Pride päivä Orivedellä

Anonyymi-ap

Nyt onkin mielenkiintoista nähdä paikallisen perussuomalaisen baarin pitäjän politiikka vähemmistöjä kohtaan suhteessa lojaalisuuteen perussuomalaisten vähemmistövastaiseen puoluepolitiikkaan.
Eli siis, myykö vähemmistöille vai ei? Kumpaan suuntaan kumarretaan? Ja entäs vakio asiakkaat , uskaltaako paikalliset persut päivä valolla tulla näyttämään baariin naamaansa ja kertomaan mielipiteensä?
Baarinhan voi pitää esim. suljettuna tapahtuman ajan ja kertoa syyksi vaikka sairastapauksen , niin ei mainekaan mene mihinkään suuntaan. Toki jää rahaakin saamatta.

10

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos ja ilmeisesti kun asialla tehdään politiikkaa, niin joutaakin sulkea vaikka joka liike. Mikäli kyse olisi tasa-arvosta, niin asia olisi täysin toinen.
      "Mutta kun persu persu persu" hokeminen kertoo, että kyseessä pelkkää politikointia.

• Anonyymi

Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.

Myös niillä jotka eivät pridevouhotuksesta pidä.

• Anonyymi

Muista, että vasemmistologiikka ei tunne muuta kuin omat mielipiteensä ja muut voi vaijentaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista, että vasemmistologiikka ei tunne muuta kuin omat mielipiteensä ja muut voi vaijentaa.

Eikös perseet vouhota mielipiteen/lehdistön vapaudesta, kuhan arvostelu ei kohdistu heihin. Herkkä nahkasiin älypäihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös perseet vouhota mielipiteen/lehdistön vapaudesta, kuhan arvostelu ei kohdistu heihin. Herkkä nahkasiin älypäihin.

😂 Mahtavaa projisointia vassareilta, kun tietää vasemmistomedian kaksoisstandartit joissa etenkin hesari ja yle kunnostautuu. 🤭

• Anonyymi

Eiköhän baarin kun baariin jopa Orivedellä ole kaikki asiakkaat tervetulleita.

• Anonyymi

Kummasta baarista on kyse?

• Anonyymi

Mulle on myyty molemmissa baareissa.

• Anonyymi

Jos tulet baariin asenteella "minä en osta persulta", niin tervemenoa helsinkiin. Eikös siellä ole ihan vartavasten teille omat baarit?
      Minulta ei ainakaan ole yksikään baarimyyjä kysynyt mitä puoluetta kannatan ja mitä sukupuolielämää elän ja sillä perusteella päättänyt myykö vai ei, enkä ole myöskään tyrkyttänyt heille puoluekantaani saati öyhöttänyt mitä sukupuolta haluan sänkyseurakseni.

• Anonyymi

Mistäs sitä kukin tietää mitään sukupuolielämän suuntauksista ulos päin. Kulkeehan täällä yksi etevä naistenmies punaisissa kengissä ja paidassa jatkuvasti, ja ei sitä kukaan kummastele, vaikka umpijuntti ruoveteläinen voi luulla ties mitä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      89
      5095
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      51
      4012
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      23
      2073
    4. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1775
    5. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1717
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1414
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      26
      1185
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1006
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      971
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      960
    Aihe