Israelin tilanteesta ja seurauksista kun Hamas teki terrori-iskun Israeliin 7.10.2023 julmasti tappaen, raiskaten ja panttivankeja ottaen.
https://areena.yle.fi/1-67542074?utm_medium=social&utm_campaign=areena-ios-share
YLE näytti eilen hyvän dokumentin Ulkolinjassa
120
371
Vastaukset
- Anonyymi
Vasemmistomedian pitäisi aina valehdella ja vain vahinkossa esittää jotain mikä on totta.
- Anonyymi
Vasemmisto jättää myös kertomatta paljon,
Hamasia ei enää juuri edes maanista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmisto jättää myös kertomatta paljon,
Hamasia ei enää juuri edes maanista.Pitää katsoa illalla.
Tuosta jäi pois se, että israelilaiset ovat jo pitkään asuttaneet palestiinalaisten alueita. Siksi Hamas.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Tuosta jäi pois se, että israelilaiset ovat jo pitkään asuttaneet palestiinalaisten alueita. Siksi Hamas.
Paljon jätettiin kertomatta, kuten että Israelin tiedustelupalvelu on perustanut Mossadin rikkomaan Oslon rauhan, joka ohjelmassa mainitaan, Rahoitus Israelilta Hamasille kyllä mainittiin - mistä helkkarista ne niitä aseita muuten saisi, ei niitä taivaalta tipu. Eihän tuossa ole kuin yksi idea, sotaa pidetään yllä Israelin puolelta tarkoituksella, kunnes he omistaa kaikki maat. Ei ne lopeta ennen kuin ovat tappaneet kaikki palestiinalaiset.
- Anonyymi
Porvari YLE valehtelee aina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon jätettiin kertomatta, kuten että Israelin tiedustelupalvelu on perustanut Mossadin rikkomaan Oslon rauhan, joka ohjelmassa mainitaan, Rahoitus Israelilta Hamasille kyllä mainittiin - mistä helkkarista ne niitä aseita muuten saisi, ei niitä taivaalta tipu. Eihän tuossa ole kuin yksi idea, sotaa pidetään yllä Israelin puolelta tarkoituksella, kunnes he omistaa kaikki maat. Ei ne lopeta ennen kuin ovat tappaneet kaikki palestiinalaiset.
Ja Yhdysvaltain rahoitus mainittiin, mutta kukaan ei mainitse sitä, että puolet niistä rahoista Israelille tulee Euroopan unionilta, siis meiltä
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirveää.
- Anonyymi
Hamasin hirveydet ja sen tarkotus tulee hyvin selväksi.
- Anonyymi
Onpa erikoista, että Yle lähettää tämän.
Toihan on vanha juttu. Esitetty jo aikoja sitten. Tälläkin palstalla ruodittu moneen kertaan....
- Anonyymi
Mltä mieltä olet siitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mltä mieltä olet siitä?
Ei haittaa vaikka tulee esille useamman kerran.
Esitetetäänhän homoherjatkin monta kertaa. Anonyymi kirjoitti:
Mltä mieltä olet siitä?
Minä olen jo aikoja sitten sanonut että se oli hyvä dokumentti. Siitähän kävi selville myös se, että Israel oli itse asiassa sallinut Hamasin rahoituksen, kun oli tullissa katsonut asioita läpi sormien.
Ynnä että olen alusta saakka myös tuominnut Hamasin hyökkäyksen, kuten jokainen ajatteleva ihminen tekee. Olen ihmetellyt että miksi tuo hyökkäys alkoi, sillä - edelleen - jokainen ajatteleva ihminen tietää, että Hamas ei voi voittaa sitä.
Mutta samalla olen myös tuominnut selvästi Israelin halun tuhota Gazan alue. Alueella asuu kaksi miljoonaa ihmistä ja siellä on neljä (4) ruuanjakelupistettä. Lisäksi Israel ei päästä avustusrekkoja rajan yli, joissa olisi tarpeeksi ruokaa koko väelle.
Tämä ei ole mitään Hamasin propagandaan, koska asiasta ovat kertoneet Israelin puolelta rajaa olevat länsimaiset tiedostusvälineet. Ne ovat itse nähneet mikä on tilanne rajalla. Siellä on siis oikeasti rekkoja täynnä ruokaa, mutta Israel sanoo "EI".
Oikean tiedon saanti alueelta on hankalaa siksi, että Israel ei päätä sotakirjeenvaihtajia paikalle. Väitetään että Israel "suojelisi" noita toimittajia, joka on hevon kukkua. Kyse on siitä että alueella tapahtuu jotain sellaista, mistä ei haluta oikeaa tietoa maailmalle.
Nyt on myös tihkunut tietoja siitä, että jopa Israelin ameijan riveissä on väkeä joka ei hyväksy sitä mitä Gazan alueella tapahtuu. On tullut väitteitä, joista löytyy myös todisteita, että sotilaat on ohjeistettu ampumaan siviilejä. Ja tämä on selvä sotarikos.
PS. Lisäksi on surkuhupaisaa se, että te laitauskovaiset haukutte YK:ta kun se tuominnut Israelin toimia. Pidätte sitä "pellejärjestönä". Samalla unohdatte, että kyseinen YK oli järjestö, jonka päätöksellä Israelin valtio perustettiin. Ilman YK:ta ei olisi olemassa Israelia.- Anonyymi
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Minä olen jo aikoja sitten sanonut että se oli hyvä dokumentti. Siitähän kävi selville myös se, että Israel oli itse asiassa sallinut Hamasin rahoituksen, kun oli tullissa katsonut asioita läpi sormien.
Ynnä että olen alusta saakka myös tuominnut Hamasin hyökkäyksen, kuten jokainen ajatteleva ihminen tekee. Olen ihmetellyt että miksi tuo hyökkäys alkoi, sillä - edelleen - jokainen ajatteleva ihminen tietää, että Hamas ei voi voittaa sitä.
