Oon yhe kerran aikasemmin viime viikonloppuna tehny ja nyt uudestaan. Istun ison kiven päällä leggingsit ja pikkarit nilkoissa.
Sarja 167, 62, B85 ja musta tukka.
Mä sormetan nyt yksin metsässä
33
682
Vastaukset
- Anonyymi
Ulkona on kiva sekstailla. Paljon tuhmempaa olla jossain ja ajatella että joku voi vaikka nähä. 😇
- Anonyymi
Oon seitsemäntoista.
Sarja - Anonyymi
Missäpäin sormetat ?
- Anonyymi
Jos kerron nii joku tulis kuitenki tirkistelee..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaisit kiihottoua siitä viellä lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tulisin mut en tirkistele vaan katson reilusti 💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ympärillä on paljon pururatareittejä ja siks menin vähä syvemmälle metsää.
- AnonyymiUUSI
hiekkakuopalla sormea perseeseen
- Anonyymi
Vieläki sormetan..
Sarja- Anonyymi
Hmm. Mielenkiintoista. Minä hyväilen posliini kullia myös ulkona auringon valossa mutta varjossa.
- Anonyymi
Tykkäisitkö katsella samalla kun vanhempi mies runkkais sun edessä? - m51
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kuitenkaa pedofiiliks rupee. Saat kattoa kun mä nain mun puolison kanssa tai tyydytän itteäni. Mulla on pyöree treenattu pylly ja tiukka hyvin säilynyr kaunis pillu ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
voisit pieraista sytkärin tuleen samalla kun minä sormetan tulee kuulemma komia sininen liekki mitäs veikko tuumaat
- Anonyymi
Kävin välillä kotona suihkussa mutta lähden kohta uudestaan..
Sarja- Anonyymi
Nyt taas ulkona pururadan varrella..
Sarja - AnonyymiUUSI
suihkussa piti käydä kun kaaduin koiran paskaan housut kintussa
- Anonyymi
Tasa-arvo etenee tälläkin saralla. Metsässä liikkuessa voi nyt siis nähdä myös paljaan pillun tyydyttymässä.
- Anonyymi
E i tässä ole tasa-arvoa keskustelukulttuurissa. Jos nainen menee metsään tyydyttämään itseään niin hän on sinut seksuaalisuutensa kanssa ja elää naisen elämää nauttien täysin siemauksin. Miehen kohtalo on sen sijaan surkeampi. Mies kalu kädessä metsässä on joku hme hiippari tai runkkari. Ennen kaikkkea surkea luuseri
- Anonyymi
Missä päin harrastelet näitä touhujasi.. vois vaikka sattua samoille seudulle.
Mitä vaarallisempi paikka on joutua nähdyksi sitä kiihottavampaa on riisua kaikki vaatteensa ja oleskella sekä tyydyttää itseään. Mulle on tullut siitä jonkinlainen addikti siitä saatavasta vaaran tunteesta, jännityksestä ja huumaavan tyydytyksen saamisesta jonka siinä kokee.
Kaupunki puistot, metsät, piha-alueet, autiotalot, kerrostalo kellarikerrokset, uimarannat ja niiden pukukopit ym.paikat olleet järisyttävän jännityksen saamiseksi sopivia kohteita ja riskinotto pikkuhiljaa aina vain kasvanut lisää. Olisikin kiva saada lisää paikka ideoita jossa tätä olisi kiihottavaa tehdä.- Anonyymi
Mulla lintutornit on kans semmoinen missä aina tekee mieli riisuutua, samoin kerrostalojen kellarit
- AnonyymiUUSI
Minulla on nyt parin vuoden ajan ollut sama taipumus hakea jännitystä ja vaaraa samoilla metodeilla kuin Kikka sinullakin.
Olen jo vanhempi, sanoisinko varsin korkeakoulutettu järkevänä pidetty nainen jolla kuitenkin on adrenaliini riippuvuus ja sen myötä riskien jatkuva etsiminen tunteakseni olevani elossa.
Kuten myös muiden riippuvuutta aiheuttavien aineiden kanssa, on minulla jatkuvasti pahentuva tarve saada aina vaan suurempia ja suurempia adrenaliini paukkuja. Ajan myötä kehoni on kehittänyt sietokyvyn, joten minun täytyy etsiä entistä riskialttiimpia ja äärimmäisempiä kokemuksia, jotta pystyn tavoittamaan samanlaisen tunteen kuin ennen riippuvuutta.
En aina kykene silloin täysin järkevästi ajattelemaan ja harkitsemaan tekojeni seurauksia.
Adrenaliini saa tuntemaan olon erittäin hyväksi laittaen kropan vapisemaan ja ihanasti tuhansia perhosia vatsaan.
Tarvitsen nyt jo lähes päivittäin annoksen adrenaliiniä joka on johtanut minut elämään osan ajastani täysillä ja asettamaan minut vaarallisiin tilanteisiin.
