Ja Sanna Marinia haukuttiin oppositiosta, kun hän oli ilman työpuhelinta lomalla.
Onko nykyinen oikeistohallitus jotenkin erivapauksien hallitus? Jos valtaa haluaa, niin pitäisi olla myös käytettävissä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011381701.html
Purra leveilee olevansa ilman puhelinta lomalla
19
237
Vastaukset
- Anonyymi
Ja Marinilla oli sentään toinen puhelin mukana, että hänet saataisiin kiinni hätätapauksessa.
- Anonyymi
Persun ei tarvitse olla älykääpiö, mutta se tekee puoluetoiminan mielekkäämmäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persun ei tarvitse olla älykääpiö, mutta se tekee puoluetoiminan mielekkäämmäksi.
Persun ei tarvitse olla narsisti, mutta se tekee puoluetoiminan mielekkäämmäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persun ei tarvitse olla narsisti, mutta se tekee puoluetoiminan mielekkäämmäksi.
Persun ei tarvitse olla vääristelijä, mutta se tekee puoluetoiminan mielekkäämmäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persun ei tarvitse olla vääristelijä, mutta se tekee puoluetoiminan mielekkäämmäksi.
💩💩💩💩💩💩 Perussuomalaiset eivät saa aikaiseksi mitään yhteiskuntaa hyödyttävää. Ainoastaan oman vallan pönkittämistä ja rahan haalintaa. 💩💩💩💩💩💩
- Anonyymi
Jo on persulla pokkaa leveillä lomalla, kun on näin hyvät lomakelit.
- Anonyymi
Riikka on mestari velanotossa, koska hän teki siinä uuden ennätyksen!
- Anonyymi
Riikka, velanoton mestari, rahanlainauksen ruhtinas, suuri vippikeisari.
- Anonyymi
Persun ei tarvitse olla tollo, mutta se tekee puoluetoiminan mielekkäämmäksi.
- Anonyymi
Entistä demaria Sanna Marinia ylistetään edelleen tällä palstalla hänen pääministerikautensa vuoksi. Kuitenkaan ylistäjät eivät ymmärrä sitä oleellista eroa pääministerin ja valtionvarainministerin velvollisuudessa olla tavoitettavissa. Tuo ero on yksi niistä syistä, miksi pääministerin palkka on korkeampi kuin muiden ministerien.
- Anonyymi
Sanna on kaunis ja älykäs siksi häntä kadehditaan tälläkin palstalla.
- Anonyymi
Riikka: Leikataan, leikataan, lisää leikkauksia, herrat tykkää. ✂️✂️✂️✂️✂️
- Anonyymi
Entistä demaria Sanna Marinia ylistetään edelleen tällä palstalla hänen surkeaan tilaan Suomen talouden ajaneen pääministerikautensa vuoksi. Kuitenkaan ylistäjät eivät ymmärrä sitä oleellista eroa pääministerin ja valtionvarainministerin velvollisuudessa olla tavoitettavissa. Tuo ero on yksi niistä syistä, miksi pääministerin palkka on korkeampi kuin muiden ministerien.
- Anonyymi
eikai toi nii paha ole ku orpo peukkupäissää festareil hiplaamas pikkupoikia
- Anonyymi
Riikka: Me rakennamme uudestaan luokkayhteiskuntaa. Demokratia kuuluu menneisyyteen. Kansaa täytyy hallita lujalla kädellä ja kepillä.
- Anonyymi
Tyhmäkö olet? Ei valtiovaraiministerin tarvitse olla 24/7 tavoitettavissa, pääministerin täytyy olla.
Etkö taas muuta soopaa keksinyt? - Anonyymi
Presidentin, Eduskunnan puhemiehen ja Pääministerin pitää olla aina tavoitettavissa. Purra ei ole Pääministeri. Sanna Marin sensijaan oli. Siinä se.
- Anonyymi
Persut, narripuolue, jota kokkarit ku...taa mennen tullen.
- Anonyymi
Demarit, kokovartalokytrpäpulue.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846004KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3165067Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171511- 1081461
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181386Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331383