Säynäniemi voi.2

Anonyymi-ap

Meni kiinni aikaisempi keskutelu 🤨
Oliko kukaan siellä Oriveden isoimmissa bileissä? Kuuulin baari oli jo klo 23 kiinni 😲

75

4194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Antakaa jo yrittäjän olla…

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi antaa olla?


    • Anonyymi

      En minä ainakaan ollut. Mitä säynäniemen face sivuilta katsoin niin ei näyttänyt kuin muutama olisi ollut paikan päällä.

    • Anonyymi

      Ei tuu menestyyn..
      Tonttu mikä tonttu..

      • Anonyymi

        Eihän se ole teidän asiakkaiden ongelma, selviääkö yrittäjä tai ei.Siitä selviää, että saa teidät ulos, koska kuvittelette että te asiakkaat voitte päättää yrittäjän asioista. Lähtekää pois sillä siitä selviätte.
        Kyllä Sänäniemeen toimitaan on kiinnostusta kun luuserit on pois. Sinne hakeutuu ihmiset joilla on rahaa maksaa ja jotka haluaa maksaa. Eikä ruikuta kuka puut on tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ole teidän asiakkaiden ongelma, selviääkö yrittäjä tai ei.Siitä selviää, että saa teidät ulos, koska kuvittelette että te asiakkaat voitte päättää yrittäjän asioista. Lähtekää pois sillä siitä selviätte.
        Kyllä Sänäniemeen toimitaan on kiinnostusta kun luuserit on pois. Sinne hakeutuu ihmiset joilla on rahaa maksaa ja jotka haluaa maksaa. Eikä ruikuta kuka puut on tehnyt.

        Herra ja Rouva yrittäjät ,te jäätte kaksin sinne uppoavaan leirintäalueelle.
        Mistä sä kuvittelet sinne yhtäkkiä saapuu pelastavat rikkaat karavaanarit ?
        Alue on mennyt kesän aikana huomattavasti alaspäin , luvattua alueen siistimistä ei ole tapahtunut rannat rehottaa ,WC /suihku on todella likaiset huomaa ettei ole löydy siivoussilmää ja minkäänlaista kokemusta miten kuuluisi siivota paikka pysyisi hyvänä.
        Ravintopalvelut on ala-arvoiset .
        Mutta ilmeisesti teille riittää keskinkertainen ja pidätte asiakkaita tyhminä kuvittelet että he maksaa mielellään huonosta palvelusta ja laadusta .
        Tsemppiä ens kauteen toivottavasti mietitte talven aikana uusiksi että saisitte sinne edes kourallisen enemmän ihmisiä mitä tänä vuonna on ollut .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ole teidän asiakkaiden ongelma, selviääkö yrittäjä tai ei.Siitä selviää, että saa teidät ulos, koska kuvittelette että te asiakkaat voitte päättää yrittäjän asioista. Lähtekää pois sillä siitä selviätte.
        Kyllä Sänäniemeen toimitaan on kiinnostusta kun luuserit on pois. Sinne hakeutuu ihmiset joilla on rahaa maksaa ja jotka haluaa maksaa. Eikä ruikuta kuka puut on tehnyt.

        Tämä on tosi ala arvoista tekstiä. Jos yrittäjät luulee saavansa asikkaita niin on todella todella huonoa mainontaa haukkua kausareita LUUSEREIKSI!!! Haluaako kukaan paikkaan missä kausarit on luusereita ja halutaan keinolla millä hyvänsä pois alueelta. Minä kyllä kierrän paikan kaukaa ja niin tekee myös moni muukin karavaanari. Onneksi sana kulkee ja tavoittaa kaikki ketkä edes sinne suunnalle tulevat. Hävetkää yrittäjät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on tosi ala arvoista tekstiä. Jos yrittäjät luulee saavansa asikkaita niin on todella todella huonoa mainontaa haukkua kausareita LUUSEREIKSI!!! Haluaako kukaan paikkaan missä kausarit on luusereita ja halutaan keinolla millä hyvänsä pois alueelta. Minä kyllä kierrän paikan kaukaa ja niin tekee myös moni muukin karavaanari. Onneksi sana kulkee ja tavoittaa kaikki ketkä edes sinne suunnalle tulevat. Hävetkää yrittäjät.