Mutta samalla olen myös tuominnut selvästi Israelin halun tuhota Gazan alue. Alueella asuu kaksi miljoonaa ihmistä ja siellä on neljä (4) ruuanjakelupistettä. Lisäksi Israel ei päästä avustusrekkoja rajan yli, joissa olisi tarpeeksi ruokaa koko väelle.
Tämä ei ole mitään Hamasin propagandaan, koska asiasta ovat kertoneet Israelin puolelta rajaa olevat länsimaiset tiedostusvälineet. Ne ovat itse nähneet mikä on tilanne rajalla. Siellä on siis oikeasti rekkoja täynnä ruokaa, mutta Israel sanoo "EI".
Oikean tiedon saanti alueelta on hankalaa siksi, että Israel ei päätä sotakirjeenvaihtajia paikalle. Väitetään että Israel "suojelisi" noita toimittajia, joka on hevon kukkua. Kyse on siitä että alueella tapahtuu jotain sellaista, mistä ei haluta oikeaa tietoa maailmalle.
Nyt on myös tihkunut tietoja siitä, että jopa Israelin ameijan riveissä on väkeä joka ei hyväksy sitä mitä Gazan alueella tapahtuu. On tullut väitteitä, joista löytyy myös todisteita, että sotilaat on ohjeistettu ampumaan siviilejä. Ja tämä on selvä sotarikos.
PS. Lisäksi on surkuhupaisaa se, että te laitauskovaiset haukutte YK:ta kun se tuominnut Israelin toimia. Pidätte sitä "pellejärjestönä". Samalla unohdatte, että kyseinen YK oli järjestö, jonka päätöksellä Israelin valtio perustettiin. Ilman YK:ta ei olisi olemassa Israelia.Tuokaan ei pidä paikkansa, että ilman YK:ta Israelia ei olisi ollut olemassa.
Englantihan oli päättänyt vetäytyä tuolta rauhattomalta alueelta 14.5.1948 ja juutalaisilla oli jo silloin suunnitelma oman valtion muodostamiseksi.
He olivat valmistautuneet taistelemaan oman valtion puolesta. Mutta arabimaiden hyökkäys joudutti Israelin itsenäistymistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuokaan ei pidä paikkansa, että ilman YK:ta Israelia ei olisi ollut olemassa.
Englantihan oli päättänyt vetäytyä tuolta rauhattomalta alueelta 14.5.1948 ja juutalaisilla oli jo silloin suunnitelma oman valtion muodostamiseksi.
He olivat valmistautuneet taistelemaan oman valtion puolesta. Mutta arabimaiden hyökkäys joudutti Israelin itsenäistymistä.Totta, valmiiksi suunniteltu on jo puoliksi tehty toisten maille, ilman kokonaan poltettuja uhrejakin, leima vain papereista puuttui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He olivat valmistautuneet taistelemaan oman valtion puolesta. Mutta arabimaiden hyökkäys joudutti Israelin itsenäistymistä.Olisikohan sillä arabien hyökkäyksellä ollut jotakin tekemistä sen kanssa, että omistivat ne maat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisikohan sillä arabien hyökkäyksellä ollut jotakin tekemistä sen kanssa, että omistivat ne maat?
Ja sen jälkeen vuosi vuodelta taas ne arabit heitetäään ulos kodeistaan, , ja Israel ottaa heidön maat. Ne ovat niitä puhuttuja juutalaisten siirtokuntia tuossakin ohjelmassa - arabit ulos ja juutalaiset saa heidän kodit, ja sitten taas laajennetaan - arabit ulos, ja juutalaiset saavat heidän kodit.Näin Israel on laajentunut vuodesta 1948 VAIN JUUTALAISILLE, kuten heidän perustuslaissa lukee.
Anonyymi kirjoitti:
He olivat valmistautuneet taistelemaan oman valtion puolesta. Mutta arabimaiden hyökkäys joudutti Israelin itsenäistymistä.Yksikään valtio ei synny että sanotaan "Me olemme nyt itsenäisiä!" Tuolla periaatteella minäkin voisin sitten perustaa valtion ja kieltäytyä esim maksamasta veroja. Jokainen valtio tarvitsee muita valtioita, jotka tunnustavat sen itsenäiseksi valtioksi. Tämän YK:n antaman tunnustuksen kautta Israel itsenäistyi.
"Yhdistyneiden kansakuntien yleiskokous hyväksyi 29. marraskuuta 1947 päätöslauselman 181, joka sisälsi esityksen Palestiinan jakamisesta arabi- ja juutalaisvaltioihin."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Israel
PS. Miksi ihmeessä tälle porukalle pitää vääntää kaikki rautalangasta....- Anonyymi
PS. Lisäksi on surkuhupaisaa se, että te laitauskovaiset haukutte YK:ta kun se tuominnut Israelin toimia. Pidätte sitä "pellejärjestönä". Samalla unohdatte, että kyseinen YK oli järjestö, jonka päätöksellä Israelin valtio perustettiin. Ilman YK:ta ei olisi olemassa Israelia.Tullissa kärähti Israelin lähettämät rahat Hamasille? Mutta aseet tulevat läpi?- Ei ohjuksia ampuma-alustoineen kai nyt ihan povitaskuun laitettuna tai viitan liepeeseen ommeltuna, onnistu tuomaan?! Kyllä ne pitävät ihmisiä pilkkana.
Anonyymi kirjoitti:
Tullissa kärähti Israelin lähettämät rahat Hamasille? Mutta aseet tulevat läpi?- Ei ohjuksia ampuma-alustoineen kai nyt ihan povitaskuun laitettuna tai viitan liepeeseen ommeltuna, onnistu tuomaan?! Kyllä ne pitävät ihmisiä pilkkana.
Mitä luulet että mitä Hamsin porukka hankkin niillä rahoilla jotka meni tullista läpi? Virkkuukoukkuja eläkeläisille? Vai puruluuleluja lemmikkikoirille? Vai olisko ehkä ollut aseista? Ja Mossad, maailma tehokkain tiedustelupalvelu tiesi tämän taatusti.
