Mitä Raamattu sanoo homosexistä Osa 5.0

Anonyymi-ap

Ei hyvä, taivasten valtakunta ei ole samaa sukupuolta oleville avioliittolaisillekkaan vaikka naispapit ja osa miespuolisista luopumuksen papeista vihhkivätkin seremoniossaan.

118

773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vain luopiopappi Lutherin kirkoissa vihitään.

Timo Soini

• Voi tätä hullua vihamielistä kirjoittelua samasta asiasta jo vuodesta 2015.

• Anonyymi

Jeesus antaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus antaa

Ehdoitta rakkautta

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Voi tätä hullua vihamielistä kirjoittelua samasta asiasta jo vuodesta 2015.

Usko hihhuleille on ongelma.

• Satun olemaan se, joka tietää ja tuntee homot.

Täällä kirjoittaa homoista ne, jotka eivät homoista tiedä mitään.

• Anonyymi

"Homous ei sillä oikeaksi ja hyväksytyksi "

Sehän on jo. Taidat olla nä'itä uskovia rasisteja jotka vihaavat lähimmäisiä koska pyllistämä jumalasi on paha.

• Anonyymi

"Homous ei tule hyväksytyksi ..."

Se on jo hyväksytty. On vain pieni joukko sinunlaisia pahoja ja rasisteja ihmisiä jotka halauvat pahaa lähimmäisille.

"Ihmisillä on oikeus puolustaa kaikissa viestimissä tervettä ihmisyyttä ja tervettä heteroseksuaalisuuutta."

Miltä sitä pitää puolustaa?

• On hyvä kirjoittaa mitä homot ovat..

Läheskään kaikki eivät ajattele homoudesta kuten sinä. Homous on hyväksytty jo aikaa sitten ja myönnetty oikeus mennä avioliittoon

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

On hyvä kirjoittaa mitä homot ovat..

Läheskään kaikki eivät ajattele homoudesta kuten sinä. Homous on hyväksytty jo aikaa sitten ja myönnetty oikeus mennä avioliittoon

Sellainen mielipide sinulla.
        🤓

• Yhtä hyvin voi sanoa, että heterot ovat syntisiä. Synti on sen verran yleistä.

• Anonyymi

Normaali ihminen, älä helkkarissa sano itseäsi normaaliksi.
        ”Terveestä Hetero seksualisuudesta” , no sinä nyt et oikein terveeltä vaikuta puheista päätellen .
        Ai , miten puolustetaan heteroselsualisuutta. niinkö, että haukutaan ihmisiä jotka syntyivät Hieman eri suuntauksella. Kun sinä.
        Että niin oikeita muka siinä ollaan olevinaan, ja vielä terveitäkin oikein .mene sinne vaimos viereen nyt , se odottaa jo lähetys saarnaajaa

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Yhtä hyvin voi sanoa, että heterot ovat syntisiä. Synti on sen verran yleistä.

Tietenkin heterot ovat syntisiä, koska kaikki ihmiset ovat syntisiä. Homoilla on tämän synnin lisäksi vielä se homouden synti. Se on tupla-jättipotti syntiä!

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

On hyvä kirjoittaa mitä homot ovat..

Minä en ole hyväksynyt homoutta. Enkä tule koskaan hyväksymään sitä. En koskaan! Minä pidän itseni puhtaana ja normaalina. Minua ei Setan agitaattorit aivopese.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole hyväksynyt homoutta. Enkä tule koskaan hyväksymään sitä. En koskaan! Minä pidän itseni puhtaana ja normaalina. Minua ei Setan agitaattorit aivopese.

Ei kenenkään tarvitse hyväksyä edes sinua. En minä ainakaan.

• Ja sun piirien homot ovat täydellisiä?

• Anonyymi

Siellä kielletään jyrkästi harrastamasta seksiä saman sukupuolen kanssa. He häpäisevät itse oman ruumiinsa homosuhteissaan. Luulisi tämän olevan selvä ilman Raamattuakin sillä eihän sellainen ole normaalia ihmisten toimintaa.