        Veneilijät kiertää paikan kanssa kaukaa. Palvelu ja ruuan laatu ainakin nollassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on tosi ala arvoista tekstiä. Jos yrittäjät luulee saavansa asikkaita niin on todella todella huonoa mainontaa haukkua kausareita LUUSEREIKSI!!! Haluaako kukaan paikkaan missä kausarit on luusereita ja halutaan keinolla millä hyvänsä pois alueelta. Minä kyllä kierrän paikan kaukaa ja niin tekee myös moni muukin karavaanari. Onneksi sana kulkee ja tavoittaa kaikki ketkä edes sinne suunnalle tulevat. Hävetkää yrittäjät.

        Juuri näin. Kyllähän se on nähty että yrittäjien negatiiviset toimet ja tekemättömyys näkyy, alue vaan huutaa tyhjyyttään ja kaikki kiertää kaukaa koska eivät edes halua sinne karavaanareita tai kyttäävät kun vähänkin liikkuu..näisä piireissä sana todellaki on kulkenu pitkälle. Ne jotka sielä on tapahtumansa pitäny vuosi vuoden perään, ei ole tämän yrittäjän järjestämiä. Paikat on paskasia, myös kirjaimellisesti mitä kiertävänä kin kävin kemsan tyhjään!En olisi tänä vuonna tullut mutta kerhoni vuoksi tietenkin niinku tähänkin saakka vuosien aikana, annoimme mahdollisuuden yrittäjille kumota kaikki huono maine.. Tuloksetta. en minä eikä moni muukaan yrittäjää enempää kannata, alue on hieno ja surullista nähdä kuinka alas se on vajonnut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veneilijät kiertää paikan kanssa kaukaa. Palvelu ja ruuan laatu ainakin nollassa.

        Jopa kalakisailijat myy ja antaa voitettuja palkintojaan, silloin kun ne liittyy säynäniemeen!! Niitä ei edes kukaan halua


    • Anonyymi

      Yrittäjä ei välitä asiakkaiden viihtyvyydestä ollenkaan
      En suosittele kellekään,”rantapaikat” ylihinnoiteltu

    • Anonyymi

      Ehdotus :
      Ei majoittujille pääsymaksu ja jos ei kitinä lopu ei pääse enää ollenkaan.
      Loppuuko se loanheitto vai poistaako kaupunki Säynäniemen uimarantaoikeuden kokonaan ?

      • Anonyymi

        Siis hä ?


      • Anonyymi

        Yrittäjä löytänyt tänne 😂 on sen verran sekavaa tekstiä taas
        Sillä on jotain paikallisia vastaan ,nyt uhkaillaan että yleinen ranta ei oo kohta yleinen


    • Anonyymi

      Vain kaksi vaihtoehtoa toimii. Joko yrittäjä vetää paikkaa tai sitten kausipaikkalaiset vetää paikkaa talkootouhulla. Muut vaihtoehdot ei tule onnistumaan.
      Toiseksi, vierailijoille kannattaa myydä paikkoja veden ääreltä ja kausipaikkalaiset pitää laittaa johonkin taaemmas.
      Kolmanneksi, muualta tulevat turistit tuovat ja jättävät rahaa paikkakunnalle. Millainen kuva halutaan ulospäin antaa paikkakunnasta?
      Neljänneksi, en usko että yöpyjät jaksaa kuunnella karaokea ja kännistä mölinää yömyöhään asti.
      Viidenneksi, eikö olisi yritettävä positiivisella markkinoinnilla saada mahdollisimman moni ohikulkija yöpymään täällä, negatiivinen kirjoittelu antaa negatiivisen kuvan paikkakunnasta. Tarvitaanko sellaista?
      Ja noin yleisesti sanoisin, että pääsääntöisesti kaikki paikalliset ja yrittäjien ns. oma väki pois turistien silmistä, toimii nimittäin varmana karkotteena, ettei kukaan tule enää uudestaan.

