Kotona olen alasti aika paljon. Ja ainakin näin kesäisin. Fetissi on siinä jos sattuu kärpänen tai useampi lentämään huoneessa,niin istun rauhassa ja odottelen että laskeutuvat johkin kohtaa iholle. Sitten rauhallista katselua kun löytävät kivekset ja peniksen. Alkaa penis kovettua ja kiimaneste erittyä. Se taas pitää kärpäset kiinnostuneina ja jatkavat kiertämistä ja kiihotus lisääntyy. Lopuksi sperma lähtee liikkeelle. Nyt viimeisin kokeilu tuli sattumalta. Olin uimassa järvellä, ja koska ei ole uimakoppia, niin pois lähtiessä aloin kuivata ja vaihtaa vaatteita rannan pusikon suojassa. Otin uimahousut pois ja kuivattelin hiuksia ja muutenkin. Tunsin piston kiveksissä. Paarma oli löytänyt herkkua. Ehkä kosteus veti puoleensa niin toinen istui peniksen varrelle ja kolmas terskan pintaan. Muissa tuntui kipua, mutta tersakan kohdalta ei, vaikka selvästi imi verta. Olin sen verran huonossa paikassa että hätistin ne pois ja puin vaatteet. Kotiin pääsin noin vartin päästä taphtuneesta , niin terskan pinta oli jonkun verran punainen ja hetken kutisi. Mulla kokemuksia vastaavasta?
Ehkä fetissi
Anonyymi-ap
0
118
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412365Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423001951- 201750
- 241565
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231404- 1001299
- 411272
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391235- 35992
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta32975