7 kertaa minut on nähty ja yhden kerran joudun tosissani juoksemaan vaatteeni kainalossa sen minkä pystyin karkuun ja kerran yllätetyksi joutuminen päättyi kannaltani todella nöyryyttävästi!
Eilen illalla viimeksi oli niin lähellä, etten uimarannalla olisi saattanut itseäni tosi noloon tilanteeseen. Jouduin epätoivoisena yli tunnin odottamaan uimakopissa alastomana ennen kuin selvisin kunnialla tilanteesta.
Heti tuon kokemuksen jälkeen tunsin siitä kuitenkin mieletöntä euforiaa, tyydytystä ja ihanaa
vapautuneisuutta!
Kerron Kikka tästä sinulle varoittaakseni sinua!
Jos et vielä ole jäänyt täysin adrenaliini koukkuun, niin harkitse vielä onko tuo vaaran ja jännityksen hakeminen riippuvaisuus vaaran takia kannattavaa.
T. Anneli 44v. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on nyt parin vuoden ajan ollut sama taipumus hakea jännitystä ja vaaraa samoilla metodeilla kuin Kikka sinullakin.
Olen jo vanhempi, sanoisinko varsin korkeakoulutettu järkevänä pidetty nainen jolla kuitenkin on adrenaliini riippuvuus ja sen myötä riskien jatkuva etsiminen tunteakseni olevani elossa.
Kuten myös muiden riippuvuutta aiheuttavien aineiden kanssa, on minulla jatkuvasti pahentuva tarve saada aina vaan suurempia ja suurempia adrenaliini paukkuja. Ajan myötä kehoni on kehittänyt sietokyvyn, joten minun täytyy etsiä entistä riskialttiimpia ja äärimmäisempiä kokemuksia, jotta pystyn tavoittamaan samanlaisen tunteen kuin ennen riippuvuutta.
En aina kykene silloin täysin järkevästi ajattelemaan ja harkitsemaan tekojeni seurauksia.
Adrenaliini saa tuntemaan olon erittäin hyväksi laittaen kropan vapisemaan ja ihanasti tuhansia perhosia vatsaan.
Tarvitsen nyt jo lähes päivittäin annoksen adrenaliiniä joka on johtanut minut elämään osan ajastani täysillä ja asettamaan minut vaarallisiin tilanteisiin.
7 kertaa minut on nähty ja yhden kerran joudun tosissani juoksemaan vaatteeni kainalossa sen minkä pystyin karkuun ja kerran yllätetyksi joutuminen päättyi kannaltani todella nöyryyttävästi!
Eilen illalla viimeksi oli niin lähellä, etten uimarannalla olisi saattanut itseäni tosi noloon tilanteeseen. Jouduin epätoivoisena yli tunnin odottamaan uimakopissa alastomana ennen kuin selvisin kunnialla tilanteesta.
Heti tuon kokemuksen jälkeen tunsin siitä kuitenkin mieletöntä euforiaa, tyydytystä ja ihanaa
vapautuneisuutta!
Jos et vielä ole jäänyt täysin adrenaliini koukkuun, niin harkitse vielä onko tuo vaaran ja jännityksen hakeminen riippuvaisuus vaaran takia kannattavaa.
T. Anneli 44v.Nyt kyllä Annelin on pakko kertoa lisää näistä kaikista tilanteista joihin on joutunut adrenaliini riippuvaisena!!!
Jussi Anonyymi kirjoitti:
vapautuneisuutta!
T. Anneli 44v.Ymmärrän mitä tarkotat mut taidan olla jo liian koukussa tähän lopettaakseni. Ois kiva vaihtaa kokemuksia kanssasi.
- Anonyymi
Lähden kahdentoista aikoja uudestaan pururadan varrella sormettaa..
Sarja- Anonyymi
Onko sinulla treenatut pakarat Sarja plus isot rinnat?
M5 kon - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla treenatut pakarat Sarja plus isot rinnat?
M5 konYllätettii tänää..
Sarja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllätettii tänää..
SarjaKerro lisää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yllätettii tänää..
SarjaSulla nätti pillukumpu salilla;)
M5 kon
- Anonyymi
Pyh, joku vanha ukko siellä taas satuilee kun päässyt mummon uuninpankolta välillä metsään sienestämään ja siellä alkanut mielikuvitus keulia.
Juu ihan varmaan joku muija tuntikaupalla masturboi metsässä ja samalla kirjoitelee tänne asiasta, valoja päälle nyt taas runkkarit!- AnonyymiUUSI
Miksi kerrot omasta elämästäsi, ei tämä ole sinun päiväkirjasi.
- AnonyymiUUSI
vittuako sinä siellä metsässä kalervo teet
- AnonyymiUUSI
ois miehelle ihana näky nähdä naisen orkku
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun422979Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081867Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171850- 171444
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731420Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431308- 241275
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?791215- 311058
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa991035