      • Anonyymi

        Ja kaikki tämä vain yhden kuukauden, heinäkuun vuoksi. Eiköhän vähät panokset pidä sijoittaa ympärivuotiseen ulkokuvan luomiseen.
        Täältä sivusta asiaa seurannut.


      • Anonyymi

        Negatiivinen kirjoittelu..ulospäin annettu kuva...Pitäisiköhän yrittäjän kysyä peilin edessä mistä mahtaa johtua?
        Olisiko omilla valinnoilla asian kanssa mitään tekemistä...muunneltu totuus..
        kuulostaako tutulta?


    • Anonyymi

      Säynäniemi on just nyt sellainen kun pitääkin olla. Eli leirintäalue! Arvostan suuresti uutta yrittäjää. Jatkakakaa samoilla linjoilla niin sekin paikka saa arvostusta caravan ryhmissä vihdoista viimein.

      • Anonyymi

        😂😂😂 olen kyllä erimieltä. Jos tykkää yksin olla niin sitten. Koko paikka on aivan kuollut.


      • Anonyymi

        Kävin ja hinta huima alueen tasoon nähden. Ehkä on turha odottaa arvostusta caravan ryhmissä. Voi jatkaa samoilla linjoilla niin sekin vähäinen väki karttaa paikkaa. Ennen paikka oli mukava ja viihtyisä.


      • Anonyymi

        Samoin.Arvostan tätä linjausta, että yrittäjä pitää langat omissa käsissä.Yritys on hänen ja jos jollekkin ei sovi tämä linjaus.Portista pääsee pois.
        Karaoken huutaminen koko yöt on myös lähitienoolle kärsimystä.Leirintäalueen tulisi olla lomanviettopaikka kaiken ikäisille, eikä vain juopoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin ja hinta huima alueen tasoon nähden. Ehkä on turha odottaa arvostusta caravan ryhmissä. Voi jatkaa samoilla linjoilla niin sekin vähäinen väki karttaa paikkaa. Ennen paikka oli mukava ja viihtyisä.

        Kyllä uutta väkeä tulee kun tää, porukka poistuu joka luulen voivansa päättää millaisen yrityksen ja leirintäalueen he vaativat.Leirintäalue on yritys, ei leikkikenttä. Tsemppiä uudelle yrittäjälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin.Arvostan tätä linjausta, että yrittäjä pitää langat omissa käsissä.Yritys on hänen ja jos jollekkin ei sovi tämä linjaus.Portista pääsee pois.
        Karaoken huutaminen koko yöt on myös lähitienoolle kärsimystä.Leirintäalueen tulisi olla lomanviettopaikka kaiken ikäisille, eikä vain juopoille.

        Kyllä ne yrittäjän langat on jo katkennu , tästä matka jatkuu edelleenkin alas päin. Nousua ei tule näkemään tämä paikka näillä langoilla. Luojan kiitos alueella on tosiaan portti mistä pääsee pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä uutta väkeä tulee kun tää, porukka poistuu joka luulen voivansa päättää millaisen yrityksen ja leirintäalueen he vaativat.Leirintäalue on yritys, ei leikkikenttä. Tsemppiä uudelle yrittäjälle.

        Mitä tää porukka on tehnyt vaikuttaisi alueen toimintaan ?


    • Anonyymi

      Tehnyt vääriä valintoja alusta alkaen....
      Maksavat rahaa alueelle tuovat asiakkaat poistuvat alueelta.
      Parissaviikossa selvisi, mikä on homman nimi.
      Ei kyllä suositella kenellekkään.

      • Anonyymi

        Ihme rutputusta.


      • Anonyymi

        Eli pariviikkoa porukka yritti päättää asioita, jotka kuuluu yrittäjälle.Ei asiakas voi päättää miten yrittäjä omassa yrityksessään tekee..Urpoa jengiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli pariviikkoa porukka yritti päättää asioita, jotka kuuluu yrittäjälle.Ei asiakas voi päättää miten yrittäjä omassa yrityksessään tekee..Urpoa jengiä.

        Mitä yritti päättää?
        Olet varmaan itse yrittäjä kun näin kirjoitat ,sulla on jotain tietoa mitä muilla ei ole…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli pariviikkoa porukka yritti päättää asioita, jotka kuuluu yrittäjälle.Ei asiakas voi päättää miten yrittäjä omassa yrityksessään tekee..Urpoa jengiä.

