"Princess treatment" turhamaiselle bi-miehelle

Olen 27-vuotias urheilullinen bi-mies Uudeltamaalta (172 cm / 65 kg), ulospäin ehkä vähän feminiinisen oloinen. Olen täällä vähän niin kuin tunnustamassa. Minulla on fantasia, josta en oikeastaan ole uskaltanut kertoa kenellekään koska tunnen oloni vähän tyhmäksi. Kirjoitan tänne ehkä sillä ajatuksella, että joku ymmärtäisi tai jopa vastaisi tähän haaveeseeni...

Ihan teinistä asti olen pyöritellyt mielessäni tiettyä aika spesifiä asetelmaa. Haaveilen siis tilanteesta, jossa joku – huom! täysin tuntematon ihminen – maksaisi vaatteeni. Tässä on aika tarkat detaljit että miten toivoisin asioiden menevän (mikä on vissiin fetisseille ominaista).

Asetelma voisi olla vaikka seuraava: Minulle lähetetään kirjeitse rahaa tai vaikka lahjakortti Stockmannille tai vastaavalle, ja ehkä mahdollisesti jokin pieni viesti, kehotus käydä ostamassa jotain kivaa tms.. Käytän siis arjessani pääasiassa työkamppeita, mutta jostain syystä fantasiassani ostaisin tämän tuntemattoman ihmisen rahoilla laadukkaita, siistejä vaatteita, ajattoman tyylikkäitä nahkakenkiä, jopa koruja. Aina kun pukeutuisin niihin vaatteisiin (esim. sukujuhlissa), tietäisin että ne on maksettu minulle ja tieto tästä saisi minut punastumaan ja kiemurtelemaan. Kyse on selkeästi jonkinlaisesta valtajutusta: toisaalta olisi olo että joku ihana kuuma ihminen hemmottelee minua, ja toisaalta vähän nolottaisi että olen niin turhamainen että jonkun on pitänyt ottaa minut "siipensä alle" tyydyttääkseen esteettiset tarpeeni.

(okei tunnustan myös että myös klassinen sugar daddy/mama & sugar babe -asetelma voisi myös olla tosi kiihottava, vähän riippuu päivästä että kiinnostaako enemmän olla se joka alistaa ja on vallassa, vai se joka on ns. huollettavan asemassa. mutta mitään seksiä näihin fantasioihin ei koskaan sisälly!!!)

Joissain fantasioissani myös lähetän sovituskopista anonyymejä kuvia (kasvot piilossa) ja esittelen valitsemaani asukokonaisuutta, mutta tosielämän tasolla se tuntuu jotenkin hurjalta ajatukselta... Kannan tästä fantasiasta aika paljon häpeää, vaikka tiedän, ettemme valitse omia fetissejämme eikä valtaleikeissä ole mitään väärää. Kai minua ujostuttaa tämän ajatuksen voimakkuus/pakonomaisuus, se kiihotuksen määrä kun joku lähettäisi minut pitämään lystiä omalla kustannuksellaan välittämättä siitä kuka oikeastaan edes olen...

En ole varma uskaltaisinko koskaan kohdata kasvotusten – anonymiteetti on aika iso osa tätä fantasiaa. Toki joskus myös leikittelen ajatuksesta että menisimme yhteisille shoppailuretkille. Hemmottelija veisi minut kaupoille ja saisi kiksejä siitä että ihastelen itseäni peilin edessä. Mutta ajatus jännittää. Tulee olo että jotenkin "paljastuisin"... Vaikea selittää.

Huhhuh. Tuntuipa oudolta paljastaa. Paljon jäi yksityiskohtia pois kun en halunnut kirjoittaa romaania. Jos ajatus herätti sinussa jotain, olisi hienoa kuulla sinusta.

PS. Mitään seksiä näihin haaveisiin ei koskaan sisälly ja ajatukset seksistä jostain syystä melkein pilaavat koko haaveen? kai seksiin liittyvät tarkoitusperät jotenkin rikkoisivat kuvani tästä hemmottelijasta, tekisivät hänestä vähemmän vahvan ja riippumattoman... vaikea selittää

0

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
        Ikävä
        53
        2474
      2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
        Ikävä
        31
        2204
      3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
        Maailman menoa
        84
        1772
      4. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
        Ikävä
        22
        1736
      5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
        Ikävä
        307
        1604
      6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
        Ikävä
        150
        1414
      7. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
        Ikävä
        23
        1282
      8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
        Ikävä
        70
        1207
      9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
        Ikävä
        23
        1038
      10. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
        Imatra
        11
        1033
      Aihe