Magnesium tabletit

Anonyymi-ap

Tarkoitus ottaa yksi iltaisin, onko väliä ostaako halvimman coop valmisteisen purkin vai suositteletteko jotain kalliimpaa, onko miten laadullisia eroja? Etsin sellaista missä vähiten sivuvaikutuksia.

12

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse olen ostanut ihan vaan ruokakaupasta purutabletteja.
      Magnesium-valmisteet ei ole ainakaan minulle koskaan aiheuttanut mitään haittoja.

    • Anonyymi

      Niitä ei tarvitse kukaan eikä muitakaan lisäravinteita.

      Minä olen 37v mies enkä syö mitään lisäravinteita. Urheilen 5krt vko ja edelleen menee yli 3000 cooper, painoa mulla 105kiloa ja penkki 185kiloa, leukoja 38, kyykky noin 190kg jne.

      Ei tippaakaan lisäravinnehömppää vaan oikeaa ruokaa.

      • Anonyymi

        Tuo nyt oli aika typerä kommentti, esimerkiksi vanhuksilla ruokahalu ja imeytyminen ovat heikentyneitä. Verenluovuttajille jostain syystä jaetaan rautatabletteja. Osteoporoottiset syö kalsiumia ja D-vitamiinia. Kyllä moni niitä lisäravinteita ja tabuja tarvitsee.


      • Anonyymi

        Höpö höpö Persu


    • Anonyymi

      juu pillerit veke ja oikeeta itetehtyy ruokaa ja vihanneksii ja hedelmiiki

    • Anonyymi

      Minulla auttaa magnesium lihaskramppeihin.
      Liikunta ja treenaaminen ei paljoa onnistu, kun olen liikuntarajoitteinen sairastelun takia.

    • Anonyymi

      D vitaa 100 mikrog c vitaa 500 mg ja vahva b vita tabletti näillä pärjää en ole ollut kipeä yli 10v ei tullut edes koronaa vaikka en ottanut rokotteita enkä käyttänyt masekeja vaan elin ihan normaalisti muita nähden.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tämä on tosiaan hyvä muistaa, eli nimenomaan lisämagnesiumin ottamisella näyttäisi olevan merkitystä aivoterveydelle. Sama aivoterveyshyöty koskee mm. lisäravinteena otettua kreatiinia ja tauriinia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on tosiaan hyvä muistaa, eli nimenomaan lisämagnesiumin ottamisella näyttäisi olevan merkitystä aivoterveydelle. Sama aivoterveyshyöty koskee mm. lisäravinteena otettua kreatiinia ja tauriinia.

        Nyt on tosiaan kreatiinista avautunut uutta näkökulmaa, eikä ihme, kun ajattelee aivojen suurta energiankulutusta ja kreatiini nimenomaan tukee ATP:n tuotantoa , eikä yksin lihaksissa. Suurempia annoksia suositellaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=Ho7_wrS6Lb8


    • Anonyymi

      ei pidä uskoa kaikkea hömppäjuttuja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1080
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      539
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      125
      511
    Aihe