        Mistä asioista ne yritti kaks viikkoo päättää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli pariviikkoa porukka yritti päättää asioita, jotka kuuluu yrittäjälle.Ei asiakas voi päättää miten yrittäjä omassa yrityksessään tekee..Urpoa jengiä.

        Miten siellä käräjillä kävi?
        Ei oo ollu vielä tietoo Oriveden Sanomissa.
        Tietääkö joku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten siellä käräjillä kävi?
        Ei oo ollu vielä tietoo Oriveden Sanomissa.
        Tietääkö joku

        Kuulin kylillä. Ei tule käräjiä. Yrittäjän oma fantasia. Tutkintaa ei edes aloitettu vaan poliisi on todennut että mitään laitonta tai rikollista ei ole tapahtunut. Eli, summa summarum, yrittäjä yritti pelotella kausipaikkalaisia pois ja koitti häätää kausipaikkalaisia tekaistuin perustein. Ainoa joka on toiminut siis laittomasti on yrittäjä. Täytyykin sanoo kavereille että tekee lehteen uuden jutun tästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin kylillä. Ei tule käräjiä. Yrittäjän oma fantasia. Tutkintaa ei edes aloitettu vaan poliisi on todennut että mitään laitonta tai rikollista ei ole tapahtunut. Eli, summa summarum, yrittäjä yritti pelotella kausipaikkalaisia pois ja koitti häätää kausipaikkalaisia tekaistuin perustein. Ainoa joka on toiminut siis laittomasti on yrittäjä. Täytyykin sanoo kavereille että tekee lehteen uuden jutun tästä

        Eiköhän se ollut kuitenkin niin, että kausipaikkalaiset uhkasivat käräjillä laittoman häädön perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ollut kuitenkin niin, että kausipaikkalaiset uhkasivat käräjillä laittoman häädön perusteella.

        Yrittäjä teki rikosilmoituksen muutamasta kausipaikkalaisesta,yritti laittaa laittomia lisämaksuja ja uhkasi käräjillä.
        Poliisi päätti tutkinnan ei perusteita yrittäjän syytöksille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ollut kuitenkin niin, että kausipaikkalaiset uhkasivat käräjillä laittoman häädön perusteella.

        😅😅 et oo kyllä kärryillä asiasta. Kyllä se oli yrittäjä joka uhkasi käräjillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ollut kuitenkin niin, että kausipaikkalaiset uhkasivat käräjillä laittoman häädön perusteella.

        Olet nyt kääntänyt asiat päälaelleen. 🤣
        Yrittäjähän se syytti kausipaikkalaisia ja oli viemässä käräjille.
        Poliisi tutki asian, eivätkä kausipaikkalaiset ole syyllistyneet mihinkään rikokseen.
        Poliisi lopetti tutkinnan aiheettomana. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ollut kuitenkin niin, että kausipaikkalaiset uhkasivat käräjillä laittoman häädön perusteella.

        Tuohan oliskin loistava idea! 🤩 Kiitos!


      • Anonyymi

        Yrittäjä saa valita asiakkaansa, joten mitä siellä valitatte? Jos yrittäjä haluaa asiakkaat vaihtoon on se yrittäjän asia ja riski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjä saa valita asiakkaansa, joten mitä siellä valitatte? Jos yrittäjä haluaa asiakkaat vaihtoon on se yrittäjän asia ja riski.

        Tuli tuollainen juttu sitten mieleen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten siellä käräjillä kävi?
        Ei oo ollu vielä tietoo Oriveden Sanomissa.
        Tietääkö joku

        Tietää monikin, mutta Oriveden Sanomissa ei ole jostain syystä🤔 oikaistu juttua.


    • Anonyymi

      No miten siellä sitten kävi?

      • Anonyymi

        Ei ollut mitään käräjiä, mistä olisi ollut? Uhkailua, pelottelua vaan sellaisella. Lehti jätti vaan korjaamatta kirjoittelun.


    • Anonyymi00044

      Tilinpäätöstiedot kertoo hyvin suunnan....alaspäin...
      No valintakysymyksiä...

