Helluntaipastorit eivät varoita
- synnin seurauksista
- saatanan kavalista juonista
- lahkolaisuudesta
Vastuuta pakoillaan.
Laiminlyöty velvollisuus
5
84
Vastaukset
- Anonyymi
Että sinusta se on vastuun pakoilua, jos kertoo ettei kannata hypätä pää edellä kivikkoon, mutta ei erittele moisen seurauksia?
Kuinka perusteellisesti asiat pitäisi sinusta oikein ihmisille valmiiksi pureskella?
Tarviiko sitä itse älytä enää mitään? - Anonyymi
Milloin pakkovauvakastettujen paimenet aloittavat varoittaa samoista asioista?
Päinvastoin arkkipiispa ja piispat ajavat pakolla homojen vihkimiset!- Anonyymi
Sinne on valittu naaraita papeiksi syntiä paapomaan. Eikä ne varoita mistään, ettei kukaan loukkaantuisi vaikka sitten vääristä pronomineista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne on valittu naaraita papeiksi syntiä paapomaan. Eikä ne varoita mistään, ettei kukaan loukkaantuisi vaikka sitten vääristä pronomineista.
Naatas tarvittiin jo Raamatun alkulehdillä sen kuuluisan omenan syömiseen.
- Anonyymi
Luterilaiset valehtelevat, että kun vauva on kastettu, kaikki sen synnit on iäksi anteeksi annetut, tekipä vauva sitten elämänsä aikana mitä tahansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81408- 891145
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031057Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51933Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62807- 81715
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli178694Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253676- 35669
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42623