Nyt onkin mielenkiintoista nähdä paikallisen perussuomalaisen baarin pitäjän politiikka vähemmistöjä kohtaan suhteessa lojaalisuuteen perussuomalaisten vähemmistövastaiseen puoluepolitiikkaan.
Eli siis, myykö vähemmistöille vai ei? Kumpaan suuntaan kumarretaan? Ja entäs vakio asiakkaat , uskaltaako paikalliset persut päivä valolla tulla näyttämään baariin naamaansa ja kertomaan mielipiteensä?
Baarinhan voi pitää esim. suljettuna tapahtuman ajan ja kertoa syyksi vaikka sairastapauksen , niin ei mainekaan mene mihinkään suuntaan. Toki jää rahaakin saamatta.
Pride päivä Orivedellä
10
493
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ja ilmeisesti kun asialla tehdään politiikkaa, niin joutaakin sulkea vaikka joka liike. Mikäli kyse olisi tasa-arvosta, niin asia olisi täysin toinen.
"Mutta kun persu persu persu" hokeminen kertoo, että kyseessä pelkkää politikointia. - Anonyymi
Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.
Myös niillä jotka eivät pridevouhotuksesta pidä.- Anonyymi
Muista, että vasemmistologiikka ei tunne muuta kuin omat mielipiteensä ja muut voi vaijentaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista, että vasemmistologiikka ei tunne muuta kuin omat mielipiteensä ja muut voi vaijentaa.
Eikös perseet vouhota mielipiteen/lehdistön vapaudesta, kuhan arvostelu ei kohdistu heihin. Herkkä nahkasiin älypäihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös perseet vouhota mielipiteen/lehdistön vapaudesta, kuhan arvostelu ei kohdistu heihin. Herkkä nahkasiin älypäihin.
😂 Mahtavaa projisointia vassareilta, kun tietää vasemmistomedian kaksoisstandartit joissa etenkin hesari ja yle kunnostautuu. 🤭
- Anonyymi
Eiköhän baarin kun baariin jopa Orivedellä ole kaikki asiakkaat tervetulleita.
- Anonyymi
Kummasta baarista on kyse?
- Anonyymi
Mulle on myyty molemmissa baareissa.
- Anonyymi
Jos tulet baariin asenteella "minä en osta persulta", niin tervemenoa helsinkiin. Eikös siellä ole ihan vartavasten teille omat baarit?
Minulta ei ainakaan ole yksikään baarimyyjä kysynyt mitä puoluetta kannatan ja mitä sukupuolielämää elän ja sillä perusteella päättänyt myykö vai ei, enkä ole myöskään tyrkyttänyt heille puoluekantaani saati öyhöttänyt mitä sukupuolta haluan sänkyseurakseni. - Anonyymi
Mistäs sitä kukin tietää mitään sukupuolielämän suuntauksista ulos päin. Kulkeehan täällä yksi etevä naistenmies punaisissa kengissä ja paidassa jatkuvasti, ja ei sitä kukaan kummastele, vaikka umpijuntti ruoveteläinen voi luulla ties mitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960