On siinä ihan oikeassa, natsismi ja gulagit on palanneet Venäjälle.
Hänen mielestä Venäjä pitää nöyryyttää sotilaallisesti muuten Venäjä ei muutu.
Häviö pakottaa muutokseen.
Venäläinen kuuluisa kirjailija sano Venäjää nazivenäjäksi
13
112
Vastaukset
- Anonyymi
Puhuu asiaa. Ukrainaan tarvitaan paljon lisää sotilasapua. Toivottavasti saavat pitkän matkan ohjuksensa nopeasti toimintakuntoon. Alkaa moskovassakin pakastamaan kun voimalaitos hiljenee tuhkaksi.
- Anonyymi
Putin on luonut Venäjästä hirviön, joka meidän on pakko tappaa.
- Anonyymi
Sodan hinta Venäjälle nousee päivä päivältä, tuki Ukrainalle ei lopu.
- Anonyymi
Lausui vanhan totuuden, Putin tottelee vain voimaa.
- Anonyymi
Lausui totuuden! Venäjä ON NAZI!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lausui totuuden! Venäjä ON NAZI!
Ei voi olla. Mietippä uudelleen. 🤔
- Anonyymi
Venäjä häviää sodan ja se on pääasia.
- Anonyymi
Pokrovsk ROCK!
- Anonyymi
Monet suomi24 natopalstalla kirjoittavat ASIANTUNTIJA KIRJAILIJAT kutsuvat Ukrainan ZelensKYYtä korruptoituneeksi diktaattoriksi ja ja Sionisti Natsiksi.
- Anonyymi
Vain Putinin kätyrit kirjoittavat Zelestä noin.
Joka tapauksessa kansalaisyhteiskunta toimii Ukrainassa, ja vanhaa neukku korruptiota kitketään. Korruptiota joka Venäjällä on valtava, ja jota ei saa tutkia.
- Anonyymi
Kirjailija haluaa Ukrainalle lisää rahaa sotakassaan, kun hänen mielestään muuten Venäjä hyökkää tänne. Mutta eri mailla ei ole enää rahaa, köyhiltä leikattu kaikki pois ainakin ja silloin jokin on pielessä. Sodan varjolla saa tehdä mitä vaan päätöksiä ja kiristää ihmisiä?
- Anonyymi
That's true. Best regards, Donald.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3593925Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun252557Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152050Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5011716Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141685Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t511644Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist3011586- 171364
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631166- 211134