• Anonyymi

Aamen!

• Ei tässä mitään häpäistä. Sinä lähinnä häpäiset itsesi noilla puheilla.

• Anonyymi

Jumalan vai vaimojen silmissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä silloinen Rooma 😨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimojen lesboilu on ihan yhtälailla oman ruumiin häpäisyä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimojen lesboilu on ihan yhtälailla oman ruumiin häpäisyä!

Naisten seksuaalisuutta ei oikeastaan ollut olemassa 1900 luvulle saakka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän lesboilusta voida sanoa, että se on naisten seksuaalisuutta. Lesboilu on perversio, luonnonvastainen pakkomielle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän lesboilusta voida sanoa, että se on naisten seksuaalisuutta. Lesboilu on perversio, luonnonvastainen pakkomielle.

Ei ollut miesten mielestä vaimoissaankaan himokkuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No rahan takia miehiä vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä ei myönnetty mutta aina on ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi antavia naisia oli kaikille ukkomiehille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"... luonnonvastainen pakkomielle."

Mikä siitä tekee luonnonvastaisen jos sitä esiintyy luonnossa?

• Anonyymi kirjoitti:

Sukupuolinen suuntaus ei ole pakkomielle..

Opettele joskus elämää.

• Olen miettinyt jo. Minut polttohaudataan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"... luonnonvastainen pakkomielle."

Mikä siitä tekee luonnonvastaisen jos sitä esiintyy luonnossa?

Koska Jumala loi naisen miehelle sopivaksi apuriksi ja lisääntymään.

• Itse en voinut mitään kun jo nuorena huomaisin outoa kihelmöintiä, kun näin kauniita nuoria miehiä. Mitään pakkomielisyyttä ei tullut. Normaalia elämän kulkua.

• Anonyymi kirjoitti:

Koska Jumala loi naisen miehelle sopivaksi apuriksi ja lisääntymään.

Kukaan ei ollut todistamassa ja kirjoittamassa. Ensin Jumala halusi antaa miehelle avun jostain muusta eläimestä. Jumala vähän erehtyi.

Lisääntymään ja täyttämään maan ja vallitsemaan lintuja ja kaloja ja maan eläimiä. Jumala antoi mahdottomia tehtäviä.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Kukaan ei ollut todistamassa ja kirjoittamassa. Ensin Jumala halusi antaa miehelle avun jostain muusta eläimestä. Jumala vähän erehtyi.

Lisääntymään ja täyttämään maan ja vallitsemaan lintuja ja kaloja ja maan eläimiä. Jumala antoi mahdottomia tehtäviä.

Älä taas ole noin dramaattinen. Yksikään homo ei ole kuollut seksin puutteeseen. Homous on synti jota tulisi välttää kuin pahaa.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Olen miettinyt jo. Minut polttohaudataan.

Ja Jeesus Kristus on herättävä sinut viimeisenä päivänä!

• Anonyymi kirjoitti:

Ja Jeesus Kristus on herättävä sinut viimeisenä päivänä!

Sitä sinä et voi tietää..

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Sitä sinä et voi tietää..

Tieto on.

• torre3
        Anonyymi kirjoitti:

Tieto on.

Mistä moinen tieto?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ajattelepa välillä ihan heteroseksiä ja tee siitä aloitus . Ei ole tervettä tuollainen.

• Anonyymi

Ei aitolaiset Ajattele kuin homostelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvitteletko olevasi ajatustenlukuja?

• Anonyymi

Tulit sitten homoketjuun roikkumaan. Se ei ole tervettä. Miksi sinua kiinnostaa homous? Sehän on paha synti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulit sitten homoketjuun roikkumaan. Se ei ole tervettä. Miksi sinua kiinnostaa homous? Sehän on paha synti.

"Sehän on paha synti."

Kuka välittää siitä mitä teidän kaltainen vähemmistö asiasta ajattelee? Saatta olla keskenään ihan niin rasisteja kuin halautte, mutta älkää tulko puhumaan siitä jonain "totuutena". Te käytettä vain uskontoa että saatte pilkata ja syrjiä lähimmäisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homoile ihan homona homoketjussa sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homoile ihan homona homoketjussa sitten.

