https://www.msn.com/en-us/politics/government/republicans-subpoena-bill-and-hillary-clinton-in-connection-with-jeffrey-epstein-files/ar-AA1JeQI7
Kumpi tappaa itsensä ensin?
Clintonit kiipelissä
5
126
Vastaukset
- Anonyymi
Krasnovilta kavereineen epätoivoinen yritys saada huomiota pois itsestään.
Kyllä ne molemmat sinne vankilaan mahtuu, Donnie ja Bill; voivat sitten yhdessä muistella mitä Jeffin seurassa yhdessä tekivät.
Ei tää ole sellainen juttu missä vain toinen olisi syyllinen ja se toinen viaton.
Jotenka ei auta, se kriittinen kannattajalauma nyt vaan haluaa saada sen totuusen esille, vaikka se veisi "omatkin"; sehän luvattiin. Ja mitä enemmän tulee selitystä miksei sitä lupausta täytetä sitä useampi kannattajista tajuaa että niitä Uunotetaan.
Sitten alkavat kysymään (itseltään) että kun tässä Uunotettiin niin missähän muissa asioissa meitä Uunotettiin ja Uunotetaan.
Se pelätty tai toivottu, riippuen kenen leireissä seisot, MAGA Herääminen on alkanut.- Anonyymi
Sinä olet hörhö ja tuomitset ennen tutkintaa syylliseksi.
Menisit takaisin sinne metsämajaasi tähyilemään itään, sekopää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet hörhö ja tuomitset ennen tutkintaa syylliseksi.
Menisit takaisin sinne metsämajaasi tähyilemään itään, sekopää.Et sitten ole isommin Krasnovin sanomisia tässä vuosikymmenten aikana seurannut.
Minä olen, kauan ennenkuin se oli joku pressaehdokas.
Creep. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten ole isommin Krasnovin sanomisia tässä vuosikymmenten aikana seurannut.
Minä olen, kauan ennenkuin se oli joku pressaehdokas.
Creep.Ohhoh. Tulipa paljastus.
- Anonyymi
Clintoneista kuulemma rouva on oikein se pääjehu tuossa s:palvonta-harrastuksessaan. (Virallisesti metodisti ja ukko baptisti, siis anabaptisteja molemmat).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427