- Anonyymi
Mitä luulet että mitä Hamsin porukka hankkin niillä rahoilla jotka meni tullista läpi? Virkkuukoukkuja eläkeläisille? Vai puruluuleluja lemmikkikoirille? Vai olisko ehkä ollut aseista? Ja Mossad, maailma tehokkain tiedustelupalvelu tiesi tämän taatusti.
Niin ja ne tulee tullista läpi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Mossad nukkuu aina silloin, kuten silloinkin, kun Hamas terroristit hyökkäsi, niinkö?
- Anonyymi
PS. Lisäksi on surkuhupaisaa se, että te laitauskovaiset haukutte YK:ta kun se tuominnut Israelin toimia. Pidätte sitä "pellejärjestönä". Samalla unohdatte, että kyseinen YK oli järjestö, jonka päätöksellä Israelin valtio perustettiin. Ilman YK:ta ei olisi olemassa Israelia.Uskovaiset joutaa sinne sotimaan. Loppuu se Israelilaisten suosiminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisikohan sillä arabien hyökkäyksellä ollut jotakin tekemistä sen kanssa, että omistivat ne maat?
Oli se.
Anonyymi kirjoitti:
Kuule kun sinun kaverisi ovat täällä kertoneet niistä tunneleista, että niitä pitkin on kuljetettu aseita. Mutta sinulta on jäänyt tämä huomaamatta kokonaan. Ja mitä ihmettä sinä luulet että Hamas sitten noilla rahoilla olisi tehnyt?
Pelannut sököä? Eikö sulla nyt sen vertaa sytytät että jos teorroristijärjestöllä on laukut täynnä rahaa, niin se taatusti hankkiin itselleen lisää aseita. Ei mitään syntymäpäiväkortteja. Ja tässä Israel mokasi totaalisesti.- Anonyymi
Kuule kun sinun kaverisi ovat täällä kertoneet niistä tunneleista, että niitä pitkin on kuljetettu aseita. Mutta sinulta on jäänyt tämä huomaamatta kokonaan. Ja mitä ihmettä sinä luulet että Hamas sitten noilla rahoilla olisi tehnyt?
Pelannut sököä? Eikö sulla nyt sen vertaa sytytät että jos teorroristijärjestöllä on laukut täynnä rahaa, niin se taatusti hankkiin itselleen lisää aseita. Ei mitään syntymäpäiväkortteja. Ja tässä Israel mokasi totaalisesti.No miksi niitä rahoja ei sitten kuljetettu tunnelien läpi? Vilkaisepa karttaa - kaikki Palestiinan aluet ovat Israelin valtiorajojen sisällä. Ei edes ole mitään tullia, kun ei edes ole mitään valtiorajaa, ei ole mitään Palestiinan valtiota - kaikki on Israelin valtio. Ulman Mossadia Hamas ei saisi edes aseita.
- Anonyymi
Hitler on juutalaisten messiaa Eiväthän he kokonaan poltetuin uhrilahjoin jumalalleen (sana holokausti) olisi saaneet sitä leimaa omalle valtiolleen YK:lta?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi niitä rahoja ei sitten kuljetettu tunnelien läpi? Vilkaisepa karttaa - kaikki Palestiinan aluet ovat Israelin valtiorajojen sisällä. Ei edes ole mitään tullia, kun ei edes ole mitään valtiorajaa, ei ole mitään Palestiinan valtiota - kaikki on Israelin valtio. Ulman Mossadia Hamas ei saisi edes aseita.
Jutun juonihan, helvetti soikoon,oli vain kertoa, että ISRAEL RAHOITTAA HAMASIN, ei se, että mitä tunnelia/tullia pitkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitler on juutalaisten messiaa Eiväthän he kokonaan poltetuin uhrilahjoin jumalalleen (sana holokausti) olisi saaneet sitä leimaa omalle valtiolleen YK:lta?!
Olet nimimerkki 'mistänäitäoikeintulee' varsinainen prototyyppi uskovaisista.
Anonyymi kirjoitti:
No miksi niitä rahoja ei sitten kuljetettu tunnelien läpi? Vilkaisepa karttaa - kaikki Palestiinan aluet ovat Israelin valtiorajojen sisällä. Ei edes ole mitään tullia, kun ei edes ole mitään valtiorajaa, ei ole mitään Palestiinan valtiota - kaikki on Israelin valtio. Ulman Mossadia Hamas ei saisi edes aseita.
No kuule varmaan siksi, että ne pääsivät helposti tullin läpi. Kiipeätkö sinäkin katolla tikapuita pitkin jos sinne pääsee helpommin hissillä? Lisäksi kysyn uudestaan että mihin Hamas noita rahoja olisi muuten käyttänyt? Sökön pelaamiseenko?
- Anonyymi
Missä sellainen tulli palestiinalaisten alueelle Israelista konkreettisesti on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sellainen tulli palestiinalaisten alueelle Israelista konkreettisesti on?
Katso kartasta ja nimeä paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso kartasta ja nimeä paikka.
Dokumentti muuten päättyikin siihen, kun tuota rajaa näytettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dokumentti muuten päättyikin siihen, kun tuota rajaa näytettiin.
Ei näkynyt tullirakennusta, ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näkynyt tullirakennusta, ei.
Luetko sinä, mistänäitäoikeintulee, ollenkaan muiden kirjoituksia vai onko luetun ymmärtämisessä vika? Ne palestiinalaiset asuvat Israelissa.
Anonyymi kirjoitti:
Luetko sinä, mistänäitäoikeintulee, ollenkaan muiden kirjoituksia vai onko luetun ymmärtämisessä vika? Ne palestiinalaiset asuvat Israelissa.
Kyllä minä luen, mutta te ette. Te hihhulit olette ihan pimeitä. Minä kirjoitin että Israel päästi tullista Hamasille menevää rahaa läpi ilman pulinoita. Niin kuin tuossa TV-dokumentissa kerrottiin ja näytettiin. Sitten te hihhulit käännätte asian täällä ihan päälaelleen. Teille tuli kiire unohtaa kokonaan faktat koska ne eivät olleet teille mieluisia.