Unohdit mainita, että homous on syntiä. Sehän tässä on tärkeintä ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se on fakta

• Anonyymi kirjoitti:

se on fakta

Tuohan oli satiiria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turrekin tietää sen kyllä.

• Anonyymi kirjoitti:

Turrekin tietää sen kyllä.

Tiedän, että pahanteko on syntiä, ei sentään homous.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Sellaista pahantekoa sinulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En osaa sanoa mitä aitolaiset ajattelevat, kun en ole ajatustenlukija. Mutta ainakin homoseksuaalinen elämäntapa on syntiä Raamatun mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En osaa sanoa mitä aitolaiset ajattelevat, kun en ole ajatustenlukija. Mutta ainakin homoseksuaalinen elämäntapa on syntiä Raamatun mukaan.

Kristinusko on aina opettanut homouden syntisyyttä. Mikä maailmassa on muuttunut?

• Anonyymi kirjoitti:

Kristinusko on aina opettanut homouden syntisyyttä. Mikä maailmassa on muuttunut?

Ei mikään. Uskonnot keskittyvät epäolennaisiin asioihin.

Ja Jeesus kun esitti, että uskovien kuuluu parantaa sairaat.

• Anonyymi kirjoitti:

Raamattu ei esitä sellaista elämäntapaa. Toisaalta yli 40 tekoa joista seuraa kuolemantuomio.

• Anonyymi

Minä yritän aina ottaa kaikki suuntaukset huomioon. Aina kun sanon, että homous on epänormaalia, muistutan samalla erikseen, että heteroseksi on normaalia. Pitää olla tasapuolinen.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Raamattu ei esitä sellaista elämäntapaa. Toisaalta yli 40 tekoa joista seuraa kuolemantuomio.

Timo Soinia himoitset.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Tuohan oli satiiria.

Täyttä faktaa.

Kuten sekin että siellä kaksi nàismaista ja Iihavaa.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

OIwt pahantekijä tosiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OIwt pahantekijä tosiaan.

"aito_Iainen 2025-05-10 17:06:22

Pyllyysi pökitään siis koko ajan."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä yritän aina ottaa kaikki suuntaukset huomioon. Aina kun sanon, että homous on epänormaalia, muistutan samalla erikseen, että heteroseksi on normaalia. Pitää olla tasapuolinen.

Minä myös olen reilu ja tasa-arvoinen. Tiedän, että homous on syntiä, mutta toisaalta myös lesboilu on syntiä. On hyvä olla tasa-arvoinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä myös olen reilu ja tasa-arvoinen. Tiedän, että homous on syntiä, mutta toisaalta myös lesboilu on syntiä. On hyvä olla tasa-arvoinen.

Onko sinulla tieto kaikesta? Vaikuttaa heikolta.

• Anonyymi

Tuo ihan sinun oma päiväuni.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Tuohan oli satiiria.

Se oli minun kommentti eikä se ollut satiiria, tai kuten varmaan tarkoitit "parodiaa". Homouden synnistä pitää puhua, koska niin moni ihminen ei ymmärrä että homous on syntiä. Puolustan totuutta ja Jumalan sanaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Se oli minun kommentti eikä se ollut satiiria, tai kuten varmaan tarkoitit "parodiaa". Homouden synnistä pitää puhua, koska niin moni ihminen ei ymmärrä että homous on syntiä. Puolustan totuutta ja Jumalan sanaa.

Ei kukaan ymmärrä miksi viattomia sanotaan syntisiksi.

Jumalan sanaa ei ole, vaan ihmisen ajatuksia ja kirjoituksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Länsimaiset ihmiset maallistuivat ja kadottivat todellisen pelastavan kristinuskon. Liberaalit tulivat ja huijasivat kaikkia. No, feministejä on helppo huijata.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Onko sinulla tieto kaikesta? Vaikuttaa heikolta.

