonyymi
Ehdotus :
Ei majoittujille pääsymaksu ja jos ei kitinä lopu ei pääse enää ollenkaan.
Loppuuko se loanheitto vai poistaako kaupunki Säynäniemen uimarantaoikeuden kokonaan ?- Anonyymi
Siis hä ?
- Anonyymi
Yrittäjä löytänyt tänne 😂 on sen verran sekavaa tekstiä taas
Sillä on jotain paikallisia vastaan ,nyt uhkaillaan että yleinen ranta ei oo kohta yleinen
- Anonyymi
Vain kaksi vaihtoehtoa toimii. Joko yrittäjä vetää paikkaa tai sitten kausipaikkalaiset vetää paikkaa talkootouhulla. Muut vaihtoehdot ei tule onnistumaan.
Toiseksi, vierailijoille kannattaa myydä paikkoja veden ääreltä ja kausipaikkalaiset pitää laittaa johonkin taaemmas.
Kolmanneksi, muualta tulevat turistit tuovat ja jättävät rahaa paikkakunnalle. Millainen kuva halutaan ulospäin antaa paikkakunnasta?
Neljänneksi, en usko että yöpyjät jaksaa kuunnella karaokea ja kännistä mölinää yömyöhään asti.
Viidenneksi, eikö olisi yritettävä positiivisella markkinoinnilla saada mahdollisimman moni ohikulkija yöpymään täällä, negatiivinen kirjoittelu antaa negatiivisen kuvan paikkakunnasta. Tarvitaanko sellaista?
Ja noin yleisesti sanoisin, että pääsääntöisesti kaikki paikalliset ja yrittäjien ns. oma väki pois turistien silmistä, toimii nimittäin varmana karkotteena, ettei kukaan tule enää uudestaan.- Anonyymi
Ja kaikki tämä vain yhden kuukauden, heinäkuun vuoksi. Eiköhän vähät panokset pidä sijoittaa ympärivuotiseen ulkokuvan luomiseen.
Täältä sivusta asiaa seurannut. - Anonyymi
Negatiivinen kirjoittelu..ulospäin annettu kuva...Pitäisiköhän yrittäjän kysyä peilin edessä mistä mahtaa johtua?
Olisiko omilla valinnoilla asian kanssa mitään tekemistä...muunneltu totuus..
kuulostaako tutulta?
- Anonyymi
Säynäniemi on just nyt sellainen kun pitääkin olla. Eli leirintäalue! Arvostan suuresti uutta yrittäjää. Jatkakakaa samoilla linjoilla niin sekin paikka saa arvostusta caravan ryhmissä vihdoista viimein.
- Anonyymi
😂😂😂 olen kyllä erimieltä. Jos tykkää yksin olla niin sitten. Koko paikka on aivan kuollut.
- Anonyymi
Kävin ja hinta huima alueen tasoon nähden. Ehkä on turha odottaa arvostusta caravan ryhmissä. Voi jatkaa samoilla linjoilla niin sekin vähäinen väki karttaa paikkaa. Ennen paikka oli mukava ja viihtyisä.
- Anonyymi
Tehnyt vääriä valintoja alusta alkaen....
Maksavat rahaa alueelle tuovat asiakkaat poistuvat alueelta.
Parissaviikossa selvisi, mikä on homman nimi.
Ei kyllä suositella kenellekkään.- AnonyymiUUSI
Ihme rutputusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960