- Anonyymi
Jos ajatellaan nyt Gazan asukkaita niin oliko 7.10 sittenkään niin kovin viisas, rakentava ja hyvinvointia alueelle tuottava teko? Kuvia sieltä katsellessani rohkenen epäillä teon viisautta ja rakkautta tuottamista.
- Anonyymi
No, uskotko sinä nyt ihan vakavissasi, että jotkut palestiinalaiset edes hyökkäsivät?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, uskotko sinä nyt ihan vakavissasi, että jotkut palestiinalaiset edes hyökkäsivät?!
Olisivat ottaneet panttivankeja ihan siksi, kun haluavat tämän jatkuvan ja tulevan tapetuiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisivat ottaneet panttivankeja ihan siksi, kun haluavat tämän jatkuvan ja tulevan tapetuiksi?
Eikä siinä edes ole mitään valtiorajaa - onhan ne Israelin sotilaat itse siellä Palestiinan puolella, kun se on sitä samaa Israelia, mutta kun juutalaiset ajavat palestiinalaiset vain määrättyyn nurkkaan asumaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä siinä edes ole mitään valtiorajaa - onhan ne Israelin sotilaat itse siellä Palestiinan puolella, kun se on sitä samaa Israelia, mutta kun juutalaiset ajavat palestiinalaiset vain määrättyyn nurkkaan asumaa.
Ja nyt kun palestiinalaiset on ajettu sinne yhteen nurkkaa eristyksiin, niin he ovat hyvässä kasassa tapettavaksi panttivankivalhein ohjuksilla ilmasta tai ampumalla maasta - israelilaiset sotilaathan ampuvat ja ovat itse siellä Palestiinan sisällä, koska se on Israelin valtion aluetta.
- Anonyymi
Israel tekee sotarikoksia eikä sitä millään selityksillä muuteta.
- Anonyymi
Näin on, pitkän tähtäyksen suunnitelmaa.
- Anonyymi
Hamas on sodassa juutalaisia vastaan. Kyseessä on uskonnollinen sota, islam vihaa kaikkia muita uskontoja.
- Anonyymi
Se tässä huvittavinta onkin, eivätkä edes huomaa, että juutalaiset tekivät heille jumalahuijauksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tässä huvittavinta onkin, eivätkä edes huomaa, että juutalaiset tekivät heille jumalahuijauksen.
Kuten kristityillekin.
No minun naapuritalossa asuu muslimeja. Koska luulet että he alkavat tulittaa minun asuntoani?
- Anonyymi
No minun naapuritalossa asuu muslimeja. Koska luulet että he alkavat tulittaa minun asuntoani?
Mistä sinä edes tiedät kuka todellisuudessa tulittaa ja keeä, jos Mossad itse on perustsanut Hamasin ja Israelin sotilaat ovat kummalkakin puolella, vaikka tulittaisivat keskenään.
- Anonyymi
Katsottu. Näin meidän se halutaan näkevän.
Katsoin loppuun vain, kun odotin, että kerrotaan, että Miksi Mossad nukkui ja paljonko meni aikaa ennenkuin Israelin armeija tuli paikalle, kun niin paljon ja niin pitkään ehdittiin teurastaa.
Ei kerrottu - tällaisella politiikkapelillä massoja pyöritellään ja hallitaan ympäri maailman - ihan kuin aseetkin syntyisivät kuin ihmeen kaupalla ampujiensakäsiin.
Niin, minkähänlainen pommi se lopulta onkaan, kun ei se juutalaisten Jumala ollut edes Jumala ollenkaan, vaan Saatana, eikä kukaan ole heille edes mitään palestiinalaisten maita luvannut.- Anonyymi
Miten yksi maailman kolkka 6 miljoonalla kokonaan poltetulla (sana holokausti) uhrilahjalla Jumalalleen, joka onkin Saatana, saa tuollaisen helvetillisen menon aikaiseksi, ettei ihmiset pysty elämään sovussa.
Kiitos vaan YK, kun astuitte miinaan - tai kuten olen kuullut - menitte kiristykseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten yksi maailman kolkka 6 miljoonalla kokonaan poltetulla (sana holokausti) uhrilahjalla Jumalalleen, joka onkin Saatana, saa tuollaisen helvetillisen menon aikaiseksi, ettei ihmiset pysty elämään sovussa.
Kiitos vaan YK, kun astuitte miinaan - tai kuten olen kuullut - menitte kiristykseen.Ja kun maailma herää, varmasti kuulemme, että miten teitä kiristettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun maailma herää, varmasti kuulemme, että miten teitä kiristettiin.
Kun ei millään sitä Epsteininkään - ja hänkin on juutalainen, eikö? - listaa saada auki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei millään sitä Epsteininkään - ja hänkin on juutalainen, eikö? - listaa saada auki.
Tarkistin - just, joo on juutalainen.
- Anonyymi
Kansanmurha helpompi tehdä kuin puolustaa rajojaan.
- Anonyymi
Totta. Hamas huomasi sen ja yritti kansanmurhaa Israelin puolella.
Hamas ei puolusta edes omaa kansaansa. - Anonyymi
Mitä rajoja? - Pakestiina on ihan samaa Israelin valtiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä rajoja? - Pakestiina on ihan samaa Israelin valtiota.
Siis Palestiina - yksi, sama Israelin valtio, jossa arabeja ajetaan ahtaallle. Koko idea on täysin järjetön ja ihmiset omituisesti aivopesty, niin etteivät ymmärrä edes, että palestiinalaiset asuvat samassa Israelin valtiossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis Palestiina - yksi, sama Israelin valtio, jossa arabeja ajetaan ahtaallle. Koko idea on täysin järjetön ja ihmiset omituisesti aivopesty, niin etteivät ymmärrä edes, että palestiinalaiset asuvat samassa Israelin valtiossa.
