Kotona olen alasti aika paljon. Ja ainakin näin kesäisin. Fetissi on siinä jos sattuu kärpänen tai useampi lentämään huoneessa,niin istun rauhassa ja odottelen että laskeutuvat johkin kohtaa iholle. Sitten rauhallista katselua kun löytävät kivekset ja peniksen. Alkaa penis kovettua ja kiimaneste erittyä. Se taas pitää kärpäset kiinnostuneina ja jatkavat kiertämistä ja kiihotus lisääntyy. Lopuksi sperma lähtee liikkeelle. Nyt viimeisin kokeilu tuli sattumalta. Olin uimassa järvellä, ja koska ei ole uimakoppia, niin pois lähtiessä aloin kuivata ja vaihtaa vaatteita rannan pusikon suojassa. Otin uimahousut pois ja kuivattelin hiuksia ja muutenkin. Tunsin piston kiveksissä. Paarma oli löytänyt herkkua. Ehkä kosteus veti puoleensa niin toinen istui peniksen varrelle ja kolmas terskan pintaan. Muissa tuntui kipua, mutta tersakan kohdalta ei, vaikka selvästi imi verta. Olin sen verran huonossa paikassa että hätistin ne pois ja puin vaatteet. Kotiin pääsin noin vartin päästä taphtuneesta , niin terskan pinta oli jonkun verran punainen ja hetken kutisi. Mulla kokemuksia vastaavasta?
Ehkä fetissi
Anonyymi-ap
0
178
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302602- 111272
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331012- 45902
- 45854
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20839Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44726
- 46656