Pariskunta N45 M50 etsii naista mukaan seksileikkeihin.
Kippakivaa
10
264
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä täällä olisi Pariskunta, N47 M53v. Olemme kyllä halukkaita seksileikkeihin. Haluume tosi sexiä,
osaavilta vaativilta aviopareita.
Mirkku & Pena.- Anonyymi
Moi ! Te Mirkku & Pena .Täällä aviop M 55v N 49v
Meillä ajatukset myös, sexi saa olla rajua irstasta, kun siitä vaan nautti ja sitä saa. Olemme valmii myös jos haluatte ottaa vaikka vaimon tosi sex touhuun mikaann sitä haluumme myös. Sitä odotamme.
Samoin täällä pariskunta olis 54v M ja 49v nainen.
- Anonyymi
Hei! Kiinnostaa mistä päin olette? Ja millainen pariskunta?
- Anonyymi
Treffien puolelta löytää meidät !
Mekin ollaan suomi24! treffien puolella.
- Anonyymi
Heippa !Huomenta kesäaamuu, tv.ex rva 46v, heitän vastaukse lähden täst ajelee mökilleni.
Olen elämän myöteinen,sexi suhteen olen erittä halukas himokas , olen myös erittäi alistuva efittäikki
koviin rajuihin sexi sessioihin, olen brunette 162cm tanakka takapyllynen tyyli leidi. isot ovat tissini, sievästi lihv pyöreä vatsani pyöristyy uumaani haaroihini. Tykkää pukeutua tyyli sexikkäästi.
Et täs pieni kertomus mkkä ex rva olen 46v.. - Anonyymi
Hyvää mökkeilyä toivoo pari ja mies myös:)
- Anonyymi
Ihanaa olla mökillä 😊 m56
- Anonyymi
Loma loppuu ei oikein pysty enää olemaan t pari
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1446232Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1933864- 312741
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4782740- 2012365
- 1852033
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1341495- 581314
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371294Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?891064