Ottakaa nyt, ihmiset, kartta eteenne, ja katsokaa missä menee Israelin valtion rajat! Palestiinalaiset ovan kansalaisuudeltaan israelilaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottakaa nyt, ihmiset, kartta eteenne, ja katsokaa missä menee Israelin valtion rajat! Palestiinalaiset ovan kansalaisuudeltaan israelilaisia.
Ja koska on kyse kokonaisuutena ISRAELIN VALTIOSTA, ne Israelin sotilaat ovat myös siellä arabien puolella, mihin gettoon juutalaiset ovat heidät ajaneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja koska on kyse kokonaisuutena ISRAELIN VALTIOSTA, ne Israelin sotilaat ovat myös siellä arabien puolella, mihin gettoon juutalaiset ovat heidät ajaneet.
On tämä käsittämätöntä, tämä teidän järjen käyttö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tämä käsittämätöntä, tämä teidän järjen käyttö.
Ja edelleen ne juutalaisten siirtokunnat on niitä millä siirretään valtaamalla arabien kodit, heitä tiukemmin sinne Israelin valtion nurkkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja edelleen ne juutalaisten siirtokunnat on niitä millä siirretään valtaamalla arabien kodit, heitä tiukemmin sinne Israelin valtion nurkkaan.
Mitään muuta vaihtoehtoa ei tilanteeseen ole, kuin sama kuin muuallakin maailmassa - sen kaikilla kansalaisilla pitää saada olla oikeus asua missä päin omassa valtiossaan!
EI MITÄÄN 'VALTIO VAIN JUUTALAISILLE',
Ja tätä karmeutta sitten rahoittavat Yhdysvallat puoliksi Euroopan unionin kanssa.
Kaikkiko ne johtajat ovat käyneet Epsteinin saarella?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään muuta vaihtoehtoa ei tilanteeseen ole, kuin sama kuin muuallakin maailmassa - sen kaikilla kansalaisilla pitää saada olla oikeus asua missä päin omassa valtiossaan!
EI MITÄÄN 'VALTIO VAIN JUUTALAISILLE',
Ja tätä karmeutta sitten rahoittavat Yhdysvallat puoliksi Euroopan unionin kanssa.
Kaikkiko ne johtajat ovat käyneet Epsteinin saarella??Jätän tarkoituksella nyt mainitsematta sen suomalaisen nimen.
- Anonyymi
Kaikenkaikkiaan Iranin tähän asti paras yritys tuhota taas kerran juutalaiset on epäonnistunut kautta linjan. Proxyt Hamas, Hispolla ja Huthit on lähestulkoon lakkautettu ja itse Iranin sotilaskoneisto tuhottu. On totta että tämä yritys oli tarkoitettu lopulliseksi onnistumiseksi sillä Hamasin ja Hispolla varustelut olivat valtaisat ja suunnitelma oli tarkoitettu Israelin lopulliseksi tuhoksi, mutta jotain meni pieleen ja nyt nämä proxyt ja emävaltio ovat tuhottuja ja jäävät lataamaan akkujaan mutta kestää ainakin 10 vuotta ennenkuin uusi yritys tuhota Israeli käynnistyy.
Ongelmaksi vaan Iranille muodostuu että Israel ja juutalaiset ovat saaneet tietää mikä on pelin henki ja juutalaiset ovat lujasti päättäneet että tällä kertaa heitä ei tuhota. Raamatun mukaan tähän Israelin tuhontaan saadaan koko maailma, mutta silläkin kertaa itse Jumala asettuu Israelin puolelle ja tuhoaa kansainvälisen miljoonittain sotilaita käsittävän armeijan.
PS. Kukaan ei paljoakaan kiinnittänyt huomiota että kurdit antautuessaan POLTTIVAT aseensa nuotiossa. Tuskin kukaan tietää nykyaikaiset käsiaseet on tehty aineesta mikä palaa tulessa. Mutta Raamatussa on tästäkin tieto että kun Jumala tuhoaa tämän kansainvälisen armeijan (ehkä noin 10 miljoonaa) niin Jumalan kansa polttaa näitä heidän käsiaseitaan noin seitsemän vuoden ajan.- Anonyymi
Joko löysit Raamatusta tiedon, että juutalaisten Jumala onkin Saatana? Se opottaa kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko löysit Raamatusta tiedon, että juutalaisten Jumala onkin Saatana? Se opottaa kaiken.
Näin ollen - JUUTALAISET EIVÄT OLE JUMALAN KANSAA, vaan suoraan saatanasta - myös luomiskertomuksensa mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin ollen - JUUTALAISET EIVÄT OLE JUMALAN KANSAA, vaan suoraan saatanasta - myös luomiskertomuksensa mukaan.
Myös uskovaiset - te jotka olette hehkuttaneet sitä kirjaa sen homojutuin ja syntijutuin.
Sitä on kuljetettu 2000 vuotta tämän tiedon todistamiseen mukana, että kun aika on kypsä, ja on mahdollista, sitä käytetään. Ja se aika on nyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös uskovaiset - te jotka olette hehkuttaneet sitä kirjaa sen homojutuin ja syntijutuin.
Sitä on kuljetettu 2000 vuotta tämän tiedon todistamiseen mukana, että kun aika on kypsä, ja on mahdollista, sitä käytetään. Ja se aika on nyt.Ja nyt loppuu juutalaisten huijaaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt loppuu juutalaisten huijaaminen.
Ja kaikki ne terroristitkin ovat niiden itse kouluttamia, aseistaneita ja rahoittaneita.
- Anonyymi
Varsinkin alku on hyvä!
- Anonyymi
Ompas antisemitisteillä taas hätä:
"Näin ollen - JUUTALAISET EIVÄT OLE JUMALAN KANSAA, vaan suoraan saatanasta ".