Homous on epämääräistä tietoa. Ne voi olla bi- tai heteroita, jos siltä tuntuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Homous on epämääräistä tietoa. Ne voi olla bi- tai heteroita, jos siltä tuntuu.

Homous on selvä asia, vaikka minun kanssani on harrastanut seksiä hetero, biseksuaali ja homo.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Homous on selvä asia, vaikka minun kanssani on harrastanut seksiä hetero, biseksuaali ja homo.

Selvä synti.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Vain homot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"aito_Iainen 2025-05-10 17:06:22

Pyllyysi pökitään siis koko ajan."

Jäikö levy taas päälle siellä Niuvassa, MrMorden?
        🤓

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Ei kukaan ymmärrä miksi viattomia sanotaan syntisiksi.

Jumalan sanaa ei ole, vaan ihmisen ajatuksia ja kirjoituksia.

Kaksi järkyttävän Iihavaa siellä.

Kuin tynnyrit.

• Anonyymi

Ihanaa, uusi avaus samasta aiheesta. Mitään uutta ei ole tulossa, samat vanhat väsyneet kommentit ja naljailut, mutta on niin mukavaa osallistua tähän homonäytelmään uudestaan ja uudestaan. Tuntuu ainakin minusta, että kuuluu johonkin porukkaan kun on samaa mieltä olevia ja niitä väärässä olevia.

• Anonyymi

Homoseksi on kielletty Raamatussa. Se nyt vain on se vaikutelma, jonka ensimmäisenä saa, kun lukee niitä kohtia. Selvästikään ei tarkoiteta raiskausta ( paitsi Sodomassa ), tai epäjumalan palvontarituaalia tai aktiivista/passiivista miehen roolia. Koska Jeesus korostaa miehen ja naisen roolia avioliitossa, niin tietenkin homokohdat kieltävät seksin saman sukupuolen välillä.

• Anonyymi kirjoitti:

Homoseksi on kielletty Raamatussa. Se nyt vain on se vaikutelma, jonka ensimmäisenä saa, kun lukee niitä kohtia. Selvästikään ei tarkoiteta raiskausta ( paitsi Sodomassa ), tai epäjumalan palvontarituaalia tai aktiivista/passiivista miehen roolia. Koska Jeesus korostaa miehen ja naisen roolia avioliitossa, niin tietenkin homokohdat kieltävät seksin saman sukupuolen välillä.

Raamatussa "homoseksiä" on vähiten, jos ollenkaan.

Raamatussa korostetaan eri asioita kuin nykyisessä Suomessa. Täällä pidetään yllä saunomista.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Raamatussa korostetaan eri asioita kuin nykyisessä Suomessa. Täällä pidetään yllä saunomista.

Nykyinen Suomi on väärässä.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Siellä on mässäystä, ryyppäystä ja peräänajoa.

• Patasi on jäänyt pahasti jumiin. Mitä jos repäiset näin loppu kesän kynnyksellä ja hommaat itsellesi ihka oman parisuhteen ja seksielämän niin lakkaa rassaamasta toisten naimatouhut.

• Anonyymi

Vielä on kesää jäljellä.
        Terassille iskemään ihkaoma homo.

• Anonyymi

En usko että yksinäiset ihmiset keskustelevat enemmän homoista. Heillä on kyllä enemmän aikaa, kuin perheellisillä, mutta se on eri asia. Luterilaisuus-palstalla kristityt puolustavat kristinusko ja perinteistä avioliittoa. Homot vain sattuvat olemaan väärällä puolella tukijoineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että yksinäiset ihmiset keskustelevat enemmän homoista. Heillä on kyllä enemmän aikaa, kuin perheellisillä, mutta se on eri asia. Luterilaisuus-palstalla kristityt puolustavat kristinusko ja perinteistä avioliittoa. Homot vain sattuvat olemaan väärällä puolella tukijoineen.

