Kivitippu nyt mietityttää käydäkkö

Anonyymi-ap

Tahtoo sisäinen kiehuminen riittää koska kuulen oksennusta korviini ,venäjän kieltä. Ihmispaholaisen kieli.

19

461

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kauheaa.
      Itse kokkaan tänään Moskovan pataa, lähden tankkaamaan Teboilille, poltan mahorkkaa ja keitän kunnon venäläistä teetä.
      Na zdorovye!

• Anonyymi

Venäläiset suolakurkut ovat hyviä. Ja terveellisiä.

• Anonyymi

Eikö suomalaiset kelpaa vai poljetaanko palkkoja on siinä oikein kunnalta esimerkillistä toimintaa vai miten niinkuin meni

• Anonyymi

Ilman palkkaa oli edellisessä yrityksessä, ammattikoululta työharjoittelussa keittiöpuolelta.

• Anonyymi

Ei kannata kommentoida jos ei tiedä edes sitä kuka on yrittäjänä, eli kunta ei ole yrittäjänä Kivitipussa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata kommentoida jos ei tiedä edes sitä kuka on yrittäjänä, eli kunta ei ole yrittäjänä Kivitipussa

Onhan se omistajana, ja yrittää päästä voitolliseen tulokseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites tuo kunnan omistussuhde golfiin että onko yrittäjänä ja vuokraako osittain itselleen? En ole asiantuntija

• Anonyymi

Kaikki paikkoja missä kuulee venäjää pitää boikotoida

• Anonyymi

Eipä taida venäläisiä olla tipussa töissä saati majoittumassa. Mielenvikainen keskustelun aloitus.

• Anonyymi

Niin kyllähän paikalliset on kielimiehiä

• Anonyymi
        UUSI

"Eipä taida venäläisiä olla tipussa töissä saati majoittumassa. Mielenvikainen keskustelun aloitus."
        Mielinvikainen on se joka puolustaa raakalais kansaa venäjää pelkkää pahuutta .

• Anonyymi
      UUSI

Kaikenlaisia sekopäitä tällä palstalla. Aloittaja pyrkii kiihottamaan kansanryhmää vastaan. Kyllä tänne Suomeen ja Lappajärvelle mahtuu ulkomaalaisia, myös Venäjältä, jos tekevät töitä ja elävät säällisesti. Taisit yrittää aloituksellasi saada ihmiset mollaamaan ja boikotoimaan erästä toista ravintolaa paikkakunnalla, mutta ei nyt oikein lähtenyt lentoon. Kyllä pitää ihmisen olla katkera ja kateellinen, koita miettiä jotakin mukavampia asioita, jos se omakin elämä siitä kirkastuisi.

• Anonyymi
        UUSI

Juuri näin! Tuon pyhän lehmän takia, jotkut ajavat vaikka koko Lappajärven selvitystilaan. Poistelevat täältä asiallisia keskusteluja suojellakseen pyhää lehmää.

• Anonyymi
        UUSI

Sekopää on se jokapuolustaa väkivaltaista hyökkääjä kansaa. Ukrainassa on nyt noita ihailemiasi kansalaisia murhaamassa raiskaamassa tuhoamassa kiduttamassa ukrainan ihmisiä. Kiihottaako venäläiset ukrainassa kansanmurhaa vai mitä oikein puolustelet epä ihmisiä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin! Tuon pyhän lehmän takia, jotkut ajavat vaikka koko Lappajärven selvitystilaan. Poistelevat täältä asiallisia keskusteluja suojellakseen pyhää lehmää.

Turhempi sijoitus on kunnalta ollut Kyrönsaaren esteetön reitti, jonne pääse vain veneellä kesäisin. Nyt pitää rakentaa kalliit sillat, että sinne myös pääsee esteettömästi. Kivitippu ei siinä konkursissa tunnu missään.

On muuten hyvä esimerkki päätöksen tasosta kunnassa. Mitään ei mietitä valmiiksi asti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sekopää on se jokapuolustaa väkivaltaista hyökkääjä kansaa. Ukrainassa on nyt noita ihailemiasi kansalaisia murhaamassa raiskaamassa tuhoamassa kiduttamassa ukrainan ihmisiä. Kiihottaako venäläiset ukrainassa kansanmurhaa vai mitä oikein puolustelet epä ihmisiä?

Solvaatko täällä kaikkia muitakin sotaa käyvien maiden kansalaisia epäihmisiksi? Tuollaiselle ihmiselle on nimitys ja se alkaa r:llä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Solvaatko täällä kaikkia muitakin sotaa käyvien maiden kansalaisia epäihmisiksi? Tuollaiselle ihmiselle on nimitys ja se alkaa r:llä.

Totuus ottaa koville eikö vaan. Isänmaallisuus . Oikeudenmukaisuus. Rehellisyys. Kyseisen roistovaltion oma lakikin jo kieltää hyökkäyssodan joten eivät noudata edes alkeellisinta omaa oikeudenmukaisuutta. Miksi puolustat silkkaa silmitöntä pahuutta raakuutta? et ole terve on johdonmukainen tieto kirjoituksesi perusteella. Rasisti on kieroon mennyt tarkoitus nykyään ja sana jota käytät täysin väärässä kohdassa sen tarkoitusta vastaan. venäjä on karmea maa. Katso ja tiedä ja tunne mitä tekevät tälläkin hetkellä ihmistä kohtaan. Sitä julmuutta raakuutta sinä nyt puolustat olet siis itsekkin pahuutta täynnä ja sinä syytät minua koska olen oikeudenmukainen jonka sanan tarkoitusta et tajua saati ymmärrä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totuus ottaa koville eikö vaan. Isänmaallisuus . Oikeudenmukaisuus. Rehellisyys. Kyseisen roistovaltion oma lakikin jo kieltää hyökkäyssodan joten eivät noudata edes alkeellisinta omaa oikeudenmukaisuutta. Miksi puolustat silkkaa silmitöntä pahuutta raakuutta? et ole terve on johdonmukainen tieto kirjoituksesi perusteella. Rasisti on kieroon mennyt tarkoitus nykyään ja sana jota käytät täysin väärässä kohdassa sen tarkoitusta vastaan. venäjä on karmea maa. Katso ja tiedä ja tunne mitä tekevät tälläkin hetkellä ihmistä kohtaan. Sitä julmuutta raakuutta sinä nyt puolustat olet siis itsekkin pahuutta täynnä ja sinä syytät minua koska olen oikeudenmukainen jonka sanan tarkoitusta et tajua saati ymmärrä.

Kuules nyt. Minä en puolusta Venäjän valtiota, enkä liioin sotaa. Mutta en vihaa kaikkia venäläisiä, kuten sinä, enkä minkään muunkaan maalaisia vain siksi, että heidän valtionjohtonsa on hanurista.

• Anonyymi
      UUSI

Harasoo vaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      359
      3965
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      25
      2567
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      2060
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      501
      1726
    5. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      16
      1708
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      51
      1654
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      301
      1586
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1364
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1166
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      21
      1154
    Aihe