Raamattu on eri mieltä:
PS 81
" Oi, jospa minun kansani minua kuulisi ja Israel vaeltaisi minun teilläni,"
2. Moos 5
"Sen jälkeen Mooses ja Aaron menivät faraon luo ja sanoivat: »Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: 'Päästä minun kansani viettämään minun juhlaani autiomaassa." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu on eri mieltä:
PS 81
2. Moos 5
"Sen jälkeen Mooses ja Aaron menivät faraon luo ja sanoivat: »Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: 'Päästä minun kansani viettämään minun juhlaani autiomaassa."Sanotaanko siinä juutalaiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaanko siinä juutalaiset?
Etsi VT:sta mitä sanotaan juutalaisista - käytä vaikka raamattuhakua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu on eri mieltä:
PS 81
2. Moos 5
"Sen jälkeen Mooses ja Aaron menivät faraon luo ja sanoivat: »Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: 'Päästä minun kansani viettämään minun juhlaani autiomaassa."Mikä helvetin järkeä on laittaa minullle vastaukseksi teksti haukkuen arabian kielen vastustajaksi (=antisemitismi) missä ei edes ole nimeä JUUTALAISET (Benjaminin heimo).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä helvetin järkeä on laittaa minullle vastaukseksi teksti haukkuen arabian kielen vastustajaksi (=antisemitismi) missä ei edes ole nimeä JUUTALAISET (Benjaminin heimo).
Ja kun tämä valheiden vyyhti puretaan, missä valhe on aina valheen päällä, kuin pyramidihuijauksessa - ja taas ja taas - niin syytä olettaa, ettei siellä pohjalla edes ole koskaan mitään totuutta ollutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun tämä valheiden vyyhti puretaan, missä valhe on aina valheen päällä, kuin pyramidihuijauksessa - ja taas ja taas - niin syytä olettaa, ettei siellä pohjalla edes ole koskaan mitään totuutta ollutkaan.
Nyt olemme siinä, että kristinusko perustuu juutalaisten kultiin, jonka perusta on fallossymbolissa ja seksiorgioissa, sekä sadismissa - jopa lasten polttamisella elävältä - ja esikoispoikien uhraamiseen ja syömiseen, mitä ehtoollinen mukailee ruumiin syönnillä ja veren juonnillaan, joiden on kuviteltava olevan todellisesti läsnä, että ihmisen pelastuuu palvomalla MORAALIA JA ETIIKKAA opettaneen opettajan julmaa kidutuskuolemaa.
Ja orgioiden jäljiltä siivotaan siepattujen nuorten ja lasten luurankoja Vatikaanista, joita uutisen mukaan on valtava määrä.
Montako aivosolua todella tarvitaan ymmärtämään, että tämä ei ole mitään pyhyyttä, vaan oahuutta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olemme siinä, että kristinusko perustuu juutalaisten kultiin, jonka perusta on fallossymbolissa ja seksiorgioissa, sekä sadismissa - jopa lasten polttamisella elävältä - ja esikoispoikien uhraamiseen ja syömiseen, mitä ehtoollinen mukailee ruumiin syönnillä ja veren juonnillaan, joiden on kuviteltava olevan todellisesti läsnä, että ihmisen pelastuuu palvomalla MORAALIA JA ETIIKKAA opettaneen opettajan julmaa kidutuskuolemaa.
Ja orgioiden jäljiltä siivotaan siepattujen nuorten ja lasten luurankoja Vatikaanista, joita uutisen mukaan on valtava määrä.
Montako aivosolua todella tarvitaan ymmärtämään, että tämä ei ole mitään pyhyyttä, vaan oahuutta!Ja kaiken perusta on kristinuskon juutalaisvalheessa nimeltä "perisynti", joka on juutalaisen valetta luomistertomuksesta ja petollisesta Luojajumalasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaiken perusta on kristinuskon juutalaisvalheessa nimeltä "perisynti", joka on juutalaisen valetta luomistertomuksesta ja petollisesta Luojajumalasta.
Ja nyt seuraamme, kun juutalaiset teurastavat ihmisiä omalla maallaan ja - jumalauta, Netanjahu kehtaa puhua RAJOJEN PUOLUSTAMISESTA, kun ne arabit on alueen alkuperäisasukkaita, jotka he itse ovat ahdistaneet omalla maallaan nurkkaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt seuraamme, kun juutalaiset teurastavat ihmisiä omalla maallaan ja - jumalauta, Netanjahu kehtaa puhua RAJOJEN PUOLUSTAMISESTA, kun ne arabit on alueen alkuperäisasukkaita, jotka he itse ovat ahdistaneet omalla maallaan nurkkaan!
Ja koko maailman johtotaso - nimiä kuulemma on satoja - on osallistunut juutalaisen Epsteinin orgioihin - ja sen suomalaisen - ja on kerätty kirisysaineisto, joka toimitettiin niin CIA:lle kuin Mossadillekin, millä on koko meidän maailmamme luotu ja aivot tuhottu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ennen kuin juutalaiset ylipäätään pääsivät tuolle alueelle YK:n avulla, he järjestivät 6 mljoonaa holokaustiuhria - tiedetään, kun toisen maailmansodan salausaika päättyi! Ja katsokaa, että miten johtajat pokkuroivat Netanjahua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ennen kuin juutalaiset ylipäätään pääsivät tuolle alueelle YK:n avulla, he järjestivät 6 mljoonaa holokaustiuhria - tiedetään, kun toisen maailmansodan salausaika päättyi! Ja katsokaa, että miten johtajat pokkuroivat Netanjahua.
Dokumentti perustui nyt pitkälti myös siihen, että esiteltiin juuri tuota pokkurointia Yhdysvaltain presidenttien taholta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dokumentti perustui nyt pitkälti myös siihen, että esiteltiin juuri tuota pokkurointia Yhdysvaltain presidenttien taholta.
Ja presidentti Bushilla oli oikein oma huonekin - sen suomalaisen - saarella.
- Anonyymi
Vaikka miten vatvotaan, niin sotarikokset on sotarikoksia ja kansanmurha kansanmurha.
