Tarkoitus ottaa yksi iltaisin, onko väliä ostaako halvimman coop valmisteisen purkin vai suositteletteko jotain kalliimpaa, onko miten laadullisia eroja? Etsin sellaista missä vähiten sivuvaikutuksia.
Magnesium tabletit
12
161
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen ostanut ihan vaan ruokakaupasta purutabletteja.
Magnesium-valmisteet ei ole ainakaan minulle koskaan aiheuttanut mitään haittoja. - Anonyymi
Niitä ei tarvitse kukaan eikä muitakaan lisäravinteita.
Minä olen 37v mies enkä syö mitään lisäravinteita. Urheilen 5krt vko ja edelleen menee yli 3000 cooper, painoa mulla 105kiloa ja penkki 185kiloa, leukoja 38, kyykky noin 190kg jne.
Ei tippaakaan lisäravinnehömppää vaan oikeaa ruokaa.- Anonyymi
Tuo nyt oli aika typerä kommentti, esimerkiksi vanhuksilla ruokahalu ja imeytyminen ovat heikentyneitä. Verenluovuttajille jostain syystä jaetaan rautatabletteja. Osteoporoottiset syö kalsiumia ja D-vitamiinia. Kyllä moni niitä lisäravinteita ja tabuja tarvitsee.
- Anonyymi
Höpö höpö Persu
- Anonyymi
juu pillerit veke ja oikeeta itetehtyy ruokaa ja vihanneksii ja hedelmiiki
- Anonyymi
Minulla auttaa magnesium lihaskramppeihin.
Liikunta ja treenaaminen ei paljoa onnistu, kun olen liikuntarajoitteinen sairastelun takia. - Anonyymi
D vitaa 100 mikrog c vitaa 500 mg ja vahva b vita tabletti näillä pärjää en ole ollut kipeä yli 10v ei tullut edes koronaa vaikka en ottanut rokotteita enkä käyttänyt masekeja vaan elin ihan normaalisti muita nähden.
- Anonyymi
Tuolla on jo suolainen hinta - Magnesium-l-treonaatti kuulemma menee tehokkaammin aivoihin kuin muut m-yhdisteet.
https://www.sinunapteekki.fi/products/sinunapteekin-magtein®-magnesium-l-treonaatti-90-kaps- Anonyymi
Tämä on tosiaan hyvä muistaa, eli nimenomaan lisämagnesiumin ottamisella näyttäisi olevan merkitystä aivoterveydelle. Sama aivoterveyshyöty koskee mm. lisäravinteena otettua kreatiinia ja tauriinia.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on tosiaan hyvä muistaa, eli nimenomaan lisämagnesiumin ottamisella näyttäisi olevan merkitystä aivoterveydelle. Sama aivoterveyshyöty koskee mm. lisäravinteena otettua kreatiinia ja tauriinia.
Nyt on tosiaan kreatiinista avautunut uutta näkökulmaa, eikä ihme, kun ajattelee aivojen suurta energiankulutusta ja kreatiini nimenomaan tukee ATP:n tuotantoa , eikä yksin lihaksissa. Suurempia annoksia suositellaan.
https://www.youtube.com/watch?v=Ho7_wrS6Lb8
- Anonyymi
ei pidä uskoa kaikkea hömppäjuttuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1411349Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa443902Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1133080Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1272406Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin832090Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961781Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3041039Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17830Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143765- 53709