Oikea mies ei alistu palkattomaan sukupuoleen perustuvaan pakkopalvelukseen

Anonyymi-ap

Sivarit ja varusmiehet häpäisevät kaikki miehet. Vain nöyrät, lampaan luonteella varustetut velliperseet alistuvat nöyryytettäviksi ja häväistäviksi.

7

344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikista ei ole vastuunkantajiksi.

• Anonyymi

Ei todellakaan ole ja miten sellaisesta voisikaan olla vastuunkantajaksi, joka antaa tehdä itsestään orjan vailla omaa tahtoa. Kaikkein hävettävintä, että vieläpä sukupuolen perusteella, silloinhan kyse on sukupuoliorjasta.

• Anonyymi

itse en juuri käynyt armeijaa koska minulla oli suurempi vastuu huolehtia kuusitoista vuotiaasta kihlatustani.

• Anonyymi

On se niin hienoa kun iso osa naisistakin suorittaa asepalveluksen ja on valmis puolustamaan Suomea ja sen kansalaisten vapautta elää maassamme maan tavalla.

• Anonyymi

Höpöhöpöä ja valetta, intin käyneiden naisten ei tarvitse osallistua kertausharjoituksiin, eikä lähteä sotaan, koska asevelvollisuus ei koske naisia.

Suomen valtio ja asevelvollisuus on suomalaisen miehen pahin vapauden riistäjä, tässä sosialistisessa maassa ei voi puhua vapaudesta.
        Puolusta sinä vaan itseäsi, älä anele muilta turvaa lapsen tavoin.

Intti on naisille vain hauska seikkailu, jonka voi keskeyttää halutessaan, paikka jossa pääsee katselemaan sukupuolen perusteella armeijaan joutuneita, puliksi ajeltuja, alistettuja ja häväistyjä poikia.
        Jos osat olisivat toisin päin, moni mieskin haluaisi olla se tuvan ainut mies pitkässä tukassa, armeijaan pakotettujen, puliksi ajeltujen naisten keskuudessa, tosin sillä miehellä ei olisi helppoa, katkeroitunut naislauma varmasti lynkkaisi tämän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpöä ja valetta, intin käyneiden naisten ei tarvitse osallistua kertausharjoituksiin, eikä lähteä sotaan, koska asevelvollisuus ei koske naisia.

Suomen valtio ja asevelvollisuus on suomalaisen miehen pahin vapauden riistäjä, tässä sosialistisessa maassa ei voi puhua vapaudesta.
        Puolusta sinä vaan itseäsi, älä anele muilta turvaa lapsen tavoin.

Intti on naisille vain hauska seikkailu, jonka voi keskeyttää halutessaan, paikka jossa pääsee katselemaan sukupuolen perusteella armeijaan joutuneita, puliksi ajeltuja, alistettuja ja häväistyjä poikia.
        Jos osat olisivat toisin päin, moni mieskin haluaisi olla se tuvan ainut mies pitkässä tukassa, armeijaan pakotettujen, puliksi ajeltujen naisten keskuudessa, tosin sillä miehellä ei olisi helppoa, katkeroitunut naislauma varmasti lynkkaisi tämän.

Älä huolehdi. Suomessa jopa kaltaisesi luuserit suojellaan loppukädessä armeijan voimin. Voit itkeä surkeaa kohtaloasi kun et edes armeijassa ole selvinnyt muiden joukossa. Surkimukset ovat surkimuksia kaikkialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä huolehdi. Suomessa jopa kaltaisesi luuserit suojellaan loppukädessä armeijan voimin. Voit itkeä surkeaa kohtaloasi kun et edes armeijassa ole selvinnyt muiden joukossa. Surkimukset ovat surkimuksia kaikkialla.

Et sinä ketään suojele, et pystynyt edes itseäsi puolustamaan, puit orjankaavun päällesi, pääsi ajeltiin puliksi, konttasit, ryömit, seisoit asennossa, kun sinulle huudettiin ja herroittelit käskijääsi. Lampaan lailla menit lauman mukana, annoit itseäsi nöyryyttää ja häpäistä. Olet häpeän ruumiillistuma, nöyryytetty ja häväisty.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3017
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2617
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1473
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1241
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      893
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      28
      656
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe