Eurooppa kannustaa ja tukee Ukrainaa jatkamaan sotaa,mikä tuhoaa lopulta sen? Aseita ja rahaa tunkemalla. Suomi oikein kellokas!
Eurooppa estää rauhaa?
10
156
Vastaukset
- Anonyymi
Johtuisko siitä että EU on hirttänyt itsensä USA:n vasalliksi? Ainakin viimeset 15 vuotta EU on ampunut itseään jatkuvasti jalkaan USA:n hyväksi. Saksa etunenässä.
- Anonyymi
Tramphan luettili ääneen ehdot,millä rauha tulisi? Natomaat vastustaa. Suomi etunenässä! Lisää aseita ja rahaa korruptioon vaan,?
- Anonyymi
Rauha tulee tietysti vasta, kun Putlerin joukot ovat vetäytyneet takaisin Venäjälle.
- Anonyymi
Hauskapoju! Silloin,kun natovaara poistuu,nuija!
- Anonyymi
Nato sodan syy ja ruokkii jatkamista?
- Anonyymi
Juuri niin. EU meni sinne solmimaan assosiastiosopimusta. Halusi Ukrainan omaan huomaansa. Siitä seurasi väkivaltainen prosessi, jota ei osattu hoitaa. Onko nyt parempi? Onko helpompi ratkaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin. EU meni sinne solmimaan assosiastiosopimusta. Halusi Ukrainan omaan huomaansa. Siitä seurasi väkivaltainen prosessi, jota ei osattu hoitaa. Onko nyt parempi? Onko helpompi ratkaista?
Eurostoliitto /suomi etenkin on jo nyt konkurssi kypsä venäjän entinen maakunta ,ja odottakaapa ,usa / kyykätää eutostoliiton lomassa ,vielä👍
- Anonyymi
Nyt lahjoitellaan miljardien Patriotteja? Nekö muka rauhan?
- Anonyymi
Suomen luottoluokitus jo laski Ukrainatukien takia?
- Anonyymi
Vain Natouhkan poiso,tuo rauhan!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2067096
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434484- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247