      • Anonyymi00045

        Menikö ihan pakkasen puolelle?


    • Anonyymi00046

      Maata rakennetaan siellä nyt ahkerasti. Ettei kovin huonosti mene.

      • Anonyymi00047

        Taitaa olla maatyöt kaupungin kustantamia, ei yrittäjän.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Taitaa olla maatyöt kaupungin kustantamia, ei yrittäjän.

        Siinä kilpailunvääristäminen taas kukoistaa


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Taitaa olla maatyöt kaupungin kustantamia, ei yrittäjän.

        Siis kuntalaisten verorahoillako sitä touhua siellä tehdää paikan pitäjää varten


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Siis kuntalaisten verorahoillako sitä touhua siellä tehdää paikan pitäjää varten

        Ilmeisesti niin päässyt tapahtumaan


    • Anonyymi00051

      Ei halua oriveteläiset matkailijoita eikä sen puoleen uusia yrittäjiäkään saati rahaa paikkakunnalle.

    • Anonyymi00052

      Luin Bonus works on tehnyt sopimuksen Ruoveden leirintäalueesta,miten käy Säynäniemen ei taida aika riittää molempiin

      • Anonyymi00053

        Aika tai valuutta


    • Anonyymi00055

      Onneksi kaikki on tiedossa jo karavaanareilla että tämä samainen yrittäjä ajaa seuraavankin alueen alas...... Osaamme välttää kaikki tämänkin alueen

    • Anonyymi00056

      Leirintäalueet tarkoitettu varmaan ohikulkevien matkailijoiden käyttöön eikä paikallisten karaokessa mölisevien känniääliöiden viihdytyspaikoiksi. Olenkohan väärässä?

      • Anonyymi00057

        Eipä niitä paikallisia möliseviä varmaan kovinkaan ole ollut vaikka mainoksissaan on ilmoitus karaokesta. Kovin oli kuulemma muutenkin vähän niitä ohikulkevia matkailijoita siellä alueella🙄 tai no niin, ne kulki ohi😅


      • Anonyymi00058

        Paikallisten rahat ei kelpaa alueelle?
        Tosiaan matkailijat ajaa ohi ja lujaa niinkuin viime kesänäkin


    • Anonyymi00060

      Mitenkäs nyt menee? Onko jengiä alueella vai onko rantapaikkoja vapaana?

      • Anonyymi00065

        Ei ole jengiä ja tuli käytyä (ei tod yöpymäs) ja todettua että Jutut yrittäjästä pitänee kutinsa kun alue on tyhjentynyt melkein kokonaan eikä ole tehnyt lupaamiaan asioita vieläkää


    • Anonyymi00061

      Uutta laituria ja pihaa tehty.

      • Anonyymi00062

        Ei taida olla yrittäjän toimesta ne. Hänelle ehkä kuuluisi toteuttaa asiat mitkä on luvannut 🙄


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Ei taida olla yrittäjän toimesta ne. Hänelle ehkä kuuluisi toteuttaa asiat mitkä on luvannut 🙄

        Aijaa. Luulin että hän on kunnostanut siellä.


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Aijaa. Luulin että hän on kunnostanut siellä.

        Ei ole yrittäjä kunnostanut mitään. Kyllä ne on Längelmä veden veneilijöiden laiturit ja muut. Tuo yrittäjä on pelkkä vitsi. Käykääs katsoon aluetta. Tyhjää tyhjän perään ja paikat rempallaan


      • Anonyymi00066

        Bonus Works ei oo kylä tehnyt mittään alueella


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Bonus Works ei oo kylä tehnyt mittään alueella

        Miksi olisi pitänyt edes tehdä?


    • Anonyymi00067

      Miten voi olla että yrittäjä ei muka ole näitä tehnyt?

      • Anonyymi00068

        Siten että pitäisi olla rahaa tehdä. Kaupunki se sinne yrittäjälle investoi varmaan kymmeniä tuhansia…..


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        Siten että pitäisi olla rahaa tehdä. Kaupunki se sinne yrittäjälle investoi varmaan kymmeniä tuhansia…..

