Tv näkyvyys

Anonyymi-ap

Ennen hd näin noin 20 kpl kanavia.Nyt herrojen keksintö piti ostaa hd tv.Ostin 500 e hd ja paskat nään 5 kanavaa.Näin herrat keksii saavat ihmisten rahat menee ilman vastinetta.Missä nämä niin sanotut vuosia suunnitelleet herrat pussi päässä.Tv katselu menee vanhaan aikaa kanavien näkyvyys.Suunnitelkaa seuraavaksi tv pimeeksi.Kiitos päättäjät tässäkin asiassa jaatte kahteen kastiin .

18

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kanava paikat on muuttuneet. Haeppa uudestaan niin näkyy taas kaikki.

• Anonyymi

Ota ne Ähtärin kanavat jos haluat nähdä pohjanmaan uutiset manuaalisesti ,laita siihen lokeroon numero 39 ja taajuus 618 ,toiset kanavat tulee jyväskylästä tai lapualta sitten vaan aloitat kanavien haun. Mulla ainakin onnistu Ähtärin kanavien näkyminen vaikka antenni suunnattu jyväskylään.

• Anonyymi

Kuule on käynyt antennin asentaja ja on kanavat haettu.Olen Pellonpäänalue taloyhtiö.Missä aluella olet?

• Anonyymi

En ole ainut.Joka toinen ei näe kun kuuntelee.

• Anonyymi

Kerro mitkä Ähtärin kanavat näkyy.kiitos

• Anonyymi

Minun tv:stä näkyy vain 5 kanavaa, näkyi myös ennen hd:tä vain nämä. Minulla ei ole ollenkaan katolla antennia, vaan sisäantenni eli sellainen pieni ikkunalaudalle sisälle asetettu suorakaiteen muotoinen laite. Erinomainen kuvan ja äänen laatu, viime elokuussa ostin uuden perustv:n, ei mitään lisätoimintoja näin mökkioloissa. Ennen hd-tv:tä minulla oli digiboksi, silläkin näkyi hyvin sen sisäantennin kanssa.

• Anonyymi

Verotusta on vara kiristää aika reippaasti, jos jollakulla on aikaa katsella televisiota. Töihin siitä!

• Anonyymi

Kauhistuttavaa vallankäyttöä! Kanavissahan on kaksi päätä kuitenkin. Halonenkin kompastui sanoihinsa.

• Anonyymi

Kuule olen tehnyt 42 v töitä ja saan hyvää eläkettä.On aikaa nyt katsoa tv ja nauttia..Haista kakka ja tee sinä pässin pää töitä että saat saman eläkkeen.Pidä suus pienemmällä.

• Anonyymi

Pitää olla antenni, eikä mikään harakanpesä.
      Lapualta näkyy.

• Anonyymi

Ähtärin masto ei lähetä kaikkia kanavia, uus antenni ja suunta lapua

• Anonyymi

Se on mielestäni juuri se, että Ähtärin masto näyttää vain 5 kanavaa. Näkyy kyllä hyvin ne, kun sisäantenni on suunnattu sinne päin.

• Anonyymi

Juu vain tuo kanavanippu B.
        Kanavat
        Ähtäri
        Kanavanippu B
        Taajuuskanava K39, Taajuus 618 MHz
        Yle TV1 HD, kanavano. 1
        Yle TV2 HD, kanavano. 2
        MTV3 HD, kanavano. 3
        Nelonen HD, kanavano. 4
        Yle Teema&Fem HD, kanavano. 5
        onniTV HD, kanavano. 36

• Anonyymi
      UUSI

Eipä uudesta hdtv:stä näy kuin netin kautta keskustassa.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä uudistus. Kanavia häipyi mutta loput näkyvät "paremmin". Eikä tämän luulisi olevan Ähtärissä suurikaan ongelma, aivan turhaa on pitää yllä suurta valikoimaa. Onhan vaaleissakin tarjolla useita puolueita mutta ähtäriläiset päätyvät kepuun, joten valikoima on turha.

• Anonyymi
      UUSI

Päätöksen HD hömpästä teki Vanhasen toinen hallitus jo vuonna 2008, liikenne -ja viestintäministerinä oli keskustan Vehviläinen. Kiitos kepu!

• Anonyymi
      UUSI

Eikö kanavat näy? Äänestitkö kepua?

• Anonyymi
      UUSI

Tätä samaa muuallakin ep:n alueita. Päivittäin joutuu hakemaan kanavat uudestaan kun herrojen signaalit hukassa.
      Tähän sopii hyvin sanonta, kaikki oli paljon paremmin kuin nyt tässä HD-ajassa.
      Mutta toisaalta, eihän tv:stä näin kesäisin tule kuin talven uusintoja. Ainoastaan uutiset ovat ä, siis kertovat samoja asioita uudelta kantilta ja eri sanoin.
      Tämä verotuksessa pidätettävä tv-verokin voitaisiin vaatia puolittaan koska eihän Suomessa pitäisi olla kaksin kertaista verotusta missään.....no kolmin ja nelin kertaisia kylläkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      359
      4005
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      27
      2604
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      2120
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      503
      1744
    5. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      16
      1744
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      51
      1674
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      301
      1596
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1374
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1186
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      22
      1161
    Aihe