Korkea aika ruveta rakentelemaan uusia perunakellareita. Jos perunakellareita ei nyt aleta rakentamaan on pian htätä kädessä.
Nyt on kiire
16
168
Vastaukset
- Anonyymi
Miten niin?
- Anonyymi
Hyvä vaihtoehto perunakellarille on riisinviljelykellari
- Anonyymi
Eikös perunat ole aina kellariin laitettu? Ovatko kellarit hävinneet vai miksi niitä pitäisi tehdä uusia?
- Anonyymi
Vanhat kellarit alkavat olla täynnä
- Anonyymi
Mennään yhdessä ulkomaille ja tehdään sinne bunkkerit myös.
- Anonyymi
Mutta vain Tampereella...
- Anonyymi
Perunakuoppa on toinen vaihtoehto.
- Anonyymi
Perunat olisi pitänyt kylvää jo keväällä.
- Anonyymi
Onko joku humputellut viimeisetkin siemenperunat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko joku humputellut viimeisetkin siemenperunat?
Hallitus.
- Anonyymi
Voisko joku hakea pullot pois. Viinunlitkuja täynnä kellarini. Perunoita tilalle, mahtuu muutama rekkalasti.
Raitistunut.- Anonyymi
Mulla on kellarissa vanhaa nonjakkia. Olen saanut lahjaksi jo parikymppisenä. Muutama kuohuviinikin löhtyy. Vievät tilaa siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on kellarissa vanhaa nonjakkia. Olen saanut lahjaksi jo parikymppisenä. Muutama kuohuviinikin löhtyy. Vievät tilaa siellä.
Ei ole ollut aihetta juhlaan.
- Anonyymi
Varhaisperunat on jo syöty.
- Anonyymi
poliisi tutkii kumminkin
- Anonyymi
Hiki hatussa jo lapioitu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 393695
- 991748
- 1361625
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa531610- 971371
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo301276MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2971176- 571135
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1271031Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711011