Kumma homma kun tarjous pyynnön lähettää niin ei vastata siihen. Taitaa olla liikkeellä vara valita asiakkaansa.
Vianorin palvelu
31
942
Vastaukset
- Anonyymi
Kiirusta pukkaa..kaikki ajallaan.
- Anonyymi
Minkälaista rengasta olis laitettu? Polkupyörän renkaita meillä ei ole.
- Anonyymi
Vessapaperi minulla on loppunut, kyselin teiltäkin tarjouksia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vessapaperi minulla on loppunut, kyselin teiltäkin tarjouksia!
Pyyhi sormella. Tai rahkasammaleella jos sitä on saannilla. Säästöä.
- Anonyymi
Luulitkos oleva nokkela sanojesi kanssa? Jos ei älykkyytesi riitä niin jätä kommentointi pois kun et näytä tietävän että autotkin on keksitty joihin välillä pitää renkaita ostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulitkos oleva nokkela sanojesi kanssa? Jos ei älykkyytesi riitä niin jätä kommentointi pois kun et näytä tietävän että autotkin on keksitty joihin välillä pitää renkaita ostaa.
Auton renkaat on nykyään halpoja ja aina tarjouksessa. Niihin ei yleensä tehdä tarjouspyyntöjä.
Työkoneiden ja traktoreiden renkaat on jo hieman eri juttu. Samoin on kuorma-auton renkaiden kanssa.
Yritätkö mollata Vianoria? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auton renkaat on nykyään halpoja ja aina tarjouksessa. Niihin ei yleensä tehdä tarjouspyyntöjä.
Työkoneiden ja traktoreiden renkaat on jo hieman eri juttu. Samoin on kuorma-auton renkaiden kanssa.
Yritätkö mollata Vianoria?Onko siellä se läskiperse vielä töissä ylimielinen pelle ,kiertäkää kaukaa koko pulju.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaivonrenkaitakin löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siellä se läskiperse vielä töissä ylimielinen pelle ,kiertäkää kaukaa koko pulju.
Pappa kiertää aina Vianorin, kun on pulloja keräämässä! Sitten Tokmannin pullonpalautusautomaatin kanssa väittelemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritätkö mollata Vianoria?En mollaa mutta jos on useampaan autoon ostamassa kumit luulisi kauppa kiinnostavan.
- Anonyymi
Eihän se ainoa liike pudasjärvellä ole jolla on vara valita tuppukylästä asiakkaat.🤣🤣🤣
- Anonyymi
No mikä on toinen?
- Anonyymi
Jos tarjouksia käy kyselemässä vanhaa naisten pyörää taluttaen niin ei synny uskottavaa vaikutelmaa. Jos pyörän sarvessa on vielä muovikassillinen tyhjiä tölkkejä.
- Anonyymi
Öö. Mikä palvelu? 😁
- Anonyymi
Asioi Oulussa äläkä valita.
- Anonyymi
Pudasjärvellä saa osassa liikkeissä huonoa palvelua. Asiakas pitkin hampain tullaan palvelemaan. Toki on jokunen paikka jossa homma pelittää. Valitettavasti vianor ja miksa ei kuulu niihin
- Anonyymi
Ei miksaa ainakaan, vianorilta olen kuitenkin saanut palvelua, kun olen vakiasiakas. Mutta menkääpä suppariin, jotkut uusista naamoista ei kyllä tiedä, mitä on asiakaspalvelu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei miksaa ainakaan, vianorilta olen kuitenkin saanut palvelua, kun olen vakiasiakas. Mutta menkääpä suppariin, jotkut uusista naamoista ei kyllä tiedä, mitä on asiakaspalvelu
Kauppias hoitaa homman, eli 10% se K-kauppiaslisä eikä se maksajia ihan aina häiritse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Supparin vanhoista naamoista ei tiedä mitä on hyvä asiakaspalvelu.
- Anonyymi
Onhan sisu ukolla sähköpyöräkin!
- Anonyymi
Joutuu kuulemma kohta lataukseen... pyörä. Kait?
- Anonyymi
Ei ainakaan omilla rahoilla ole sitä ostanut. Onko ukko lie ollut koskaan oikeissa töissä?
- Anonyymi
Kaikki herkut on,joo.
- Anonyymi
Miten nämä keskustelut liittyy vianoriin?
Voitte mennä sinne abc pitään kerhoanne - Anonyymi
Jutut kiertää aina laajaa kehää. On hyvä katella asioita monelta kantilta.
- Anonyymi
Ällöttävän tylsiä nämä asian vierestä -kommentit. Jos niissä olis edes huumoria
- Anonyymi
Huumorintaju ei oo helppo juttu. Sitä on montaa kokoa.
- Anonyymi
"katellaan" ja terv eisiä pers eestä Hannulta ovat loppuneet mehulinkojen laakerin vaihto työt. Eräkämpällä on säynävän luista kehitetty uusi potenssilääke. Sen nimi on Viagnor.
- Anonyymi
Olipa kyllä niin hauskaa
- Anonyymi
ei nuo riman alitusjutut ainakaan naurata. Voi tyhmyyden määrää
- Anonyymi
Tarjouspyyntöihin sanotaan että ”kattellaan”.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk707881Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin207414Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1917031Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta716891Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.665860Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k775763Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1025505Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin
Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m253212- 50926
- 59925