- Anonyymi
Niin ja kai sinä ymmärsit jo, että myös palestiinalaiset asuvat Israelissa ja sitä kansanmurhaa käydään yhden ja saman valtion sisällä. Tuollainen tilanne on aikaisemmin ollut nineltään sisällissota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja kai sinä ymmärsit jo, että myös palestiinalaiset asuvat Israelissa ja sitä kansanmurhaa käydään yhden ja saman valtion sisällä. Tuollainen tilanne on aikaisemmin ollut nineltään sisällissota.
Arabithan ovat alueen alkuperäiset asukkaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arabithan ovat alueen alkuperäiset asukkaat.
Kertokaapa, että mikä juutalaisvalhe on tehnyt palestiinalaisista omalla maallaan lainsuojattomia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaapa, että mikä juutalaisvalhe on tehnyt palestiinalaisista omalla maallaan lainsuojattomia?
Ja juuri tähän liittyen YK syksyllä antoin 12 kk aikaa juutalaisille palauttaa takaisin arabeilta varastamansa maat - yksi valtio. Ja tappaminen sen kuin kiihtyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja juuri tähän liittyen YK syksyllä antoin 12 kk aikaa juutalaisille palauttaa takaisin arabeilta varastamansa maat - yksi valtio. Ja tappaminen sen kuin kiihtyy.
Ja ensimmäisenä astui presidentti Stubb hehkuttamaan kahden valtion mallia, mikä kertoo myös, että nyt on vain YKSI VALTIO, jossa juutalaiset varastavat arabien maita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ensimmäisenä astui presidentti Stubb hehkuttamaan kahden valtion mallia, mikä kertoo myös, että nyt on vain YKSI VALTIO, jossa juutalaiset varastavat arabien maita.
Kerrotko keneltä ja mitä alueita Israel on ryöstänyt,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko keneltä ja mitä alueita Israel on ryöstänyt,
Trolli ei koskaan kerro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trolli ei koskaan kerro.
Niin, te ette taida nyt ymmärtää, että mitä ovatv ne juutalaisten siirtokunnat, selitän, ja jos äly on jo tällä tasolla, niin mitrnkähän se selitetään ymmärrettävämmin, jos siellä kahden korvan välissä ei ole teillä riittävästi kapasiteettia?!
- Anonyymi
Sopivasti suojaa lähi-idän liekit venäjän hyökkäystä ukrainassa. Trolli-propagandasta huomaa myös hyvin.
Venäjä-iran-hamas -sektori trollaa aktiivisesti.
Järjetön pelinavaus hamasilta. Sillä on nyt lopun ajat.
Mutta kun ylhäältä tulee käsky, niin fanaatikko toimii.
Hamas löi pisteen rauhankehitykselle ja poltti kaikki sillat.
Tuskin hamas pelkän säälipisteiden, huomion ja propagandan vuoksi ryhtyi itsemurhaan.
Operaatio on osa Venäjä-Iran liittouman sopimuksia.- Anonyymi
Lopun ajat alkoivat jo seitsemän vuotta sitten, kun Trump ja Putin vaihtoivat jalkapallon ja pelipaidan Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopun ajat alkoivat jo seitsemän vuotta sitten, kun Trump ja Putin vaihtoivat jalkapallon ja pelipaidan Suomessa.
Seuraavana vuonna Yhdysvallat julkaisi ydinsotavideon nimeltä Suunnitelma A - löytyy haulla Verkkouutiset 'Ydinsodan synkkä simulaatio: Näin kävisi Suomen', video löytyy sivun alareunasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavana vuonna Yhdysvallat julkaisi ydinsotavideon nimeltä Suunnitelma A - löytyy haulla Verkkouutiset 'Ydinsodan synkkä simulaatio: Näin kävisi Suomen', video löytyy sivun alareunasta.
Tässä nyt haetaan vain syytä muka ampua se ensimmäinen ohjus.
- Anonyymi
Tässä ei nyt auta sinun lähi-itä hamas järjettömät mielipiteesi. Kannattaisi lukea edeltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa keino nyt tuhota juutalaisrakennelmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä nyt haetaan vain syytä muka ampua se ensimmäinen ohjus.
Muistakaa - tuolloin ei ilmassa ole ollut vielä minkäänlaista merkkiä, että Venäjä hyökkäisi yhtään mihinkään. Tuli pandemia - jättimäinen toiminnan tsekkaus ilmatilan tyhjäämisin ja evakuointilennoin, ja vasta sitten oli Venäjän hyökkäys Ukrainaan, ja tämän jälkeen pelikentälle astui Trump uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa - tuolloin ei ilmassa ole ollut vielä minkäänlaista merkkiä, että Venäjä hyökkäisi yhtään mihinkään. Tuli pandemia - jättimäinen toiminnan tsekkaus ilmatilan tyhjäämisin ja evakuointilennoin, ja vasta sitten oli Venäjän hyökkäys Ukrainaan, ja tämän jälkeen pelikentälle astui Trump uudelleen.
Ja nyt on peli käynnissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt on peli käynnissä.
Ja se mitä nyt uutisoidaan - te ette tiedä pätkääkään mikä on totta, mikä ei, mikä on tuotettu keinoälyn voimin. Kaikki tiedotus on tarkoitushakuisesti nyt vain yhden ja saman piuhan hallussa (on tieto).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se mitä nyt uutisoidaan - te ette tiedä pätkääkään mikä on totta, mikä ei, mikä on tuotettu keinoälyn voimin. Kaikki tiedotus on tarkoitushakuisesti nyt vain yhden ja saman piuhan hallussa (on tieto).
Kaikelle on takuuvarmasti olemassa jo selvä käsikirjoitus nimeltä "Maailman peli", jota kävi Suomen puolustusvoimatkin pelaamassa Kiinan Wuhanissa vain pari kuukautta ennen pandemiaa (löytyy puolustusvoimien sivuilta).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikelle on takuuvarmasti olemassa jo selvä käsikirjoitus nimeltä "Maailman peli", jota kävi Suomen puolustusvoimatkin pelaamassa Kiinan Wuhanissa vain pari kuukautta ennen pandemiaa (löytyy puolustusvoimien sivuilta).
