Evp. Pekka Toveri hyvänä esimerkkinä. Laukoo täyttä puutaheinää Venäjän armeijan tasosta. Eikö sotakouluissa ole opetettu historiasta mitään Vai eikö herran kaaliin oppi tarttunut?
Olen todella huolissani armeijamme tasosta!
16
171
Vastaukset
Me suomalaiset puolestamme olemme huolissamme Venäjän tiltujen tasosta. Vaadimme parempia tiltuja!!
- Anonyymi
Olen avaaja. En tiedä, enkä tunne ketään Venäjän "tiltuja" Tuskin sinäkään. Sukujuuriltani olen taatusti sinua Suomalaisempi.
Anonyymi kirjoitti:
Olen avaaja. En tiedä, enkä tunne ketään Venäjän "tiltuja" Tuskin sinäkään. Sukujuuriltani olen taatusti sinua Suomalaisempi.
Tiltu taas yrittämässä kiistää tiltujen olemassaolon. Siinä ei mitään uutta.
- Anonyymi
moloch_horridus kirjoitti:
Miksi valehtelet?
- Anonyymi
No Tiltuhan se sinä oot molo.
- Anonyymi
toveri täysi idiootti porvari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣😂😂😂
Anonyymi kirjoitti:
No Tiltuhan se sinä oot molo.
Tiltua nolottaa oma tiltuutensa nin paljon, että hän yrittää syyttää suomalaista tiltuksi. LOL.
- Anonyymi
Tiltua nolottaa oma tiltuutensa nin paljon, että hän yrittää syyttää suomalaista tiltuksi. LOL.
Sanoo hukkapätkä.
- Anonyymi
TOTTA! Miksi Venäjä lähettää Suomeen aina lajinsa surkeimmat trollit?
- Anonyymi
En tiedä mitä Toveri on laukonut mutta Venäjän armeijan taso on surkea.
- Anonyymi
Olen minäkin huolissani Venäjän armeijan tasosta joka on, en oikein löydä sanoja.
https://youtu.be/TNytUuKKoJc?si=Wb2IFBeiMz8QDSso - Anonyymi
venäjä on tiensä päässä
- Anonyymi
Armeija, joka etenee vain tapattamalla omia sotilaitaan on surkea. Vaikuttaisiko asiaan, että armeijaa johtaa "eversti", joka ei itse ole käynyt armeijaa.
- Anonyymi
Rapatessa roiskuu ja noissa hommissa tulee väkisinkin tappioita omallakin puolella. Armeijan käyminen takaa osaamisesta saman verran kuin koulusta saatu päästötodistus. "Työ tekijäänsä neuvoo" on sanonta joka pitää paikkansa. Oikeissa töissä sitä oppii eikä harjoittelemalla. Putin tietää tämän ja tietää myös että Suomen Armeijakaan ei ole viimeiseen 80 vuoteen tehnyt muuta kuin harjoitellut !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2699882IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3167077Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?831842Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1061494Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61461- 1091181
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751119Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin47926Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus24790MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312752