Ei tuolla aito_laisen homohumpalla ole mitään tekemistä kristinuskon kanssa. Kun katsoo noita ketjuja niin hyvin nopeasti selviää että tekee noita aloituksia päästäkseen kirjoittelemaan rivouksia. Kuuluisi oikeasti jonnekin seksipalstalle.

• Anonyymi

Seksuaalinen käyttäytyminen on ihmisen toimintaa erittäin voimakkaasti ohjaava toiminnallisuus, jonka kieltäminen itsessään saattaa aiheuttaa mielenterveysongelmia kuten näistä palstan aitouskovien Uudestisyntyneiden tekemistä aloituksista voitaneen päätellä.
        Miten epätoivoisesti he yrittävätkään esittää etteivät olisi aloituksissaan arvostelemiaan ihmisiä, jopa käyttämällä Korkeinta mahdollista auktoriteettiä tukenaan he yrittävät todistaa meille muille ja itselleen olevansa alkukantaisista vieteistään vapaita sekä sosiaalisen verkostonsa hyväksymiä.
        Suorastaan kauhistuttavaa miten he kipuilevat valtavirrasta poikkeavan seksuaalisuutensa kanssa, yrittäen esittää olevansa muuta kuin ovat.
        Täytyy olla kiitollinen, että itse olen saanut syntyä sellaiseksi jota ympärilläni olevat ihmisetkin pitävät ihan normaalina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksuaalinen käyttäytyminen on ihmisen toimintaa erittäin voimakkaasti ohjaava toiminnallisuus, jonka kieltäminen itsessään saattaa aiheuttaa mielenterveysongelmia kuten näistä palstan aitouskovien Uudestisyntyneiden tekemistä aloituksista voitaneen päätellä.
        Miten epätoivoisesti he yrittävätkään esittää etteivät olisi aloituksissaan arvostelemiaan ihmisiä, jopa käyttämällä Korkeinta mahdollista auktoriteettiä tukenaan he yrittävät todistaa meille muille ja itselleen olevansa alkukantaisista vieteistään vapaita sekä sosiaalisen verkostonsa hyväksymiä.
        Suorastaan kauhistuttavaa miten he kipuilevat valtavirrasta poikkeavan seksuaalisuutensa kanssa, yrittäen esittää olevansa muuta kuin ovat.
        Täytyy olla kiitollinen, että itse olen saanut syntyä sellaiseksi jota ympärilläni olevat ihmisetkin pitävät ihan normaalina.

Kun uskonto perustuu Paavalin pahuuteen ja syntioppiin, ei tarvitse lukea kuin Paavalin tärkeimmän opetuskirjeen, kirjeen Roomalaisille, luku 7, ymmärtääkseen, että miten hän opetuksillaan särkee ihmisen mielen, saadakseen tuon sarjamurhaaja psykopaattia edustavan yksilön aikaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun uskonto perustuu Paavalin pahuuteen ja syntioppiin, ei tarvitse lukea kuin Paavalin tärkeimmän opetuskirjeen, kirjeen Roomalaisille, luku 7, ymmärtääkseen, että miten hän opetuksillaan särkee ihmisen mielen, saadakseen tuon sarjamurhaaja psykopaattia edustavan yksilön aikaiseksi.

Kyse ei ole mistään viattomasta uskonnosta, vaan täysin tietoisesta manipuloinnista pahuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidetään peukkuja, että aloittaja sielunveljineen oppii hyväksymään itsensä sellaisena kuin on ja ymmärtää ettei hän parane omasta kelvottomuudestaan seksuaalisia vähemmistöjä sekä naisia eriarvoistamalla syrjimällä ja arvostelemalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse ei ole mistään viattomasta uskonnosta, vaan täysin tietoisesta manipuloinnista pahuuteen.

Onkin kiinnostavaa, mikä ihmisen mielessä saa hänet takertumaan mainitsemaasi pahuuteen ja kohdistamaan pahuutensa sitten läheisiinsä?
        Olisiko kyse jonkinlaisesta tiedostamattomasta avunhuudosta saada hyväksyntää läheisiltään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidetään peukkuja, että aloittaja sielunveljineen oppii hyväksymään itsensä sellaisena kuin on ja ymmärtää ettei hän parane omasta kelvottomuudestaan seksuaalisia vähemmistöjä sekä naisia eriarvoistamalla syrjimällä ja arvostelemalla.

