Minulla on hyvää tahtoa kirjoittaakseni tämän. Petteri Orpoa pitää kunnioittaa jotta me voidaan tehdä demokratiaa historiaan pohjautuvasti, sellaiseen historiaan missä otetaan vastuuta kansasta hyvän demokratian tasapainoksi, jos historian tietoa eliminoidaan politiikasta niin me ei saada tulevaisuudessa tehty demokratiaa sillä tavalla että me otetaan vastuuta kansasta. Vaikka en henkilökohtaisesti tykkää ehkä eniten Petteri Orposta pääministerinä, niin minun pitää silti todeta että Petteri Orpolla on politiikan historian näkemyksiä eniten, koska kokoomus on vaikutusvaltaisin, kunnioitetuin ja rahakkain puolue suomessa ja Petteri Orpo on kokoomuksen mahtavin politiikko edellä olevan kirjoitukseni perusteella.
Demokratia on historiaa, kulttuuria ja politiikkaa.
Minä toivon että Petteri Orpo voisi olla tulevaisuudessakin demokratian parissa, mutta minä toivon myös sitä että totalitaarinen politiikka jää historiaan eikä politiikkaan. Enkä rehellisesti toivo että Petteri Orpo voisi olla demokratian historian parissa tulevaisuudessa, mutta demokratiassa kyllä. Enkä tuomitse yhtään mitenkään Petteri Orpoa juutalaiseksi, Petteri Orpo on ihminen, jolla on paljon kallisarvoista tietoa demokratiaan jossa tulevaisuudessa otettaisiin vastuuta kansasta historiaan perustuen, se rakentaa meille kulttuurin mikä ei ole ihmiskunnan historiassa mennyt tasapainoisemmin eteenpäin, tiedän sanoa koska minun sielussani on historiaa ja se on aina mennyt eteenpäin ja se (sieluni)haluaa myös mennä eteenpäin. Tyrmäämällä kaikki politiikasta ei anna meille toivoa demokratiaan, ratkaisuja pitää löytyä ja vihalla tai tyrmäämisellä kaikki historiasta mikä liittyy politiikkaan ei synnytä yhtään mitään muuta kuin vihaa lisää, sellainen ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin
Ystävällisin terveisin, riisi
Petteri Orpo on kunnianhimoinen juutalainen historoitsija
Anonyymi-ap
2
126
Vastaukset
- Anonyymi
Nosto
- Anonyymi
Nosto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285744
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962559- 1342467
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv72066- 121323
- 581055
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍91038- 51912
- 76825
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101815