Ja sivuhuomautuksena - kaikki tällainen on niin helppoa luoda, kun ihmisillä ei ole tietoa, muisti pelaa vain lyhyen pätkän liittämättä asioita yhteen (looginen ajattelu), ja kun mennään uskon voimalla ja niillä onilla mielipiteillä, jotka perustuvat asenteisiin eivätkä tietoon.
- Anonyymi
Sen jokaisella järkeä että tajuaa että jos pommitetaan kaikki maan tasalle, kyseessä räikeä sotarikos.
- Anonyymi
Mutta jos pommitetaan terroristien tukikohtia, jotka ovat asutusten lähellä, tai jos pommitetaan Taloja, joiden alla on asevarastoja tai luolien suuaukkoja, niin se ei ole sotarikos.
Kansainvälisen lain mukaan sellainen paikka, jota käytetään sotilastarkoitukseen, ei nauti immuniteettia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos pommitetaan terroristien tukikohtia, jotka ovat asutusten lähellä, tai jos pommitetaan Taloja, joiden alla on asevarastoja tai luolien suuaukkoja, niin se ei ole sotarikos.
Kansainvälisen lain mukaan sellainen paikka, jota käytetään sotilastarkoitukseen, ei nauti immuniteettia.Eikö, vakka itse tuhoaja jon perustanut sen terroristijärjestön ja rahoittanut, jolla terrorismisyyllä ne lapset, naiset ja siviilit tapetaan?
Dokumentista tulee hyvin esille että, jos Netanjahun suosio laski, niin aina tuli sopivasti Hamasin iskut vauhdittamaan uraa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansainvälisen lain mukaan sellainen paikka, jota käytetään sotilastarkoitukseen, ei nauti immuniteettia.Minä en oikein ymmärrä, että miksi Israelin alueella on pommitettava kerrostalo luolan päälle, eikä kävellä katsomaan, että mitä siellä luolassa on?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en oikein ymmärrä, että miksi Israelin alueella on pommitettava kerrostalo luolan päälle, eikä kävellä katsomaan, että mitä siellä luolassa on?!
Nuo talot on miinoitettu ja monta IDF:n sotilasta on kuollut sen tähden, kun on mennyt katsomaan niitä.
- Anonyymi
"Sen jokaisella järkeä että tajuaa että jos pommitetaan kaikki maan tasalle, kyseessä räikeä sotarikos."
Ei silloin ole sotarikos jos nämä mäsäksi pommitetut rakennukset ovat olleet sotilaskohteita.
Hamashan on käyttänyt kaikki koulut, sairaalat, avustuskeskukset ja jopa yksityiskodit sotilastarkoituksiin jolloin kansainvälisen lain mukaan ne ovat sallittuja pommituskohteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo talot on miinoitettu ja monta IDF:n sotilasta on kuollut sen tähden, kun on mennyt katsomaan niitä.
Jos on niin Israelin rahoilla, juurihan se dokumentissa sanottiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en oikein ymmärrä, että miksi Israelin alueella on pommitettava kerrostalo luolan päälle, eikä kävellä katsomaan, että mitä siellä luolassa on?!
Avain sana KÄVELLÄ.
- Anonyymi
Ja kuka enää voi tutkia onko niin ollut kun kaikki tapetaan.
Toisaalta mikä laki sallii kaikkien tappamisen jos jossain piileksii terroristeja.
Ei niin julmaa sotalakia ole.
Varsinkaan kun Gazassa ei ole kyseessä sota, vaan teurastus.Onneksi KAIKKIA EI TAPETA!
Vain terroristien komentokeskusten lähimailla olleet siviilit, voivat kuolla, koska Hamas ei päästä heitä pois alueelta- Hamas käyttää heitä IHMISKILPINÄ.
Onneksi Hamasin teurastus loppui, kun IDF tuli hätiin.- Anonyymi
Sepedeus kirjoitti:
Onneksi KAIKKIA EI TAPETA!
Vain terroristien komentokeskusten lähimailla olleet siviilit, voivat kuolla, koska Hamas ei päästä heitä pois alueelta- Hamas käyttää heitä IHMISKILPINÄ.
Onneksi Hamasin teurastus loppui, kun IDF tuli hätiin.No ei sen niin väliä, että missä järjestyksessä he pääsevät heistä eroon - on kuitenkin läntti vielä, jota juutalaiset eivät ole kokonaan saaneet arabeilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei sen niin väliä, että missä järjestyksessä he pääsevät heistä eroon - on kuitenkin läntti vielä, jota juutalaiset eivät ole kokonaan saaneet arabeilta.
Selittää hyvin miksi Mossadin perustama ja Israelin rahoittama Hamas pitää heitä oikein ihmiskilpinäänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selittää hyvin miksi Mossadin perustama ja Israelin rahoittama Hamas pitää heitä oikein ihmiskilpinäänkin.
Edelleen sen terrorismin ovat luoneet juutalaiset itse ja ihan omiin tarpeisiinsa. Kuten kaiken maailman terrorismin - sellainen vaatii rahaa ja runsaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen sen terrorismin ovat luoneet juutalaiset itse ja ihan omiin tarpeisiinsa. Kuten kaiken maailman terrorismin - sellainen vaatii rahaa ja runsaasti.
Eihän sotia ja terrorismia edes olisi ilman aseita ja asekauppaa, ja kukapa omistaa sen erittäin tuottoisan bisneksen?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sotia ja terrorismia edes olisi ilman aseita ja asekauppaa, ja kukapa omistaa sen erittäin tuottoisan bisneksen?!
Ja mitä enemmän saadaan lietsottua vihaa ja eripuraa - muodostettua oikein terroristirymiä, jotka maailmassa ovat tiedustelupalvelut kouluttaneet, on jo vanha tieto, niin sitä enemmän rahaa virtaa sijoittajien veroparatiisitileille.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253