Tuskin eiköhän hänen tarve ole lähinnä rivojen kirjoittelu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse on isommasta asiasta kuin yhden ihmisen omasta kokemuksesta - se on tällä hetkellä täysin sivuasia.

Kyse on koko Raamattu -nimisestä kirjasta, ja siihen perustuvasta - tällä hetkellä 2,4 miljardin - uskonnosta ja Suomen sotarikoslakien alla käytävistä raamattukäräjistä.

Voin hyvin kuvitella, että se pitää sisällään paljon - myös sen pahuuden mitä tällä uskonnolla on tehty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse on isommasta asiasta kuin yhden ihmisen omasta kokemuksesta - se on tällä hetkellä täysin sivuasia.

Kyse on koko Raamattu -nimisestä kirjasta, ja siihen perustuvasta - tällä hetkellä 2,4 miljardin - uskonnosta ja Suomen sotarikoslakien alla käytävistä raamattukäräjistä.

Voin hyvin kuvitella, että se pitää sisällään paljon - myös sen pahuuden mitä tällä uskonnolla on tehty.

Maailman väkivaltaisimpiin kuuluva oppikirja, joka opettaa mihin johtaa se ettemme hyväksy toisiamme sekä tekoja jotka hyväksymme itseltämme mutta emme lähimmäisiltämme.
        Silmittömän fyysisen ja psyykkisen väkivallan keskeltä johdatetaan Rakkauteen jota emme halua hyväksyä koska Rakkauden suunnattomasta voimastaan huolimatta olemme naamioineet sen itsellemme heikkoudeksi, toiset taas lisäksi sekoittaneet lihalliseksi haluksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muslimit lisääntyvät ylitse kristittyjen.

• torre3
        Anonyymi kirjoitti:

Suomea pidetään kristillisenä, vaikka vain alle 30 prosenttia uskoo Jumalaan ja Jeesukseen.

• torre3 kirjoitti:

Suomea pidetään kristillisenä, vaikka vain alle 30 prosenttia uskoo Jumalaan ja Jeesukseen.

Taitaa olla lähinnä aitouskovien ajatusmaailmaa jossa onkin se huvittava piirre, että kun haluavat perustella jotain omia "hassutuksiaan" niin laskevat kristityiksi jopa kirkon ohi kulkeneen. Vaan annas olla muuna aikana kaikki muut ovat tietenkin menossa helvettiin paitsi juuri he :d ja typerintä tuossa on se, että ihan tosissaan uskovat kirkkolaistenkin ostavan tuollaisen ajatuksen ja auttavan joukkovoimalla heitä heidän omissa pyrkimyksissään ja muuna aikana toimivan noiden elämäänsä katkerien sylkykuppina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuitenkin juuri seksuaalivähemmistöillä on tunnetusti paljon mielenterveysongelmia. Niitä on nykyään myös nuorilla heteronaisilla, samaan aikaan kun juuri heidän keskuudessaan kiinnostus lesboseksiin on kasvanut.

Kun kristinuskon ( mm. säännöllinen kirkossa käynti, vapaaehtoistyö, rukoilu ja Raamatun luku ) vaikutusta mielenterveyteen on tutkittu, on havaittu päinvastainen vaikutus. Uskovaiset kokevat enemmän onnellisuutta ja tyytyväisyyttä elämässään ja vähemmän mielenterveysongelmia kuin väestö keskimäärin.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Pahuuden pesä siellä.

PervoiIua ja homosteIua.

• Anonyymi

Ja discot

Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      159
      9357
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      346
      7114
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      105
      6042
    4. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      165
      4017
    5. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      70
      3421
    6. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      35
      3308
    7. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      17
      3219
    8. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      80
      3117
    9. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      188
      2893
    10. On asioita joita kadun

Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä
      Ikävä
      17
      1896
    Aihe