        Ei voi kuin ihmetellä kuinka yksinkertaista porukkaa on taas liikkeellä?

        Vuokranantaja tekee yleensä remontit omalla kustannuksellaan omistamiinsa kiinteistöihin ja maa-alueisiin ja samalla nostaa omistamiensa alueiden ja kiinteistöjen arvoa. Remontti yleensä nostaa vuokraa ja tuo ajan oloon siihen sijoitetun rahan takaisin.

        Vai miten itse tekisitte vastaavassa tilanteessa? Kertokaa nyt oikeita ideoita! Ei taida kyllä tähänkään vastaukseksi tulla kuin tyhjää huutelua...

        Toinen vaihtoehto on tietysti , että vuokralainen tekee remontit ja se hyvitetään vastaavasti vuokrissa.
        Yleensä on kuitenkin parempi ettei vuokralainen itse tee mitään, kun sössii ja säästää kuitenkin, niin korjaukset tulee vielä kalliimmaksi.


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        Ei voi kuin ihmetellä kuinka yksinkertaista porukkaa on taas liikkeellä?

        Vuokranantaja tekee yleensä remontit omalla kustannuksellaan omistamiinsa kiinteistöihin ja maa-alueisiin ja samalla nostaa omistamiensa alueiden ja kiinteistöjen arvoa. Remontti yleensä nostaa vuokraa ja tuo ajan oloon siihen sijoitetun rahan takaisin.

        Vai miten itse tekisitte vastaavassa tilanteessa? Kertokaa nyt oikeita ideoita! Ei taida kyllä tähänkään vastaukseksi tulla kuin tyhjää huutelua...

        Toinen vaihtoehto on tietysti , että vuokralainen tekee remontit ja se hyvitetään vastaavasti vuokrissa.
        Yleensä on kuitenkin parempi ettei vuokralainen itse tee mitään, kun sössii ja säästää kuitenkin, niin korjaukset tulee vielä kalliimmaksi.

        Oriveden kaupunki tekee remontit, yrittäjällä ei mene penniäkään remontteihin…


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Oriveden kaupunki tekee remontit, yrittäjällä ei mene penniäkään remontteihin…

        Ei mene yrittäjällä mitään, katsos, kun on vuokralla siellä! Ymmärrätkös. Ei siis omista itse kiinteistöä eikä maapohjaa.
        Ei toisen omistamaan mitään remontteja tehdä.
        Vai tekeekö joku esim. vuokra-asuntoonsa remontteja itse omin päin?
        Kuinka jauhoista porukkaa täällä oikein on?


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Ei mene yrittäjällä mitään, katsos, kun on vuokralla siellä! Ymmärrätkös. Ei siis omista itse kiinteistöä eikä maapohjaa.
        Ei toisen omistamaan mitään remontteja tehdä.
        Vai tekeekö joku esim. vuokra-asuntoonsa remontteja itse omin päin?
        Kuinka jauhoista porukkaa täällä oikein on?

        Voi kuule sinä jauhopeukalo. Kyllä sen yrittäjän ne kuuluu maksaa vuokranantajalle. Kaikkihan on sopimusteknillisiä asioita.


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

        Voi kuule sinä jauhopeukalo. Kyllä sen yrittäjän ne kuuluu maksaa vuokranantajalle. Kaikkihan on sopimusteknillisiä asioita.

        Ei muuten maksa yrittäjä vuokranantajalle ( kaupungille) yhtään mitään alueen parannuksista.


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00074 kirjoitti:

        Voi kuule sinä jauhopeukalo. Kyllä sen yrittäjän ne kuuluu maksaa vuokranantajalle. Kaikkihan on sopimusteknillisiä asioita.

        Eihän asunnon remontistakaan vuokralainen maksa vuokranantajalle mitään muuta kuin korkeintaan korotetun vuokran.


    • Anonyymi00069

      kylillä kuulin että autioo on

      • Anonyymi00071

        juu, näytti olevan. ei ollut ketään kun kävin kääntymässä.


    • Anonyymi00078

      En päässyt perinteiseen juhannuksen viettoon tänne kun auto hajosi. :(

      • Anonyymi00079

        Et menettänyt mitään!!!!!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe