Kun Jeesus ilmestyy hellarille, niin tämä pyytää näyttämään haavojen jäljet käsissä, jaloissa ja kyljissä. Jos ei ole arpia, niin on demoni eikä Jeesus.
Tunnetko tämän ohjeen?
Onko herralla arvet taivaassa? Teurastetun karitsan näköinen.
Onko Jeesuksella arvet tallessa?
9
93
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa kysyä onko järkee vai ei.
- Anonyymi
Onko harhat kivoja, kun niitä noin vaalit?
- Anonyymi
Joh.20:26-28 Ja kahdeksan päivän perästä olivat opetuslapset taas sisällä, ja Toomas heidän kanssansa. Niin Jesus tuli, kuin ovet suljetut olivat, ja seisoi heidän keskellänsä, ja sanoi: rauha olkoon teillä! Sitte sanoi Toomaalle: pistä sormes tänne, ja katso, minun käsiäni, ja ojenna tänne kätes, ja pistä minun kylkeeni, ja älä ole epäuskoinen, vaan uskovainen. Toomas vastasi ja sanoi hänelle: minun Herrani ja minun Jumalani. Biblia (1776)w
- Anonyymi
Ilmestyskirjan 1. luku kuvaa Jeesuksen eri tavalla. Ei ole arpia enää.
- Anonyymi
Mikä on pakkovauvakastettujen älykkyysosamäärä?
- Anonyymi
Isompi kuin hihhuleilla. 75 max.
- Anonyymi
Jeesus ilmestyy hellatreilla, tämän aloittajakin tunnustaa!!!
- Anonyymi
Ilm.1:18 Ja elävä, ja olin kuollut, ja katso, minä olen elävä ijankaikkisesta ijankaikkiseen, amen! Ja minulla on helvetin ja kuoleman avaimet. Biblia (1776)
- Anonyymi
Suattaapi ollanijn, vuan suattaa olla jottei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253