Pohjois-Karjalassa työttömyystilanne on Suomen heikoin.
Väestötappio on sekä lukumääräisesti että väkilukuun suhteutettuna suurin Suomessa.
Suomen pahin työttömyys ja suurin väestötappio
6
125
Vastaukset
- Anonyymi
Ilolla seuraan kehitystä ja kuka sammuttaa valot?
- Anonyymi
Mie sitä mieltä oon että mennään vladin porukoihin niin töitä riittää ja ku niin lähi oovat.
- Anonyymi
Joensuu pärjää. Muu maakunta ei. Kolme kuntaa riittää maakuntaan. Ja maakuntaliittoa ei silloin tarvita. Äänestän heti poliitikkoa joka tavoittelee tätä reformi. onko muita kannattajia?
- Anonyymi
"Synkeän kehityksen valossa yhä tärkeämpään rooliin nousee Petteri Orpon (kok.) hallituksen Itä-Suomi-ohjelma, jota joensuulainen kauppaneuvos Harri Broman erityisedustajana koordinoi. Ohjelman toimenpano ottaa oman aikansa, ja esimerkiksi Itä-Suomen johonkin kolkkaan kaavailtava erityistalousaluekokeilu voinee lainsäädännön tarvitseman ajan takia toteutua vasta ensi hallituskaudella." https://www.karjalainen.fi/paakirjoitus-mielipide/8710111
- Anonyymi
Jönssissä on pelattu vääriä hevosia. 15 vuoden ajan panostettiin tutkimuksia, selvityksiä ja markkinointia maatilamatkailuun. Siitä ei tullut yhtään mitään edes ennen koronaa ja hyökkäyssotaa. Koronan, sodan ja rajasulun jälkeen kaikki romahti. Kaik mänt, eikä piisantkaan, kuten Simpeleellä todettiin.
Joensuu on kaukana kaikesta houkutellaakseen yritteliäitä ihmisiä Etelä- ja Länsi-Suomesta. Kulkuyhteydet heikot. Lähimpään oikeaan kaupunkiin (Kuopio) on kahden tunnin matka. Joensuun kaiken elämän keskus ja vetovoimakeskipiste on Prisma.- Anonyymi
hyökkäyssotaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273