En voisi kuvitella olevani missään "kristittyjen" hääateriaksi nimetyssä tilaisuudessa, jossa pöydän päässä istuisi luomisessaan katkeroitunut tyranni, joka olisi kostoksi heittänyt epäonnistuneet luomuksensa ikuisen helvetin piinaan?
On siinä meillä uskonto!!???
Ja "ylöstempaus"?
Jatkakaahan siunailemista, niin ehkä saatte kovemman vauhdin sinne minne olette menossa?
Te ja teidän "ylöstempaus"
5
78
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs, jos käsittelisit ennemmin ja ensisijaisesti tuon oman katkeroituneisuutesi?
- Anonyymi
Katritsan hääaterialle ei ole pakko tulla, ole rauhassa. Hääkutsusta voi kieltäytyä.
- Anonyymi
"Hääkutsusta voi kieltäytyä"
Ei minua ole kutsuttu, mutta tällä palstalla näytetään tietävän ketkä on valittu?
- Anonyymi
Hellarilahkolaiset ja adventismiin höyrähtäneet ovat itse itsensä valinneet hääaterialle.
Lahkotempusta on kyse. - Anonyymi
Ota kengät jalastasi ja hyppää pääedellä jostain korkealta niin varmistat, ettet joudu Taivaan hääaterioiden puolelle vaan omiesi puolelle Helvettiin. Kengät jalassa kuulemma voisit päätyä pahaan paikkaan, Taivaaseen, sanoo joku henkinen opettajanne.
Satanisteilla kuulemma paljon käytetty keino varmistaa ikuisuutensa sille kuumemmalle puolelle, "jossa ei epäoikeudenmukaista Jumalaa".
Logiikkansa kullakin. "Tapahtukoon sinulle sinun uskosi mukaan."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102285
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361275