Purra leveilee olevansa ilman puhelinta lomalla

Anonyymi-ap

Ja Sanna Marinia haukuttiin oppositiosta, kun hän oli ilman työpuhelinta lomalla.
Onko nykyinen oikeistohallitus jotenkin erivapauksien hallitus? Jos valtaa haluaa, niin pitäisi olla myös käytettävissä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011381701.html

19

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja Marinilla oli sentään toinen puhelin mukana, että hänet saataisiin kiinni hätätapauksessa.

• Anonyymi

Persun ei tarvitse olla älykääpiö, mutta se tekee puoluetoiminan mielekkäämmäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persun ei tarvitse olla älykääpiö, mutta se tekee puoluetoiminan mielekkäämmäksi.

Persun ei tarvitse olla narsisti, mutta se tekee puoluetoiminan mielekkäämmäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persun ei tarvitse olla narsisti, mutta se tekee puoluetoiminan mielekkäämmäksi.

Persun ei tarvitse olla vääristelijä, mutta se tekee puoluetoiminan mielekkäämmäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persun ei tarvitse olla vääristelijä, mutta se tekee puoluetoiminan mielekkäämmäksi.

💩💩💩💩💩💩 Perussuomalaiset eivät saa aikaiseksi mitään yhteiskuntaa hyödyttävää. Ainoastaan oman vallan pönkittämistä ja rahan haalintaa. 💩💩💩💩💩💩

• Anonyymi

Jo on persulla pokkaa leveillä lomalla, kun on näin hyvät lomakelit.

• Anonyymi

Riikka on mestari velanotossa, koska hän teki siinä uuden ennätyksen!

• Anonyymi

Riikka, velanoton mestari, rahanlainauksen ruhtinas, suuri vippikeisari.

• Anonyymi

Persun ei tarvitse olla tollo, mutta se tekee puoluetoiminan mielekkäämmäksi.

• Anonyymi

Entistä demaria Sanna Marinia ylistetään edelleen tällä palstalla hänen pääministerikautensa vuoksi. Kuitenkaan ylistäjät eivät ymmärrä sitä oleellista eroa pääministerin ja valtionvarainministerin velvollisuudessa olla tavoitettavissa. Tuo ero on yksi niistä syistä, miksi pääministerin palkka on korkeampi kuin muiden ministerien.

• Anonyymi

Sanna on kaunis ja älykäs siksi häntä kadehditaan tälläkin palstalla.

• Anonyymi

Riikka: Leikataan, leikataan, lisää leikkauksia, herrat tykkää. ✂️✂️✂️✂️✂️

• Anonyymi

Entistä demaria Sanna Marinia ylistetään edelleen tällä palstalla hänen surkeaan tilaan Suomen talouden ajaneen pääministerikautensa vuoksi. Kuitenkaan ylistäjät eivät ymmärrä sitä oleellista eroa pääministerin ja valtionvarainministerin velvollisuudessa olla tavoitettavissa. Tuo ero on yksi niistä syistä, miksi pääministerin palkka on korkeampi kuin muiden ministerien.

• Anonyymi

eikai toi nii paha ole ku orpo peukkupäissää festareil hiplaamas pikkupoikia

• Anonyymi

Riikka: Me rakennamme uudestaan luokkayhteiskuntaa. Demokratia kuuluu menneisyyteen. Kansaa täytyy hallita lujalla kädellä ja kepillä.

• Anonyymi

Tyhmäkö olet? Ei valtiovaraiministerin tarvitse olla 24/7 tavoitettavissa, pääministerin täytyy olla.
      Etkö taas muuta soopaa keksinyt?

• Anonyymi

Presidentin, Eduskunnan puhemiehen ja Pääministerin pitää olla aina tavoitettavissa. Purra ei ole Pääministeri. Sanna Marin sensijaan oli. Siinä se.

• Anonyymi

Persut, narripuolue, jota kokkarit ku...taa mennen tullen.

• Anonyymi

Demarit, kokovartalokytrpäpulue.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6004
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      316
      5067
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1511
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1461
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      118
      1386
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1383
    Aihe