Siellä on aina vaikuttanut voimakkaasti helluntailaisuus harhoineen ja henkihurmoksineen.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009261192.html
Miten tämä on mahdollista?
Missä Pohjalaisten suoraselkäisyys?
Minulle Seinäjoki on tullut tutuksi Aktiivisesta Helluntai Seurakunnasta.
Helluntailaisuuden pääkaupunki
15
148
Vastaukset
- Anonyymi
Helluntailaisuus syntyi Azusa-kadulla Los Angelesissa.
Mitä siunauksia helluntailaisuus on saanut aikaan Los Angelesissa ?
https://youtu.be/s7QRzq9GGFA?si=NkMrVi4bd3ACsONq - Anonyymi
Helluntailaiset pastorit väittävät korvat heiluen uskovansa Raamattuun.
Ei edes Jeesus uskonut pappeihin sanoi heitä käärmeiksi.
"Aamun sarastaessa enkelit kiirehtivät Lootia sanoen: "Nouse, ota vaimosi ja molemmat tyttäresi, jotka ovat luonasi, ettet hukkuisi kaupungin syntivelan tähden"." - Anonyymi
Mistä hengestä se nousee kun hellarit kiroavat pakkovauvakastettuja ?
- pastoreista se henkivalta on lähtöisin. - Anonyymi
Alkaako azusalainen kaatoherätys Seinäjoelta ennen pelastusvarmojen helluntaipastoreiden ylöstempausta ?
- Anonyymi
Puristaako aloittajalla helluntalaisuus otsaluuta?
Pakana on epäjumalanpalvelija, kuten aloittajakin on pakana.
Siinä pata kattilaa soimaa, mustaa kummassakin, eikö se yleisuskonnon mussattajalla mene kaaliin?
Leikitään hyväntiedonpuulla jumalaa- paukutellaan pakanallisia henkseleitä ja mussutellaan - kun perkele niin tahtoo, edelleen ajassa.
Säälin aloittajaa- yrittää kaidalla tiellä nostella päätä ja huudella toisille, katsokaa minua----
Olen jumala ja se sana...... Näin se pojat menee teitin tyhmyyden koettelemassa päässä.
Yleisuskonnon toisiaan vastaan riitelevät--- oman lyhteen siemenkylväjien pellolla.
Kainilaisuus elää- ja voi hyvin, ei sijaisuhrista aloittaja puhunut mitään,
Ei Jeesuksesta - koska Hän puuttuu omasta sydämestä, on vain uskontojen muotojumaluus sanoittamassa mussutusten määrää...
Voi teitä lihalliset uskonnolliset pakanat....
Näinhän se menee----- kun Perk.kkkkele ei saanut alkuseurakuntaa tapettua- se tuli tupaan, juuri teitin sydämiin ja se hengellisen huoneenne kivet ovat rakentuneet eri kirkkokuntien toisiaan vastaan tappeleviin - matalaotsaisiin, lihallisiin ihmisiin, joihn tarttuu uskonnollisuus. Siitähän on kyse ja kyllä te osaatte olla turpasolisiteja kaikki.
Ei Jeesusta- sijaista- vaan minä uskonto ja minun kirkko ja mussu - mussu.
Sellaisia te olette kaikki tyyni.....
Onneksi on kirves puun juurella ja tuli. Taivaaseen ei pääse mussuttajat- koska Jumala ei tunne lihalllisuutta vaan toteaa, ettei Jeesuksen sijaisuhria ole aloittajankaan sydämessä...
on vain helluntai - tai hulluntai- sitä ja tätä olsenia ja tuota, sekä tätä. se on kylvönne siemenen lusteellinen sanoma...
Kasvakaa pois, sen Kristusviljan keskellä- päässänne olevan yleisukonnon perusteella, pidätte itsenne kelvottaman Taivaalliseen Hääjuhlaan.
Itsehän mussutuksenne suun tunnustuksella kerrotte esiin, päivästä toiseen..
Olette itsellennne häpeätahra Isän edessä.- Anonyymi
Helluntailaisuudessa ei ole kovinkaan paljon raamatullista.
Miksi hellarit kiroavat lähimmäisiä ?
Kukaan ei pidä edes raamattupiiriä Seinäjoen helluntaiseurakunnassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisuudessa ei ole kovinkaan paljon raamatullista.
Miksi hellarit kiroavat lähimmäisiä ?
Kukaan ei pidä edes raamattupiiriä Seinäjoen helluntaiseurakunnassa.Liha ei pastorilla taivu.
- Anonyymi
Sinä olet se rumasti puhuja, jolla on sydän täynnä pahuutta. Herra sinua nuhdelkoot!
- Anonyymi
Hell.pastorit voisivat mennä Seinäjoen kaupungille hengentäyteydessä kertomaan upotuksen ja hurmahenkien hyödystä Jeesuksen lähetyskäskyn mukaan helluntaitwistillä.
Laiskoja kuin lapamadot ? - Anonyymi
Minä käsken teidän tehdä Herran Sanan mukaan niin.
Joos 8:8: "Ja kun olette saaneet kaupungin valtaanne, sytyttäkää kaupunki palamaan; tehkää Herran sanan mukaan. Huomatkaa, että minä käsken teidän tehdä sen."" - Anonyymi
Milloin alkaa Jumalan tuomiot ?
1Piet 4:17:
"Sillä aika on tuomion alkaa Jumalan huoneesta; mutta jos se alkaa ensiksi meistä, niin mikä on niiden loppu, jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset?" - Anonyymi
Herjaajat joutuvat tuomiolle.
- Anonyymi
Miksi itse herjaat Jumalaa ?
Raamatusta löytyy kehoituksia ja siellä sanotaan syntiä synniksi.
- Anonyymi
Ei taida Seinäjoella olla helluntailaisia montaa prosenttia?
Pakkovauvakastettuja 70%???- Anonyymi
Ei ole olemassa mitään pakkovauvakastettuja. On olemassa vain pakkovauvakastetuista puhuva pedo joka vihaa uskovia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614228KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1202843Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452272Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291983- 241853
- 281566
- 801511
- 181445
- 1461334
- 311188